Gå til innhold

EastEnders lenge leve!


Rapitap

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- EASTENDERS

7-Apr-2004 20:00

- EASTENDERS

8-Apr-2004 20:00

- EASTENDERS

12-Apr-2004 20:00

- EASTENDERS

13-Apr-2004 20:00

- EASTENDERS

14-Apr-2004 20:00

- EASTENDERS

15-Apr-2004 20:00

Hvirker ikke som de har en special...

=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:-( Ingen special.

Ja ja - det er vel iallverdens de kunne gjort med den plotten de kjører nå uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Hvor mye orker "vi" for eksempel av Dan, en Elvis psykopat. :klø: Jaja, muligens derfor han er søkk borte? De er sannelig noen rare typer disse Farerra'ene, men muligens om de gjør noen homo snart, kanskje det blir litt røre på Albert Square da? Eller, hva HÅPER dere skjer a'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er nesten så jeg savner Dan litt- han må jo komme tilbake og ordne opp i dette brorskapet og finne ut at elvisdrakten hans er brent opp.

Han ene broren ( husker ikke hva han heter) får vel en skikkelig relaps med spillegalskapen og spiller bort alle pengene de må prøve å spare så de får reddet huset.

Karina og han nye broren har seg litt :ler: , og shappa går konk.

Nei jeg vet da sannlig.

Har blitt kjedelig etter at Martin har blitt så lovlydig, den storyen med Jamie var god :-)

Husker du Ricky og Bianca? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Ricky og Bianca er en epoke uten likestykke. RIKKKKEIII!!! (hehe!) Nei, det er ikke godt å si, men jeg har vel tenkt de baner også. At Ash skal bruke pengene for å gamble så suller han bort alle pengene.

En tanke slo meg i går. Og det er at Yolanda og Patrick har jo sikkert dødslyst å leke mor og far. De burde prøve seg på "the street sweaper". Men tror den tanken var litt søkt, fordi de hadde overgang fra Y og P til Gus...som ett "scene" skifte...

Men igjen, som i alle år.... gleder meg til i kveld. Min hellige halvtime hvor verden står stille...=)

Men greit at de får unger og reiser bort disse karakterene EE dreier seg om. Det gjør det jo mulig å komme tilbake. Så jeg lurer på om vi får se Bianca, eller ungen? Michelle..ever again? Og pokker at Tiffany er død. Likte henne jeg...søt! Savner og Melanie, men hun kommer vel tilbake med eller uten ungen?, eller bare ungen kanskje? Cindy! Herregud. Hun lagde røre hun!

*ahh...mimre mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
En tanke slo meg i går. Og det er at Yolanda og Patrick har jo sikkert dødslyst å leke mor og far. De burde prøve deg på "the street sweaper". Men tror den tanken var litt søkt, fordi de hadde overgang fra Y og P til Gus...som ett "scene" skifte...

quote]

:hoho::hoho: - Ja det hadde tatt seg ut.

Ja Cindy det var litt av en dame :ler: - husker ikke hva som skjedde med henne? ente hun opp ifengsel eller døde hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun endte opp i fengsel etter ett mislykket forsøk på å drepe Ian. Men hun også er dead..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Åh..jeg misunner dere! Har ikke BBC Prime :cry:

Fulgte med da de sendte den på TVN, pluss i riktig gamle dager da den ble sendt på NRK?..den gang serien var nesten ny.

Trodde TVN hadde tenkt å satse på den serien. Men vips plutselig var den vekk og erstattet med Hollyoaks som sikkert også er en fin serie, men det var nå Eastenders jeg helst ville hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes gårsdagens episode var kjempe bra, kjempe bra twist med sharon og dennis for jeg var sikker på det skulle trekke ut og masse frem og tilbake om de skulle bli sammen igjen.

Positiv overaskelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen være så snill å opplyse meg: HVA SKJEDDE MED BIANCA???

OG HVORDAN/HVORFOR DØDE TIFFANY??

(Fikk med meg at Bianca ble gravid, og at hun Tiffany fikk barn med Grant, men så flyttet jeg fra England og jeg har et stort svart hull fram til i fjor sommer da jeg fikk BBC prime.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig gAlex. Jeg trodde jeg var in for a easter treat for det virket så langtekkelig at jeg trodde den episoden skulle bli en time lang. Men neida. Men hva gjør det? I dag er det igjen EE: JIPPY! Føler det som en ekstra ting for jeg er i skikkelig søndagsmodus! hehe!

Det er så kjekt at det er flere der ute !!!

Kort om det som skjedde med Bianca.

Vel, hun flyttet med ungen (Ricky er faren) til Manchester for å studere klær.

Kort om det som skjedde med Tiffany.

Hun ble påkjørt av Frank utenfor the Vic. Ulykke.

Lenge leve EE!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Jaja, er her igjen jeg. Det var en artig vri i dag, eller hva jenter?

:wink:

Ja den kom overasskende.

Hva tror du? Var det bare brainwashing fra Dens side?

Men jeg sier det igjen , den storyen med Alfie var så forutsigbar og kommer til å trekke ut i det uendlige.

Martin is back da, men keg skjønner ikke hvorfor han måtte gå fra skikkleig pøbel til tøffelhelt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den kom overasskende.

Hva tror du? Var det bare brainwashing fra Dens side?

Det er sannelig ikke lett å vite med Den, skulle ikke overraske meg om det bare var for å få Dennis til å slutte å leke kjæreste med Sharon. Nå som Dennis har "dumpet" Sharon, så kommer Dennis sikkert til å bli alene..? Dakar--- :cry:

*usikker*

Men jeg sier det igjen ' date=' den storyen med Alfie var så forutsigbar og kommer til å trekke ut i det uendlige.[/quote']

Ja, enig. Får håpe at Kath kan komme på banen og rydde opp!

*håpefull*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...