*Emma* Skrevet 4. januar 2007 #441 Del Skrevet 4. januar 2007 Hørtes deilig ut m svømming. Min jm anbefalte det for meg da jeg hadde vondt i ryggenmen det ble aldri så ille at jeg gadd. Hvis akupunktur fukner hadde jeg garantert prøvdom minførste fødsel var like illesom din. Nå syns jo jeg min VAR illeog damen jeg må vel innrømme at din var verre Når det er sagt var jo min andre fødsel en drøm....og mest sannsynlig blir din bedre andre gangen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. januar 2007 #442 Del Skrevet 4. januar 2007 Joda jeg er også januaring. Du er 16 dager eldre enn meg, håper snuppa melder sin ankomst før jeg forlater de glade 20 årene.. hehe!!! Håper du har hatt en kjempefin dag/kveld! Og god bedring til Daniel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #443 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvis akupunktur fukner hadde jeg garantert prøvdom minførste fødsel var like illesom din. Nå syns jo jeg min VAR illeog damen jeg må vel innrømme at din var verre Når det er sagt var jo min andre fødsel en drøm....og mest sannsynlig blir din bedre andre gangen også ← Ikke helt riktig det da... Jeg gikk vel lengre med rier, men jeg slapp jo unna sugekopp og stort blodtap... Men jeg vurderer absolutt å prøve ja! Har vært på kontroll i dag, alt topp med meg og lillebror, men jeg kunne vurdere å begynne sånn smått med litt jerntilskudd nå, og fortsette med det en stund etter fødselen. Lillebror ligger med hodet ned, og hadde visst lagt seg godt ned og, med hodet lang nedi bekkenet. Men han har jo fortsatt plass til å snu seg da, og med det aktivitetsnivået han har for tiden så tviler jeg ikke på at han kan kommer til å gjøre det et par ganger. Jobber ellers på spreng for å få planlagt permisjonen og sendt søknad om foreldrepenger. 6 uker til jeg går ut i permisjon nå. I morgen skal jeg prøve biler! Vi har fått tilbud på leasing, så snart fyker jeg rundt i en splitter ny Polo, Golf eller A3. Mest sannsynlig Polo tenker jeg, hvis vi ikke syns den blir altfor liten. Golf og A3 er litt dyrere. Oi, straks helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #444 Del Skrevet 10. januar 2007 31+6 Sliten! Har jobbet rimelig intenst denne uka, og nå sliter hodet med å henge med her. Blir litt frustrert, for jeg syns jeg bruker lengre tid på ting enn jeg burde, og når ting haster sinnsykt så er ikke det noe gøy. Venter også på telefon fra bestyreren i barnehagen hvor storebror skal begynne. Han har egentlig plass der fra den 15., men vi skal prøve å skyve oppstarten litt, både fordi vi må betale for dagmamma ut januar, og fordi vi skal flytte til helga (om ikke alt skjærer seg en gang til...), og jeg syns det blir litt drøyt for han med både nytt hus og barnehagestart i løpet av et par dager. Kan bli litt mye nytt. Dessuten skal mannen reise bort 3 dager i neste uke, og jeg har sinnsykt mye å gjøre på jobb, og da blir det vannskelig å ta innkjøring i barnehagen. Vi må jo ha mulighet til å ta kortere dager. Ellers... Formen er grei, bekkenet protesterer og påvirker nattesøvnen litt. Det er fryktelig trangt i magen allerede, og tungt, så det er ikke så gøy å tenke på at han fortsatt skal omtrent doble vekta fram til fødsel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 10. januar 2007 #445 Del Skrevet 10. januar 2007 Håper dere får forskøvet starten litt. Kan ikke egentlig tenke meg det er så innmari vanskelig. I Emma sin barnehage fikk vi nesten velge starten selv....og selvom vi gikk der en uke i juli betalte vi ikke før august...men det er jo privat da.... Hadde vært veldig koselig å møttes snart igjen. Feks en helgedag på dagen med unger.... Lørdag 3.2 feks?? Eller søndag 4.2??? (Hvis ikke jeg har håndballstyr m Erlend da...) eller blir det slitsomt om jeg kommer med snuppa også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #446 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei *Emma*! Kjempekos om du og snuppa vil komme en tur!! Kanskje du får plass til vugga i bilen også? Har foreløpig ingen planer den helga, så jeg kan sette av den! Fikk oppstart i barnehagen 29. januar, så det ble veldig bra. Bare 3 dager "overlapp". Og 2 uker etter flytting sånn at vi forhåpentligvis er husvarme alle mann! Så får vi bare håpe at overgangen går greit og storebror vil trives der! Skal i bassenget igjen i dag, det blir deilig! Og fra neste uke håper jeg å få til å gå to ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 11. januar 2007 #447 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg skal prøve å få plass. Vet ikke om det går m både den og vogn men jeg ser se om jeg klarer det. Hvis jeg ikke må ha med vogn går det garantert - men det trenger jeg vel.... Hva er best for deg? Lørdag eller søndag? Så bra m barnehagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #448 Del Skrevet 11. januar 2007 Får ta meg en kjøretur til dere og hente vugga da, går nok det også. Snilt at du vil låne den bort! Har som sagt ingen planer noen av dagene jeg, men kanskje søndag er best? Lørdag blir det ofte litt butikktraving og div som skal ordnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 11. januar 2007 #449 Del Skrevet 11. januar 2007 Ok da holder vi av søndagen. Skulle jeg få plass tar jeg selvfølgelig m begge deler altså....mulig jeg kan skvise det inn v å legge ned et sete bak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 13. januar 2007 #450 Del Skrevet 13. januar 2007 Nå har jeg akkurat sjekket og jeg har håndball med Erlend den lørdagen - så da var det jo fint at vi avtalte søndag. Satt nemlig nettopp og tenkte at nå som vi endelig har avtalt er det SIKKERT håndball den dagen....men det var det ikke God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #451 Del Skrevet 15. januar 2007 Så fint, *Emma*! Gleder meg til å se dere!! Da har vi flyttet! Litt av en sjau, men nå er vi da inne i nyhuset! Jeg er veldig fornøyd med det. Og utrolig nok har bekkenet mitt overlevd, til tross for at det var så vondt at jeg nesten ikke klarte å gå på lørdag kveld. Men er glad vi hadde mange gode hjelpere ja... Gjenstår en del rydding og sånt da, tar nok noen uker til før vi er helt i orden. Daniel har heldigvis sovet godt i nyhuset, sovnet greit, våknet en gang natt til i går, men det var sikkert fordi det blåste noe helt sinnsykt, og det lå ei presenning og blafret rett utenfor rommet hans. I natt sov han hele natten og måtte vekkes i dag tidlig. Så tror da han trives greit. Jeg gruer meg litt nå da, for mannen blir borte noen dager denne uka, så jeg blir alene med Daniel, i nytt hus med ukjente lyder... Men det går vel greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #452 Del Skrevet 22. januar 2007 33+4 I dag har jeg vært på salg på Barnas Hus. Fikk kjøpt ei sportsvogn til Daniel, til bruk i barnehagen, en pysj til lillebror, en barselgave og matboks til Daniel (med Gråtass på). Totalt kom det vel på ca 1350 kr. Ellers så var jeg på bassengtrening i dag, og klarte å gli litt på flisene i dusjen der. Akkurat nok til at det hugg skikkelig til i bekkenet. Og nå blir jeg bare stivere og stivere, og det er skikkelig vondt, klarer nesten ikke gå... Håper det går over... I morgen har mannen bursdag, og det er 10 år siden vi ble sammen. Har kjøpt 10 røde roser som han skal få i morgen tidlig, en for hvert år. Og så skal han få gavekort på "godstol", og kanskje litt andre småromantiske småting... Får håpe han blir fornøyd med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 22. januar 2007 #453 Del Skrevet 22. januar 2007 Håper ikke bekkenet stivner helt. Gratulerer med 10-års dag. Og gratulerer med nytt hus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #454 Del Skrevet 23. januar 2007 Takk Siam! Bekkenet er vondt, men jeg overlever. Har litt problemer med å komme meg ut av bilen riktignok... Bør helst parkere i nedoverbakke sånn at tyngdekraften kan hjelpe meg ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 23. januar 2007 #455 Del Skrevet 23. januar 2007 Gratulerer med 10 år SÅ kjipt med bekkenet da - også at det skulle bli dårligere av bassengtrening Håper det blir bedre snart Hva slags vogn endte du med da? Regner ikke med den er lik min for de har vel ikke det merke i den butikken?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. januar 2007 #456 Del Skrevet 23. januar 2007 Gratulerer med 10 års dagen !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #457 Del Skrevet 24. januar 2007 Det ble en ABC Vivo på storebror. Ikke særlig lekker, men skal jo bare brukes til soving i barnehagen uansett. Og siden vi fortsatt er usikker på om vi må ha en tvilling/søskenvogn så hadde vi ikke lyst til å bruke så mye penger på denne vognen. Den er mærk blå og helt ok. Ryggen kan legges helt ned, og det er grei plass til pose. Bekkenet ja... Ikke godt. Må ta en prat med fysio i morgen, men tror ikke hun kan gjøre noe. Smertene sitter tydelig i selve bekkenet, mye i skambeinet. Må vel bare leve med det til lillebror er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #458 Del Skrevet 30. januar 2007 34+5 Da har jeg fått avtalt tid til Fødselsamtale på Fødestua! Skal dit neste fredag! Satser på en naturlig fødsel uten medikamenter og måleapparater denne gangen også! Ellers skal jeg på kontroll på fredag, og kommer nok til å be om litt sykmelding for de siste 2 ukene. Bekkenet er helt grusomt nå, og jeg er sliten! Har barnehagetilvenning på storebror nå også, så det blir litt ekstra stress og styr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #459 Del Skrevet 1. februar 2007 35+0 Litt action i dag! Hadde en blødning til morgenen i dag, lik den som fødselen startet med sistgang... Fikk litt sjokk for å si det mildt, er IKKE klar for fødsel enda nei! Kontaktet føden, men avtalte å se det an litt. Sannsynligvis er det bare mormunnen som åpner seg, og det trenger ikke bety noe. Men om jeg kjenner antydning til rier eller vannet går så må jeg selvfølgelig kontakte dem igjen. Lillebror spreller og styrer, har hatt mye murringer i dag, men blødningen ser ut til å ha stoppet. Har hatt mye nedpress også, men det ser også ut til å roe seg litt nå. Så da satser vi på at lillebror holder seg i magen en liten stund til. Men nå er jeg enda mer sikker på at jeg ikke kommer til å gå helt fram til terminen nei... Ble ganske stressa, har jo ingenting klart! Ikke klær til lillebror engang... Spørs om ikke mannen må kjøre og hente esken med klær etter storebror i dag ja. Og så får jeg handle inn det jeg trenger til sykehusbagen. Og jeg som skulle ringe akupunktøren ang modningsakupunktur i dag... Kanskje jeg heller må høre om hun kan få han til holde seg der inne noen uker til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. februar 2007 #460 Del Skrevet 1. februar 2007 Oj, det var littegrann tidlig. Får håpe lillebror holder seg i magen en måneds tid til. Kanskje best med en sykmelding, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå