Gå til innhold

Ny tråd om fotballfruen Caroline Berg Eriksen


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Du blir lurt av lyset. :) Jeg vil tro det er derfor hun har valgt det også.

Jeg syns hun så fresh ut i det siste innlegget, skikkelig avslappet stil. Men hva skjer med blomsterkranser?

Anonym poster: d9fef6db2c4b9efdcd24eb2f2a7a34a7

Det er den nye greia til alle bloggere og Jenny Skavlan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spiderpig

Det er den nye greia til alle bloggere og Jenny Skavlan

Syntes det ser helt teit ut jeg :ler:

Det er supersøtt på 5år gamle brudepiker, men ikke 25år gamle bloggere. Eller Jenny Skavlan..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det ser helt teit ut jeg :ler:

Det er supersøtt på 5år gamle brudepiker, men ikke 25år gamle bloggere. Eller Jenny Skavlan..

Enig. Hadde kanskje sett sjarmen dersom det var en litt smalere krans i en lys, nøytral farge som "smeltet" inn i hårfargen hennes. Men når hun kommer med halve blomsterenga i rødt, da blir det litt mye for min smak..

Anonym poster: 612125fb3ebadddb9b9e9aeb26c802b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er litt interessant er å se hvilken retning bloggen hennes har tatt. erindrer såvidt hvordan hun var i den tidlige tiden, hun var en blond jåle-jente da også, men hun var litt mer interessant både ift stil og meninger. nå er bloggen et tomt tilgjort skall, og det virker tydelig at hun holder seg til det samme hele tiden; klær, trening, mat, det går på repeat

Anonym poster: 482c914c338cc0ca1c1a9c67787ffc6f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysterisk at hun må poengtere at hun har spist hele 3 iskrem i ferien.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er litt interessant er å se hvilken retning bloggen hennes har tatt. erindrer såvidt hvordan hun var i den tidlige tiden, hun var en blond jåle-jente da også, men hun var litt mer interessant både ift stil og meninger. nå er bloggen et tomt tilgjort skall, og det virker tydelig at hun holder seg til det samme hele tiden; klær, trening, mat, det går på repeat

Anonym poster: 482c914c338cc0ca1c1a9c67787ffc6f

Nå har hun vel sagt at dette er et bevist valg, altså å skrive om det "lette" og hyggelige ting som klær og sminke, for å spre glede og inspirasjon. Husker det ikke ordrett, men mener å ha lest for et år tilbake at hun ser på bloggen som sitt eget store nettmagasin. Det som er synd med bloggen, er at det er vanskelig å skille mellom Caroline Berg (et dødelig menneske som oss andre med hår og hudproblemer), og Fotballfrue (selve merkevaren der alt er skal være til inspirasjon og være positiv)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker at mange idylliserer Anette, storesøsteren til fotballfrue. ''Åå, hun ser ut som en fantastisk person'' ''Hun er utrolig flott''. ''Se så bra hun ser ut''

Ærlig talt. Den oransje kjolen hun hadde på seg, så jo ikke ut!...

Anonym poster: 3994e31d754f3e603d074608d45cfd30

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde likt å se henne uten alt løshåret, løsneglene, selvbruningen (og LK, han kan umulig være noe bra for henne :fnise: ) osv det er sikkert noe jeg har glemt her. Hun er en pen jente, men med alt dette blir hun så ekstremt harry. Jeg er sikker på at hun hadde sett mye bedre ut uten alt dette.

Anonym poster: 79bd77886e5ef052781689e67a673448

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ærlig innrømme at C er sterk som kan motstå all det dritet noen her kommer med, ..NEI, er overhodet ikke fan av henne..Men hadde gravd meg selv av all den dritt slenging og hetsing...Går det ikke inn på henne?

Anonym poster: 534fbaeb2f1f21e66db828124214e0fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at mange idylliserer Anette, storesøsteren til fotballfrue. ''Åå, hun ser ut som en fantastisk person'' ''Hun er utrolig flott''. ''Se så bra hun ser ut''

Ærlig talt. Den oransje kjolen hun hadde på seg, så jo ikke ut!...

Anonym poster: 3994e31d754f3e603d074608d45cfd30

Heller den enn tyllkjolen CBE valgte å ha på seg.

Anonym poster: 22f8cba097984bf63343b280aab47b8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at mange idylliserer Anette, storesøsteren til fotballfrue. ''Åå, hun ser ut som en fantastisk person'' ''Hun er utrolig flott''. ''Se så bra hun ser ut''

Ærlig talt. Den oransje kjolen hun hadde på seg, så jo ikke ut!...

Anonym poster: 3994e31d754f3e603d074608d45cfd30

Jeg likte kjolen til søstra! :)

Anonym poster: d9fef6db2c4b9efdcd24eb2f2a7a34a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro dere fikk en eller annen kollektiv orgasme av å snakke om denne dama. Dere fremstiller henne som om hun er verdens verste person. Hvis dere absolutt skal drive å slakte alt noen gjør, så finnes det drøssevis av mennesker i verden som faktisk har gjort andre mye vondt.

Hva er det hun har gjort som er så galt egentlig? Hun har en livsstil som hun trives med, hun ser bra ut, og legger ikke ut om hvor kjipt livet er. Er det virkelig det verste noen kan gjøre? Kan ikke fatte og begripe at man må tåle det dere driver med bare fordi man er en offentlig person. Hun er først og fremst et menneske, og såvidt jeg kan se, et menneske som har gjort mye godt for andre. Hva har dere å skilte med?

Uansett hvordan dere vrir og vender på og forsvarer det dere driver med, så endrer ikke det at dere er en gjeng med patetiske, bitre og usjarmerende damer som finner glede i rotte dere sammen mot en person som ikke har gjort dere noen ting. Det er ikke rart unge jenter får komplekser, og jeg håper inderlig ikke at dere er en av de som skriker høyest ut mot mobbing. For det er nøyaktig det dere driver med. Jeg er sikker på at enhver mann ville valgt en som Caroline når som helst over en som dere, for med den mengden av dritt dere klarer å spy ut så tviler jeg på at det ikke skinner gjennom. Utrolig uattraktivt. Jeg gremmes.

Anonym poster: 9e36d660184999d5b589afc070bda63a

Jeg er så enig! Det er ikke fotballfrua som kommer dårligst ut av slike tråder, men de av dere som oppfører dere som patetiske slarvekjerringer. Jeg forstår på ingen måte CBEs lidenskapelige interesse for klær og sminke, og føler hun har andre interesser enn meg. Men jeg føler virkelig ikke at hun er en person som fortjener hets og hat.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være lov å sladre litt om kjendiser uten at folk må få helt noia av hvor "fritidsproblemer" alle har vel? Det er ikke akkurat et nytt fenomen at mennesker liker å sladre om kjente folk, ellers hadde veldig mange blogger, blader og aviser som skriver mye om kjendiser gått dukken:P Er så utrolig patetisk å hele tiden skulle påpeke hvor "bitre" og "friditsproblemer" folk har fordi at du velger å skrive noe tull om en blogger på nettet.. hva så liksom? Og jeg mener at med norges største blogg og mange tv-opptredener så regnes FF som en slags kjendis i Norge.

OT: Ting jeg reagerer på med mat og bloggen hennes er dette med hvor mett hun blir..som da hun postet bilde av isen og spiste seg "mett" på is...altså, ingen blir METT av en ispinne vel? Føler meg så unormal når jeg leser sånt, er det jeg som er rar liksom som sikkert spiser for mye?

Endret av SoftKitty
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jo være lov å sladre litt om kjendiser uten at folk må få helt noia av hvor "fritidsproblemer" alle har vel? Det er ikke akkurat et nytt fenomen at mennesker liker å sladre om kjente folk, ellers hadde veldig mange blogger, blader og aviser som skriver mye om kjendiser gått dukken:P Er så utrolig patetisk å hele tiden skulle påpeke hvor "bitre" og "friditsproblemer" folk har fordi at du velger å skrive noe tull om en blogger på nettet.. hva så liksom?

AMEN. Selv om jeg dumper innom denne tråden i ny og ne vil jeg ikke si jeg har fritidsproblemer eller er bitter. Ærlig talt, dette er jo bare "lett underholdning". Bloggen får jo dessuten en oppsving når det diskuteres mye her, vi gjør henne en tjeneste :-)

Folk må også slutte å dra det misunnelseskortet, tror helt ærlig at veldig få kvinner over 15 kunne ønske de var henne. No offence; men jeg vil ikke være "isolert" i Siljan, uten fast jobb, utdanning, og en mann som krever at jeg skal være unormalt tynn.

Anonym poster: 996988b3211759f6eaf4733d4d6ffdcb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være lov å sladre litt om kjendiser uten at folk må få helt noia av hvor "fritidsproblemer" alle har vel? Det er ikke akkurat et nytt fenomen at mennesker liker å sladre om kjente folk, ellers hadde veldig mange blogger, blader og aviser som skriver mye om kjendiser gått dukken:P Er så utrolig patetisk å hele tiden skulle påpeke hvor "bitre" og "friditsproblemer" folk har fordi at du velger å skrive noe tull om en blogger på nettet.. hva så liksom? Og jeg mener at med norges største blogg og mange tv-opptredener så regnes FF som en slags kjendis i Norge.

OT: Ting jeg reagerer på med mat og bloggen hennes er dette med hvor mett hun blir..som da hun postet bilde av isen og spiste seg "mett" på is...altså, ingen blir METT av en ispinne vel? Føler meg så unormal når jeg leser sånt, er det jeg som er rar liksom som sikkert spiser for mye?

Enig med du.

Det er også rart at "alle" som er i denne tråden tilsynelatende fungerer annerledes enn FF, på stort sett alle plan. Er det slik at dersom én person opplever at "alle andre" reagerer på oppførselen til vedkommende, så er det "alle andre" det er noe galt med? Det er klart at dersom mange reagerer på en ting, så blir det diskutert, uten at de som diskuterer har "fritidsproblemer" eller er "misunnelige" eller "sjalu".

FF lever av at hun blir betraktet på gjennom bilder og sporatiske TV-opptredener, av at folk kjøper de samme tingene som henne og ikke minst fordi folk snakker om henne og tingene hun gjør.

Anonym poster: d9fef6db2c4b9efdcd24eb2f2a7a34a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være lov å sladre litt om kjendiser uten at folk må få helt noia av hvor "fritidsproblemer" alle har vel? Det er ikke akkurat et nytt fenomen at mennesker liker å sladre om kjente folk, ellers hadde veldig mange blogger, blader og aviser som skriver mye om kjendiser gått dukken:P Er så utrolig patetisk å hele tiden skulle påpeke hvor "bitre" og "friditsproblemer" folk har fordi at du velger å skrive noe tull om en blogger på nettet.. hva så liksom? Og jeg mener at med norges største blogg og mange tv-opptredener så regnes FF som en slags kjendis i Norge.

OT: Ting jeg reagerer på med mat og bloggen hennes er dette med hvor mett hun blir..som da hun postet bilde av isen og spiste seg "mett" på is...altså, ingen blir METT av en ispinne vel? Føler meg så unormal når jeg leser sånt, er det jeg som er rar liksom som sikkert spiser for mye?

Dette... er såå rett!

Er enig med deg i andre avsnitt også, forresten.

Anonym poster: 03fe1ebd26761ae1a112a4e700a0bcc9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer også på hvem Ving ønsker at disse blogginnleggene skal treffe. Vi har jo bare fått lest om morgentrening, soling, hvor konstant mette de er og litt fra gamlebyen? :klo: Jeg ble ikke sånn veldig overbevist. Har vært på mange andre steder som har virket mer spennende enn det stedet.

Anonym poster: e1f9d08c2713f5de15a40e26c4d419d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hvem Ving ønsker at disse blogginnleggene skal treffe. Vi har jo bare fått lest om morgentrening, soling, hvor konstant mette de er og litt fra gamlebyen? :klo: Jeg ble ikke sånn veldig overbevist. Har vært på mange andre steder som har virket mer spennende enn det stedet.

Anonym poster: e1f9d08c2713f5de15a40e26c4d419d3

Ja. Og jeg har vært på Rhodos to ganger og synes ikke hun maler et godt og riktig bilde av øya :/ Den er såå mye mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og jeg har vært på Rhodos to ganger og synes ikke hun maler et godt og riktig bilde av øya :/ Den er såå mye mer :)

Helt enig! Har også vært der, og synes ikke hun viser øya fra et fristende perspektiv. Dessuten burde hun jo kanskje fokusert mer på Ving eller hotellet enn på selve øya?

Anonym poster: 03fe1ebd26761ae1a112a4e700a0bcc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AMEN. Selv om jeg dumper innom denne tråden i ny og ne vil jeg ikke si jeg har fritidsproblemer eller er bitter. Ærlig talt, dette er jo bare "lett underholdning". Bloggen får jo dessuten en oppsving når det diskuteres mye her, vi gjør henne en tjeneste :-)

Folk må også slutte å dra det misunnelseskortet, tror helt ærlig at veldig få kvinner over 15 kunne ønske de var henne. No offence; men jeg vil ikke være "isolert" i Siljan, uten fast jobb, utdanning, og en mann som krever at jeg skal være unormalt tynn.

Anonym poster: 996988b3211759f6eaf4733d4d6ffdcb

Enig i første avsnitt, men for å være rettferdig så har hun fast jobb som selvstendig næringsdrivende gjennom bloggen. 2 år journalistikk på privatskole er utdannelse selv om den ikke er den høyest ansette utdannelsen.

Anonym poster: f562b14c31bf61792ee7e5302b295cec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...