Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #261 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 22. desember 2004 Forfatter #262 Del Skrevet 22. desember 2004 17+1 Takk for hilsner jenter!! :-) En liten oppdatering: Har egentlig ikke kjent noe mer fra magen som jeg kan si sikkert er babyen, syns av og til jeg kjenner noe, men det er ikke så tydelig. Håper på noen skikkelige spark igjen snart! Jeg har fått kink i ryggen! :-( På mandag låste noe seg i ryggraden midt mellom skulderbladene, og det er skikkelig vondt å røre på hodet. Etter nesten ikke å ha sovet i natt har jeg nå fått meg en time hos kiropraktor i dag, håper det er noe hun kan brekke tilbake på plass! Skal få henne til å kjenne litt på korsryggen min også, for den har veldig lett for å bli stiv for tiden. I går hadde vi julelunsj på jobben, og da fikk vi også julebonusen vår. Den var over all forventning i år!! Nå blir det filmkamera også til bebisen kommer!! Samt at jeg skal på serøs shopping når salget begynner!! Om nøyaktig 1 uke har vi ultralydtime!! Jippi!!! 2 arbeidsdager igjen til jul! Juhu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 22. desember 2004 #263 Del Skrevet 22. desember 2004 God Jul til deg og mannen! Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. desember 2004 #264 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, ønsker deg og dine en gledelig jul og en fantastisk godt nytt år! Kos dere masse !! Klemmer Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. desember 2004 #265 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg ønsker deg en riktig god jul!! Håper du får det riktig så koselig sammen med familie og venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 23. desember 2004 Forfatter #266 Del Skrevet 23. desember 2004 17+2, LILLE JULEAFTEN! Først: EN RIKTIG GOD JUL TIL ALLE SOM ER INNOM! Siste dag på jobb i dag, så skal jeg ha fri fram til 3. januar. Jippi!!! Kommer ikke til å være noe på nett i romjula, men kommer muligens innom en tur med referat fra ultralyden den 29. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 23. desember 2004 #267 Del Skrevet 23. desember 2004 Ønsker deg en trivelig jul, avslappende romjul og lykke til på ultralyden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. desember 2004 #268 Del Skrevet 28. desember 2004 Fortsatt god romjul!!! Kjempespent på UL din imorgen!! Lykke til og håper nurket deres er mindre sjenert enn vårt er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 30. desember 2004 #269 Del Skrevet 30. desember 2004 GODT NYTT ÅR TIL DEG!! HÅPER DU FÅR EN SUPER FEIRING !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 2. januar 2005 #270 Del Skrevet 2. januar 2005 Godt nyttår, Engel! Håper at UL gikk bra og at du har hatt en fin nyttårsfeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 3. januar 2005 Forfatter #271 Del Skrevet 3. januar 2005 19+1 Takk for alle koselige jule- og nyttårshilsener! Endelig tid til oppdatering her! :-) Med jule og nyttårsfeiring vel overstått! Og det store høydepunktet, nemlig ultralyd!! Det var rimelig stort, og ikke så helt lite "rart" å få se småtten! :-) Stakkars liten lå og sov når vi kom dit, med fronten vendt inn mot ryggen min. og så ristet jordmor i magen min for å få h*n til å våkne og snu seg, og stakkaren bråvåknet!! Var snill og snudde seg rundt også da, og sparker fornærmet mot ultralydapparatet!! Ny termin ble 29. mai (derav plutselig 19+1 i dag), så jeg hadde rett ved å holde på "min" termin som var 31. mai istedet for å høre på legen som sa 2. juni! Nåja, var ikke snakk om mange dagene da, det kan fortsatt bli fødsel i juni. Så overveldet som vi ble av å se at alt var bra så spurte vi ikke om kjønn, og jordmor spurte heller ikke om vi ville vite det... Så vi er like uvitende fortsatt. Men det er jo litt spennende det også, å ikke vite før småtten kommer ut. Har ellers begynt å kjenne skikkelige spark nå! Til tider er det stor aktivitet der inne!! :-) Og som magen vokser!! Nå er det ikke noe annet enn mammabukser som passer! Vekten øker også, men tror at 1 av kiloene er rent juletilegg, ble veldig mye mat og snop i jula... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. januar 2005 #272 Del Skrevet 3. januar 2005 Å for en koselig ul-fortelling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #273 Del Skrevet 4. januar 2005 19+2 I går da vi hadde lagt oss lå mannen og holdt rundt meg med hånda litt på siden av magen min. Plutselig kjente jeg at det kom en dult akkurat der han holdt, så jeg spurte om han kjente det. Det gjorde han ikke, men nå ble han litt obs på å kjenne etter. Og rett etter kom det en dult til! Og så en dobbeldult! Og disse kjente mannen!!! :-) Han ble nok ganske rørt og glad, og jeg ble skikkelig lattermild, for det kjentes ut som om småtten tok skikkelig fart og dultet av alle krefter for at pappa skulle få kjenne! Så dermed noterer jeg meg de første sparkene som kunne merkes på utsiden på 19+1. Ganske tidlig det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #274 Del Skrevet 7. januar 2005 19+5 Endelig fredag og snart helg! Wohoo!! Jeg var på shopping i går, salg på mammaklær på H&M! Kjøpte en genser, en bluse og en topp for nesten ingenting, så det er jeg godt fornøyd med. Så en liten tur innom babyavdelingen og endte opp med 3 bodyer og en sparkebukse og et teppe.... :oops: Men nå SKAL jeg vente til vår og sommerklærne kommer før jeg kjøper noe mer!! Har ellers tenkt å gjøre et forsøk på å få med meg mannen ut og kikke på barnevogner i helga. Men han syns det er litt tidlig, så det spørs nok om han går med på det..... Måtte kjøpe undertøy i går også, jeg som knapt nok fyllte ut en b-cup før jeg ble gravid fyller nå godt ut en c-cup!!! Tør ikke tenke på hvor store de blir når melka kommer for fullt!!! :hår: Jaja, nå er det lunsj, og så er det nesten helg!! Og på søndag er jeg 20 uker og halvveis i svangerskapet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #275 Del Skrevet 10. januar 2005 20+1 Jeg er halvveis!!! 20 uker igjen! :-) Har hatt en fin helg, shoppet litt, bl.a. et par mammabukser. Og godt var det, for i dag skulle jeg ta på meg ei bukse jeg brukte mye i romjula, og nå manglet jeg plutselig 2-3 cm på å få den igjen!! Kan vel trygt si at magen vokser fort ja.... Er allerede totalavhengig av mammaklær. Litt kjipt det da, for da blir utvalget brått veldig begrenset... Men samtidig er det utrolig koselig å gå rundt med tydelig babymage da... :enig_animasjon: Har fortsatt litt problemer med nakke og rygg, og bekkenet krangler litt hvis jeg går og står mye. Men ellers er jeg i toppform!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. januar 2005 #276 Del Skrevet 10. januar 2005 Åh, så gøy at du kjenner det spark så tydelig! Det er jo så koselig. Tenk at du alt er 20 uker på vei, som tiden flyr! :-) Regner med tiden kommer til å gå fort fremover også jeg! Bare håper formen holder seg sånn noenlunde.. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #277 Del Skrevet 12. januar 2005 20+3 Åååå.... Så kjedelig!!! :-( Har for øyeblikket ikke noe fornuftig å gjøre på jobb, må bare rydde i gamle prosjekter!! Grrr... :evil: Det er ikke gøy altså!! Bruker litt tid på surfing da, kikker etter vogn f.eks. Vurdere å kjøpe en fra Teutonia... Men får se hva mannen mener først. Men nå er det omsider lunsj!! Med min matlyst for tiden så er alle måltider et høydepunkt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #278 Del Skrevet 13. januar 2005 20+4 Det kjekke med å ha lite å gjøre på jobb er at jeg får så god tid til å planlegge babyinnkjøp! Har skikkelig lyst på denne vogga: http://www.babysamshop.dk/images/0001a.jpg http://www.babysamshop.dk/images/0001.jpg Den er litt dyr i Norge, men skal sjekke hva den koster i Sverige. Og så tror jeg nesten at det blir en Teutoniavogn på oss. En som denne, bare muligens ensfarget sort eller noe. En Teutonia delta med hard bag. http://www.britax.se/teutoniawww/teutonia/...5/delta2365.jpg Snakket ellers med søstra mi for et par dager siden Og hun holdt på å rydde bort babyklær nå, og sa at hun hadde en stooor pappeske med klær i størrelse fra nyfødt til 1 år. Om jeg ville komme og plukke det jeg hadde lyst på?? Såklart!! Hun har 2 gutter og 1 jente, så det er jo litt å velge i! Men det hadde vært kjekt om vi visste kjønn da, så kanskje jeg bare plukker litt nå og sparer resten til sommeren, da må vi uansett på besøk dit, for de skal feire bryllup!! (ellers er det over 4 timers kjøring hver vei, så det blir ikke sååå ofte vi ser dem.) Det betyr at jeg må begrense babyklærshoppinga mi litt da... Men det er jo kjekt å spare litt penger også! Og jeg vet det er mye pent i den pappeska altså! noe av det har jeg jo kjøpt selv.. Tihi! Alvorlig talt, når man bor på et sted med kun 2 butikker som selger barneklær og har ei tante som bor i byen så utnytter man jo det litt.... Skulle bare mangle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #279 Del Skrevet 19. januar 2005 21+3 Kjeeeeder meg... fortsatt ikke noe særlig fornuftig å bruke tiden på på jobb.... Æsj altså! :evil: Vel, det bra er at på lørdag blir det Sverigetur, og muligens vognkjøp!! Og kanskje får jeg lurt med den vogga i handlekurven også.... Mannen var faktisk ganske enig i vognvalget mitt, ikke helt enig i farge, men det løser vi nok greit. Det blir gøy!! Kan nok hende at det blir med noen flere babyting der også, vi får se hvordan prisene er om det blir mye å spare. Ellers så koser babyen seg tror jeg, sparker og styrer! Magen min vokser, og vekta skyter i været! +7 kg nå , det var litt mer enn jeg hadde regnet med så tidlig, håper ikke jeg fortsetter sånn.... Jeg spiser jo egentlig ikke mer enn normalt, og trener litt også... jaja, det er jo bare sånt man må leve med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 22. januar 2005 #280 Del Skrevet 22. januar 2005 Håper dere har en fin shoppe-dag i Sverige i dag! Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå