Siam Skrevet 24. august 2004 #161 Del Skrevet 24. august 2004 OJ!!!! Det hadde vært så bra! Håper, håper, håper du ser to blå i morgen tidlig. Forte seg å teste, og gi oss beskjed fort-fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 24. august 2004 #162 Del Skrevet 24. august 2004 :o ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 24. august 2004 #163 Del Skrevet 24. august 2004 Krysser fingre og venter i spenning!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. august 2004 #164 Del Skrevet 24. august 2004 Har du ikke testet enda?? Er så spent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 25. august 2004 Forfatter #165 Del Skrevet 25. august 2004 Beklager jenter, tanta kom i går ettermiddag, helt plutselig, og jeg blør MYE så det er ikke tvil. Men for første gang i mitt liv har jeg nå mens fullstendig uten menssmerter, og det er helt merkelig. Fikk meg en skikkelig knekk der, jeg var overbevist om at vi hadde klart det. Har funnet ut at det har blitt en enorm overfokusering på det å bli gravid, så nå er det slutt! Jeg skal ikke telle dager, og holde meg unna gravid-sider på nettet, det innbefatter også dagboka. Flere kvelder som den i går tror jeg nemlig ikke jeg takler. Takk for all god støtte her inne, er kjempeglad i dere alle jenter!! Kommer tilbake når vi en gang virkelig har klart å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. august 2004 #166 Del Skrevet 25. august 2004 Å nei, stakkars Engel! Jeg skjønner deg veldig godt, det er så lett å bli overfokusert. Og det er kjempeslitsomt. Det kommer når det kommer, uansett. Jeg kommer nok til å savne deg her inne... :-( Lykke til videre med prøvingen, kos deg masse! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 25. august 2004 #167 Del Skrevet 25. august 2004 Dette var triste nyheter, Engel. Men jeg skjønner deg godt ang. dette med overfokusering... Har tenkt tanken litt selv, jeg, spesielt etter forrige syklus! Det er ikke sikkert du leser dette, men jeg gleder meg ihvertfall til du kommer tilbake som gravid!!!! Mange klemmer fra edea, og lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 25. august 2004 #168 Del Skrevet 25. august 2004 So long, Engel! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vivekke Skrevet 1. september 2004 #169 Del Skrevet 1. september 2004 HÅPER VIRKELIG D ER NOE PÅ GANG ENGEL! JEG KRYSSER FINGRENE FOR DEG JEG OGSÅ! SÅ SPENNENDE, MÅ VÆRE FORFERDELIG Å VENTE OG NESTEN TRO AT DET HAR SKJEDD NOE, SAMTIDIG SOM MAN IKKE ER HELT BOMBESIKKER ENNÅ! Jeg har også veldig lyst på en liten en..., men ikke helt ennå vil bli gift først! Spørsmålet er bare om jeg blir det..., men du har jo vært flink til å prøve å hjelpe oss med å finne et lokale! Bare lokalet og datoen er i boks, så blir jeg nok gift... og da kan jeg også begynne å tenke på å prøve! Takk igjen for all hjelp Engel! Klem - Vivekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vivekke Skrevet 1. september 2004 #170 Del Skrevet 1. september 2004 Leste visst på feil sted... Men det går nok til slutt, lykke lykke til Engel - prøv å slapp av! Ikke stress for mye, kan hende det er det som skal til! Lykke, lykke til![ /color] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. september 2004 #171 Del Skrevet 1. september 2004 Uff, det var trist! Men jeg skjønner deg veldig godt! Kan fort bli overfokusering hvis man traver for mye på sider som dette!! Vil i allefall ønske deg lykke til og jeg gleder meg til du er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 21. september 2004 Forfatter #172 Del Skrevet 21. september 2004 I'm back! Og det med verdens beste nyhet: JEG HAR EN LITEN SPIRE I MAGEN!!!! Det hjalp å holde seg vekk en stund! Hadde IKM ca på lørdag (var litt usikker). Da kom det ingen tante, derimot ble puppene mine superømme, og det har de vært siden. Testet i dag tidlig, og der var det ingen tvil nei, streken kom opp med det samme! Er superlykkelig, litt sjokkert og veldig ukonsentrert!! Hmm.. må vel få byttet navn på dagboka min jeg, får nå er jakten på to blå over! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 21. september 2004 #173 Del Skrevet 21. september 2004 Oj! Da får jeg være den første til å si GRATULERER! Masse lykke til, Engel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 21. september 2004 #174 Del Skrevet 21. september 2004 SUPER MASSE GRATULERER IGJEN VENNEN Jeg gleder meg masse til å være gravid sammen med deg JIPPI!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. september 2004 #175 Del Skrevet 21. september 2004 :dagensrose: :-) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! YOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!! Endelig!!!! Som jeg sa!!! kom deg bort fra KG og den sitter!!!! Yoohoooooo!!!!! Hvordan er formen da? Ømme pupper? kvalm? stikking og mensmurriger? svimmel? SULTEN?? GRATULERER SÅÅÅÅ MYE!!!!!!! Når har du termin? Mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 21. september 2004 Forfatter #176 Del Skrevet 21. september 2004 Takk jenter!! :-) Har hatt kjempeømme pupper siden lørdag, og mannen syns de er større (Gjett om han er fornøyd! Vel, han syns det er litt kjipt at jeg hyler i smerte når han prøver å ta på dem da.... :oops: ) Har ellers begynt med mensmurringer nå, natt til i dag, og de er ganske vonde. Ellers er formen tipp topp! Men jeg får jo ikke konsentrert meg så mye om jobb i dag da... Termin ser ut til å bli ca 1. juni, så jeg blir ikke så lenge etter deg, Cappo! Vi følger visst hverandre vi, både med bryllup og familie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. september 2004 #177 Del Skrevet 21. september 2004 Åhh dette var skikkelig gode nyheter Engel Gleder meg veldig på deres vegne !!! Ja du er bare en uke etter meg ! Kanskje vi sees på fødestuen i mai ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. september 2004 #178 Del Skrevet 21. september 2004 Gratulerer så mye!! Nå ble jeg glad, dette var jo kjempe gode nyheter! Håper du får et flott svangerskap og det blir spennende å følge med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogeki Skrevet 21. september 2004 #179 Del Skrevet 21. september 2004 Gratulerer!!! Hyggelige nyheter! Kanskje jeg skal følge trikset ditt og holde meg borte fra alle gravid-sidene på KG?! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. september 2004 #180 Del Skrevet 21. september 2004 Gratulerer så mye, Engel! Jeg tror nok det er greit å få bort fokusen litt fra sin egen navle (eller litt lenger ned... ). Håper det har funket for meg også, denne måneden... Lykke til med svangerskapet, håper du får et fint og ukomplisert et! Gleder meg til å følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå