Gå til innhold

EastEnders lenge leve!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

:bukke:

Hva synes du om det med Janine og laura?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, vel synes Janine er på grensen til å bare være .... for dum? Og Laura også er jeg småirritert på, hvorfor sier hun ikke bare at Ian er faren ??, så får hun i det minste barnebidrag for gutten sin? Og, hvorfor ikke si det til Pat da? I går var jo det en fin åpning for Laura til å komme "ut" med sin hemmelighet? Mulig det fører for mye med seg og at Laura ikke orker nå...eller så er det oss EE trengende som skal holdes i suspence?

Det er jo utrolig merkelig at the Watts klarer å leke happy family nå. Hvordan kan Sharon sitte ovenfor sin bror og ikke ville rive av ham klærene og kjøre på? (Nå høres dette sikkert rart ut for dem som ikke er inne i EE, hehe! men men)

Gleder meg til mer!

:sjarmor:

Hvordan tenker du omkring the latest news in EE Gamle Alex?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror på en måte at de store storyene er avsluttet for en tid, hvor vi bare følger en fam og nå er det tid til masse små historier.

Det med Janine og Laura er liksom gammelt nytt, og det føles som de trekker historien litt vel ut.

Watts historen er litt merkelig , først er de fam så er de kjærester så er de fam igjen og dette er helt naturlig :roll:

Nei det siste har nok ikke skjedd der nei

Skrevet

Ja, det e r en merkelig metalitet de har til problemløsning. TV varianten minner sterkt om strutsens løsning på motgang....

Skrevet

Det er jo utrolig merkelig at the Watts klarer å leke happy family nå. Hvordan kan Sharon sitte ovenfor sin bror og ikke ville rive av ham klærene og kjøre på? (Nå høres dette sikkert rart ut for dem som ikke er inne i EE, hehe! men men)

Hvordan er egentlig slekstforholdet da ? Nå husker jeg ikke navnene i farta - men Sharon og 'typen' er ikke i slekt i det hele tatt ? Mens 'faren' - Pappa Watts er faren til Sharon ? Men jeg trodde da han var faren tiø 'typen' også ?? Eller hvordan er de i slet såfall ?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis jeg huske rriktig er Dan "adoptiv" faren til sharon men biologiske faren til Dennis og lille søsteren

Skrevet
Hvis jeg huske rriktig er Dan "adoptiv" faren til sharon men biologiske faren til Dennis og lille søsteren

Bang on the nail!

=)

Skrevet

Vel, i dag er siste episoden jeg får sett på 3 uker! Jeg skal til USA og har fått ordnet meg med innspillinger. Gleder meg til jeg er tilbake da er det 6 timer EE som venter på video for min del! Litt trist å forlate EE så lenge da!! (hehe)

Gjest Anonymous
Skrevet
Vel' date=' i dag er siste episoden jeg får sett på 3 uker! Jeg skal til USA og har fått ordnet meg med innspillinger. Gleder meg til jeg er tilbake da er det 6 timer EE som venter på video for min del! Litt trist å forlate EE så lenge da!! (hehe)[/quote']

:o :o Hvem skal jeg snakke med da :ler:

Så spennede- lykke til, få en oppdatering da, når du kommer tilbake.

Ang gårsdagens episode- Den chickfighten er noe av det tåpligste jeg har sett :ler:

Og hve mvar denne konen til Den? :klø:

Skrevet

Ja, enig. Hele opplegget med Janine og Laura er rett og slett kjempeteit! Irriterende! Argh!! :sur: Samme med Den, hvem søren er hun ?, og selfølgelig har han mye svin på skogen...eh?!....i skogen? Har har jo kjørt på med andre damer....Men det er vel Den det.. eller?

Jo, takk, oppdatering vil komme....Tenk da 6 timer i strekk på fredag så ny omnibus på søndag...SÅ er jeg oppdatert! Lykkerus!!!! Det er akkurat som en vår special for meg det! Luksus de lux!!!! =)

Typisk at Kat er ufin mot Billy. Han har ikke fortjent det i det hele tatt, men det vet jo ikke Kat...Men nå burde Little Mo komme hjem så vi får flere babiser on the Square. (men om Mo kommer så mister hun sikkert ungen ?) Apropo baby, jeg trodde virkelig at Laura hadde bestemt seg for å si at Ian er faren. Nå er det vel på tide å få noe utav Ian.... Pingvinen Ian! :ler: Henger etter exkonen til Phil! Han satser stort dontcha think?!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ian satser høut ja. Lille mO har vøært borte i evigheter, og jeg skjønner heller ikke hvorfor laura ikke sier i fra , men går kalte jo Bobby, garry for pappa - selv om det mest høres ut som Bye, bye men men.

Noen av disse storyene trekker de litt vel ut

Skrevet

Er helt enig. Det går alt for langt! Om Laura har en ounce of medmenneskelighet så må hun si ifra!! Hun ødelegger bare for alle andre!! inklusive seg selv og sønnen!! Patetisk! Hva tror du hun vil spille på nå siden Pat fant henne så gråtende? Tror du hun dikter opp en historie og sier at Janine gjorde mer enn hun gjorde???

Skrevet
Nå tror jeg det er "nytt blod" på gang. Det må skje noe mer nå....

*tramper utolmodig med foten*

Fikk rett i går....damen med krøllene....vi får nok vite litt mer i dag??!

Ich hoffe på det alså!

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det lå nok litt i kortene , han har sikkert barn med henne også, men det virker som alle har glemt at Marc er død da

Skrevet

Ja, og forklaringen "de" gir er at Mark hadde villet at man gikk videre...Var ikke mye oppmerksomhet etter kirken nei...samme med Barry og alle andre som har dødd....

Spenningens tid er over.

*Mimrer igjen over gyldne tider*

:sjarmor:

Skrevet

Er Ian faren til Bobby?? Hva har jeg gått glipp av her?? Trodde Ian hadde sterilisert seg, og at det var derfor han kunne så bombastisk si at Laura hadde vært utro...

Gjest Xavia
Skrevet

Ja, Ian er visst egentlig faren til Bobby. (Hvis jeg ikke har misforstått alt...)

Skrevet

Det er riktig det, Ian er faren til babyen......uhmm ...:klø:......når jeg tenker etter så kan det jo være at Laura har løyet til oss alle, og muligens hun lå med noen andre som aaaaaldri har vært nevnt, men Ian ser ut til å være den virkelige faren. Når man steriliserer seg så er det noen svømmere som kan komme igjennom i begynnelsen, ingenting er alltid 100% prosent. (haha! IVERTFALL IKKE I EE!)

Skrevet

:o :o :o :o :o

Laura døde?!!!!!!

Og jeg som reiser i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BUHU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...