Gå til innhold

EastEnders lenge leve!


Rapitap

Anbefalte innlegg

Ja, Alfie drager det ut til det kjedsommelige. Argh!

Sikkert for å plage rastløse sjeler som oss....

Var nesten redd for at Kat skulle gjøre alvor av det og bli blond...men synes hun kler å være slik ...eh!...malt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, har ikke fått med meg at hun ville bli blond?! :klø: Håper hun beholder hårfargen sin i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen episoder siden så slang Kat det ut at muligens hun skulle bli blond eller noe: desperat forsøk på å bli lagt merke til av mannen?! Men hun klipte det bare istedet... (thank God)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det var noen episoder for ikke så lenge siden jeg ikke fikk med meg, må ha vært en av disse. Jeg er glad Martin og Sonia stod på sitt. Jeg har alltid syntes Pauline var en relativt oppegående og fornuftig dame, men her sjokkerte hun stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pauline?! Hun er egoistisk, snerpete og sliten synes jeg. Oh well, greit nok, da har vi myyyyyye å sladre om!

(hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, hun har blitt det med årene ettersom Dot har kommet nærmere innpå henne, men jeg synes da å huske på 80-tallet at hun var ganske fornuftig? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun var vel mer 'stream-linet' før med Arthur. Men, nå om dagen - ussamei... Dot var jo veninne med moren til Pauline også. Men hele det opplegget er sikkert laget for eldre fans. Vi er nok i mindretall...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hei og hå. :roll: Alfie ser mer og mer ut som en fleskepølse nå. Alvorlig talt, nå må de skjerpe seg i EE. Og så DEN slutten da. Argh!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det begynner og ta seg opp litt da- hvem er denne mystery kvinnen til Dan- de la jo opp til at det kunne være hvem som helst.

Fleskepølse Alfie :ler:

Så foresten litt av Grant på parkinson i går kveld :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så litt av homoikonet jeg også hos Parky! (som Kylie M også er blitt referert som..)

It's all good! :sjarmor:

Du har så rett så rett, det tar seg litt opp nå. Spenning... Det er jo så lenge siden de har avsluttet en episode så dramatisk at jeg gleder meg til i kveld, er så spent!!!

Hva om det er Sonia da? Det virker jo minst sannsynlig..eller Zoe, det virker og lite sannsynlig, nesten så liten sannsynlighet at det nesten blir eneste opprivende plot? Det er ivertfall ikke hun puddelen som selger smykker og sånt fra boden, det ville jo vært for opplagt. Det KAN jo være Sam da, det ville vært mer fornuftig, for da blir det mer krig mellom Dan og Andy. Noe gangster friksjon må vi jo ha, siden Phil er på "ferie"...

Hva sier du gAlex?!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte går EE på tv? Hver dag inkl. helgedagene?

Og hvordan i huleste heiteste klarer dere å følge det hver dag? Jeg har problemer med å klare å gå på jobb hver dag.

Bare lurer altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2 timer for uken.

Man - torsdag kl 20:00- 20:30

=)

Lite det, om du ser det ift fotball...eller lunsj på jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

:ler: Lofty er det lenge siden jeg har settt gitt.

Hm :klø: Hvem kan det være

Sonia - hun er jo nygift og lykkelig

Zoe er jo hodestups forelsket i Dennis

Sam er jo kanskje det mest openlyse

Hun derre smykke dama er jo bare irriterende :evil:

Vet du- jeg tror det er pauline eller Pat :ler:

Nei- pengene mine ligger hos Sam.

hva tror du skjer med Andy og Alfie- håper det blir en avsluttning på den storyen snart- den har draged on litt for lenge.

men ka farsken skjedde med Billy og Robbie, dro de bare hjem i gjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var vel bare en liten gjesteopptreden eller noe...Må medgi at jeg har tenkt tanken selv: Pauline! (hehehe) Men, fyttegrisen, hun er jo for gammel for Den.

MEN - hva om det er Kate?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, Andy og Alfie....navnene passer så godt sammen at jeg tror ikke de blir venner med det første. =)

Jeg er helt blank i hodet når jeg prøver å tenke meg til hva som skjer på kjøkkenet i the Vic...alt er jo åpent!

Uææ...spenning!

Yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

MEN - hva om det er Kate?

Aha- Den hadde jeg faktisk ikke tenkt på :klø:

Den var ikke dum nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du er bare sååååååååååååååå god :ler:

men herremin som de trakk den ut.

Alfie skuffer stort :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...