Gå til innhold

EastEnders lenge leve!


Rapitap

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Big surprize, it's me again!

I går satt jeg pris på EE. Det er så lenge siden noe romantisk og positivt har skjedd at jeg var vel mer utsultet enn hva som er strengt tatt akseptabelt! (eh!) Men Dot alså! Synes det var utidig gjort, skikkelig slemt. Lurer på hvordan hun skal få vridd det tilbake, for det kommer jo, samt oppklaringen med det mest uromantiske frieri, ever! :ler::roll::ler:

Og noe er jo helt klart UP med Sonia og Martin nå. Nå leker han alt for mye voksen (sikkert for å tvinge oss seere over i båsen hvor vi kan klassifisere Martin som voksen - istedet for en oppblåst kvisete og dum tenåring.) Hva om Sonia begynner å ligge rundt? Hva om hun blir utro! (hehe!)

Og hva gir dere meg for den ultraromantiske endingen i går! :hoho:

Inn kommer homo-pingvinen Derreck og ser ex-typen, og med skjelvende stemme, dissende hake slevede munn utroper forbløffet

: Robert!

---

*det er håp om intriger, det er vår hos EE!*

:wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har noen KG dagbok så får jeg gjemme meg her av og til. Og hvilken bedre plass å "burne" noen minutter enn inne i en EastEnders tråd?! O' Salig lykke og alt og det!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:ler: Jeg har virkelig møtt en likesinnet :-)

Ja det var behaglig med litt change of scenery igår. pauline var jo skikkelig på flørten.

Jeg fikk dessverre ikke sett de siste fem min får da banket det på døren- Makan til frekkhet :o :o :evil: :o

Så det var x, en sin Derrec møtte :ler: , kan bli morsomt.

Det med MArtin er bare for dumt, synes det virker så rart at han skulle gå fra den ene ekstereme til den andre :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

:o :o Men i alle dager , hvorfor i alle dager slengte de den inn fra venstre siden- Mark død :o :o

Hna hadde jeg jo ikke ofret en tanke på kjempe lenge :klø:, merkelige greier.

Sorry at jeg sier det- men er det meningen at sonia skal se så jævlig ut, eller burde stylisten få sparken :-?

Patrick og Jim :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kom som ett sjokk! Men ok, han var "fluff" lenge nå. Nå vet vi at det ikke er rom for Mark mer...=/

Måtte le av Jim og Co i går....nå får vel Yolanda og Dot sjokk når de våkner...om de noen gang gjør det??

=)

Æsj, helg - -trøst er Idol....trøst og trøst.

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o Men i alle dager , hvorfor i alle dager slengte de den inn fra venstre siden- Mark død :o :o

Hna hadde jeg jo ikke ofret en tanke på kjempe lenge :klø:, merkelige greier.

Kanskje det er så Pauline skal få seg en ferie? Hun kommer vel kanskje til å reise til Usa?? Martin alene hjemme? Dereck alene hjemme? Ingen Pauline til å passe på...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, god teori Katriana....alt er jo åpent...

Lurer på når Melanie kommer tilbake forresten...muligens bare barnet hennes om vi venter lenge nok? Og Phil, vet jo at han er sluttet i EE men er det rom for Grant nå da? Peggy da? Snufs, alle som er i EE nå er en skygge av hvordan det var før......Sukk! Tror dere det er håp? Får vi aldri se Michelle igjen? (Hun kan jo komme tilbake som en annen skuespiller om hun som spilte Michelle er uegenet i dag? Hva med moren til Sonia? Synes det opplegget når Sonia fødte uten moren tilstede var rart. Synes synd på Sonia selv om jeg ikke klarer helt å se om hun er vakker eller ei? Veeeldig miss goodie-two-shoes! (hehe)

Prøver å la vær med å sjekke BBC-online, 2 dager fram i tid. Det er og grunnen til at jeg ikke er på det offisielle EE forumet, og plager dere med dette istedet! De ligger maks 3 dager forann oss, og de på forumet prater derfor i vei om ting vi ikke har sett enda...SKRIK!!! Men nå har holdt meg så lenge, kommet gjennom helgen uten de helt store abstinenser, så nå er det kun en dag til! Har noen andre slike problemer? EE beats tannlegeonani og smoothies! spør du meg. Spør meg da? (hehe!) Det er jo omnibus om søndagene, men hvem søren klarer å la vær å se i ukedagene? Jeg får det ikke til, må ha det å se fram til om kvelden! Men de gangene vi har vært på ferie, så er det lykkerus å komme hjem. Da sitter jeg og jumser tax-free og ser 4 timer i strekk. (2 uker oppspart) Det er lykkerus det!

:wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:ler::ler: Vi er helt på samme nivå. Har på omnibusen nå selv om jeg har sett alt.

Hjemmesiden holder jeg med helt unna, ødelegger liksom litt.

Vi hører jo aldri om moren og stefaren til Sonja. Eller robby og den jenta han ble sammen med og de flyttet jo til India.

Tviler på at Grant kommer tilbake, men Peggy har vel nå vært på verdens lengste ferie :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Nå skjønner jeg ingenting :klø. Hjelp meg Anafugia.

hvorfor var martin så overaskket over at mark er død, han hadde jo HIV, men døde av kreftpga av HIV) men hvordan i huleste er han så sjokka og helt blank.

Og det er klart at Pauline har forberedt seg på at han skulle gå bort, så hvorfor var han så overasket :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fordi Martin aldri ble fortalt den egentlige grunnen til at Mark dro. Pauline visste det, men Mark ønsket ikke at noen andre fikk vite det. Martin trodde det var for å reise og komme seg følelsesmessig etter opplegget med Lisa, men når alt koker ned, så reiste han bort for å dø.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

No problemo!

(Jeg gruer meg til i morgen, da er jeg ikke hjemme når EE starter og VCR'en er gått til peaces)

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hm, jeg er ikke hjemme i kveld eller i morgen jeg og samme problemet, ikke at den er gått i stykker men timerne er istykker :cry:

Men du kan kanskje gi meg en oppsummering i morgten over kveldens episode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...