Gå til innhold

EastEnders lenge leve!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Yup - håper det blir noe action med henne. Hun kan jo spekulere ut en djevelsk plan om å ta pengene fra Den siden han bare lyver? Det hadde jo vært forfriskende bitchy på en ellers influensa rik sommerdag?

Men det er godt det er en hverdag. Muligens vi kommer nærmere noen svar i dag?! (eh! tviler sterkt da, men igjen, jeg lever i håpet)

Dot. Hun er jo selve grunnpilaren i EE sammen med Pauline. Men det er jo sterkt å være med i serien fra start og enda er Dot tilstede i handligen.

Dennis? Hvor er lekkerbisken?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faens så skuffet over dagens resultat mellom Den og Katie. Hva ER det med denne mannen da? Stor pikk? Hva? Dyrisk magnetisk tiltrekningskraft? Eller lokker det ulovlige og på grensen til å bli berusende galskap for begge. (Kliner når Crissy står rett rundt hjørnet) Katie var jo en tidligere undercover politi kvinne for søren!

Hadde virkelig trodd at hun valgte å tenke med hodet og ikke følge varmen i skrittet for pokker!

:evil:

Skrevet

Oj oj! Tror du Gary dauer?!

Skrevet
Oj oj! Tror du Gary dauer?!

Han blir nok reddet i siste liten.

Det jeg lurer på er når Katie og Den skal bli fersket?

Skrevet

Tror det blir lenge til at de blir fersket. Tror heller han muligens får seg en 3.elskerinne. Men, det begynner å bli tomt in da Square nå da.

Alle ungdommer er gone. Bare oldisser igjen.

*depp*

• 2 uker senere...
Skrevet

Så tok det ikke så lang tid før de ble fersket likevel!

Skikkelig dramatisk episode i går - Chrissie som fant ut om Den og Kate, Chrissies skamklipping av Kate og Chrissie som dro. Er dette det siste vi ser av henne, eller kommer hun tilbake? Og hvordan skal det gå med Kate i the square nå, alle hater henne jo! Den er tydeligvis vant til å bli mislikt så det blir ikke så stor overgang for ham :-?

Skrevet

Har ikke hatt anledning til å se på ca to uker...

Gleder meg til omnibus'en på søndag. Dette høres spennende ut. :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Har nå gått i gjennom 6 timer med EE på to dager, utrolig mye kjedelig men siste ukens episoder var jo bra. Likte Katies nye hårsveis.

Jøss du har fått samlet deg en hel liten klan Anafugia :ler:

Skrevet

Ja her blir det mer liv enn i EE nå. :hoppe: Det er godt det har tatt seg opp litt i EE, men sålangt en drepende sommer, desverre.

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg synes om utviklingen i EE. Hm. Er litt betenkt og skeptisk. De har foret oss nå med elendig handlig og skuespill. Det er på tide med litt klasse her!

Skrevet

Ja, håper Dennis klarer noe da. Han har det jo med å fare opp med lite gjennomtenkte planer.

:wink:

Skrevet

Jaja, jeg kan jo bare fortsette å spå, og det jeg sier, vel det motsatte av det jeg tror vil skje skjer. :roll: "Fornæmmelse for Hvor?"

Skrevet

Er det virkelig ingen flere EE fans her på KG lengre nå alså... :(

Skrevet

Joda jeg er her jeg?!

:roll:

-----

:sove:

-----------

Gjest Anonymous
Skrevet

:vinke:

Men det er liksom ikke det store å diskutere om dagen, det skjer jo ikke en pøkk :-?

Martin og sonja flytter, nei de flytter ikke, Pauline er snurt ( for det er jo noe nytt :roll: ), Pauline er ikke snurt, det er greit, det er ikke greit- herregud , lurer på hvor lenge de trekker den ut.

Er glad Paul er tilbake, :sjarmor:

også stakars dot da :(

Skrevet

Du har jo rett i det, men hva med sladder om skuespillerne? Mener, hva ER det med magen til Kat? Har den ikke bare vokst?! Så, er hun gravid for real og spiller ikke gravid eller er hun blitt feit? Hva går det i?

Skrevet

Hei !

Ja, jeg ser på EE jeg også ! Jeg leste i et engelsk ukeblad at Kat (Jessie Wallace) er gravid og har gått fra kjæresten sin. Så på gårsdagens episode at de prøvde å gjemme henne så godt de kunne bak bardisken. For maven er VIRKELIG stor nå...

Hm, i kveld må jeg klare meg uten EE. Men da har man noe å glede seg til på mandag !

Skrevet

Selv fordrar jeg ikke East Enders, synes det er skikkelig daarlig, vill bare si ifra at det er helt ut aa like serien naa. Seertallene her i Storbritannia gaar nedover og det er ikke saerlig populaert aa vaere fan....ikke for aa oedelegge, altsaa :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...