Hr. Brunstein Skrevet 20. april 2004 #62 Skrevet 20. april 2004 Er Dirty Den fortsatt med i Eastenders??....han var litt av en fyr...
Rapitap Skrevet 20. april 2004 Forfatter #64 Skrevet 20. april 2004 I dag var det mye tårer og sinne. Martin gikk litt "overboard" med at han ble holdt utenfor, så det kulminerte i at Derek slo han i magen. (Etter at Martin klapset til han på kinnet først) De reiste sammen hjem til the Square, Martin, Derik og Pauline. Sonia sto igjen.....snufs. Når de kom fram så sa Martin til Pat at Mark var død. Yolanda ble endelig fridd til på den måten hun ønsket. Patrick dekladerte sin kjærlighet til henne "in public", så det var ett: ahh.....moment. Og Dot hadde på seg den rosa kjolen og hun og Jim danset sammen og sa til hverandre at de synetes de var fine...Enda ett: ahhh...moment!
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #65 Skrevet 21. april 2004 Ahhhhh :-) takk for oppsummering :-)
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #67 Skrevet 22. april 2004 I går skjedde det masse små ting: Dennis skulle bankeopp Alfie for Andy, men klarte ikke og sluttet hos Andy Andy sende en av de andre apene sine så Alfie fikk bank Sharon fikk snakket ut med Dennis og han flyttet hjem igjen Michelle kommer ikke i begravelsen og martin var veldig lei seg. Gus prøvde og kaste ut broren sin etter at hun ( husker ikke hva hun heter) han bor sammen med ga ham et ultimatum. Gus ombestemte seg ang broren, så hun flytter. Ian prøvde seg patetisk på Kate, funka dårlig. Cat så at Alfie hadde blitt banka opp når han kom ut fra badet. Det var det. :-)
Hr. Brunstein Skrevet 22. april 2004 #68 Skrevet 22. april 2004 Og ikke for å glemme dette også: Andy banket opp Dennis for Alfi og fikk sparken hos Michelle selvfølgelig. Etter mye tenners gnissel så kom Sharon i mellom og fikk stoppet dem før Dirty Den fikk hentet AG'en. Ian prøvde seg midt i den opphetede gatescenen på Alfi. Han mente han hadde fått homoerotiske signaler fra ham en gang de kjøpte epler hos Dottie. Alfi sa høflig nei og hvisket ham i øret om de ikke kunne treffes på puben på neste lørdag. Når Cat kom ut av dusjen så Alfi til sin store overraskelse at hun hadde hatt en brystforstørrelses operasjon og var blitt like stor som Dolly. Men ikke nok med det. Alfi som er en herlig figur overrasker Sharon og Dirty Den sammen med han der med militærjakken og de runde brillene. (hva het han igjen?) De holder på å planlegge et ran av en av bodene på gaten. En av grønnsaksbodene. Alt er klart og nå når Alfi vet så får han også være med. Dirty Den henter AG'en og da kommer den herlige vignetten.
Hr. Brunstein Skrevet 22. april 2004 #70 Skrevet 22. april 2004 Men dere hva het han karen med små runde briller og militæraktig jakke? Han var med når serien gikk på NRK. Han var sjenert og sånn. Veldig sympatisk. Jeg har ikke peiling på om han er med fortsatt.
Rapitap Skrevet 22. april 2004 Forfatter #71 Skrevet 22. april 2004 Men dere hva het han karen med små runde briller og militæraktig jakke? Han var med når serien gikk på NRK. Han var sjenert og sånn. Veldig sympatisk. Jeg har ikke peiling på om han er med fortsatt. Han het Lofty du Mr. Fluffy!
Hr. Brunstein Skrevet 22. april 2004 #73 Skrevet 22. april 2004 Lofty var det jo ja.... Stemmer...han var den som jeg kunne identifisere meg mest med.
Rapitap Skrevet 22. april 2004 Forfatter #74 Skrevet 22. april 2004 Lofty var det jo ja.... Stemmer...han var den som jeg kunne identifisere meg mest med. Virkelig? --- For Alex: :bukke:
Rapitap Skrevet 22. april 2004 Forfatter #75 Skrevet 22. april 2004 hahaha! Gode storytelling talenter, det har du Hr. Brunstein!
Rapitap Skrevet 23. april 2004 Forfatter #76 Skrevet 23. april 2004 Vel, kjære venner! Det er bare klikke under for å 'signe' seg på: Få Eastenders tilbake på NRK!
Gjest Xavia Skrevet 24. april 2004 #77 Skrevet 24. april 2004 Vel' date= kjære venner! Det er bare klikke under for å 'signe' seg på: Få Eastenders tilbake på NRK! Synes ordlyden på underskriftskampanjen var litt...hmmm...uhøflig?? Litt for kommanderende? Er redd kanskje den ikke blir tatt helt seroøst av NRK jeg... (Og da tenker jeg ppå ordlyden på "brevet" i linken.)
Rapitap Skrevet 24. april 2004 Forfatter #78 Skrevet 24. april 2004 Ja, tenkte litt på det selv, men dette er bedre enn ingenting...så da får ordlyden bare være synes jeg...
Rapitap Skrevet 26. april 2004 Forfatter #79 Skrevet 26. april 2004 Huff! Det kan nesten være litt ensomt å være EE fanatiker! Men men, igjen så skriver jeg her i håp om at det er flere sarte EE sjeler der ute som bare ønsker å prate ivei om sladder, "historiske" øyeblikk og hendelser fra the Square. Jeg må jo bare innrømme at jeg leker orakel og gleder meg til ikveld, da er det igjen en ny uke! Jeg håper at våren kommer snart i EE, det har vært en usedvanlig tung vinter.... :o ...shit, glemte at Mark er død. Oh well, da går det mye tid med til å se på mørke dresser.... og deppa tryner. Pauline! Tenk da. Før hun begynte som Mrs. Fowler så var hun med i flere serier på BBC som til og med var morsomme! Pauline i dag ser temmelig dradd ut. Rett og slett en kjedelig sladder kjerring. Og neglene da? Æsj! Hmm..ve nærmere ettertanke så har jeg visst ikke så mye til overs for Pauline. Jeg likte faktisk Kat og Alfie veldig godt før jul. Må jo si at når Slater familien kom til the Square så var jeg temmelig skeptisk, men Kat er en av de få med ben i nesen og fargerik til tusen. (Tenker da på den smakløse sansen hun har for klær..) Anyways, så på Top of The Pops hvor ALFIE hadde en sang. (husker ikke i farten hva den het!!) Men så kom Kat også på scenen for å synge med Alfie, men kjemien i RL var ikke den samme som i EE. Greit nok alså, de er jo bare kollegaer, men hadde trodd at det ville være god synlig kjemi mellom dem, ett glimpt i øyet eller noe. Men neida. Alfie danset på scenen og nesten feiet Kat overende, overså henne totalt. Mast litt av respekten for ...nei, feilt ord, mast litt interessen for at Alfie er god tvers igjennom... BBC Prime kl 20:00 - here I cum!
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #80 Skrevet 26. april 2004 jeg er her da Nei det er nok ikke så mange av oss. Jeg er også glad det er mandag igjen :-) Jeg viste ikke at de hadde sunget en sang sammen, herremin Vet du.- har sett Pauline i RL og hun er faktisk ganske pen, overhode ikke så grå og kjedelig som i serien. Det er nok mye sminke rynker der ja. Lurer litt på når vi finner ut av hva som skjedde med pappaen i Ferrera fam jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå