Thalassos Skrevet 25. mai 2013 #101 Skrevet 25. mai 2013 Tater her åssen tater slekt er du fra ? lever du som en tater ? Anonym poster: c450b3f8520700e914b06db3ef71247f Fredriksen. Stor-Johan var min oldermors et-eller-annet Du da? Jeg lever veldig, veldig langt fra slik tatere gjør. Jeg har en kompis som er "fullblods" tater, og jeg misliker deres holdninger, både til de som ikke er tatere og til deres egen familie. Rykter blant annet. Gjør du, og eventuelt hvordan?
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 25. mai 2013 #102 Skrevet 25. mai 2013 Etterkommer av Harald Hardråde og frillen hans Tora Thorbergsdatter på morssiden, og etterkommer etter baron Axel Mowatt på baroniet i rosendal på morfaren min sin side. Ja jeg har skotske adelige aner! Ikke for å være kjip, men de fleste regner tida mellom vikingtid og kirkebokstid for å by på store kildeproblemer.. 2
floppesopp Skrevet 25. mai 2013 #103 Skrevet 25. mai 2013 (endret) Mormora mi er veldig glad i slektsforskning og det samme er noen folk på den andre siden av familien, som driver en nettside dedikert til den slekta (som jeg er en del av), så jeg kan spore slekta tilbake til 1000-tallet. Det mange sjeler og merkelige historier bakover, men som regel er de bønder. Vi har også mange brev og skriverier fra tipp-tippoldeforeldre og slektninger som dro til Amerika, det er ganske kult. Edit: Ble sittende å pusle med slektsgreier nå, og jeg kommer ikke lengre når jeg når godeste Jon Galtung, født i 1162. Endret 25. mai 2013 av floppesopp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå