Gå til innhold

Ny tråd om fotballfruen Caroline Berg Eriksen


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Fotballfrue er vakker. dere er bare misunnelig folkens. Som en engel sendt fra himmelen. for en mage!!

http://i0.wp.com/www.rolfie.no/rolfie/wp-content/uploads/galleries/post-611/fotballfrue_0119.jpg

Just...Don´t. :klaske:

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

Endret av Yvonne
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les hva jeg skriver da; INGENTING GALT i at hun kler seg som hun gjør. Jeg prøvde bare å støtte AB´en sitt grunnlag for å påpeke bekledningen hennes.

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

Hvis dere ikke ser noe galt i hvordan hun kler seg er det vel ingen grunn til å påpeke bekledningen heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just...Don´t. :klaske:

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

Caroline er en fantastisk kvinne. Hun har oppnådd mye, gitt ut bok osv. sjekk de flotte legga. sykt. Her ligger det mye trening bak, fantastisk målbevisst kvinne dette assa.

http://bloggfiler.no/mves92.blogg.no/images/1227716-9-1311784690488.jpg

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline er en fantastisk kvinne. Hun har oppnådd mye, gitt ut bok osv. sjekk de flotte legga. sykt. Her ligger det mye trening bak, fantastisk målbevisst kvinne dette assa.

Smaken er som baken. Ihjelbleket, påsatt hår, et tungt lag med sminke og et overveldende kontrollbehov er ikke attraktivt for meg.

Anonym poster: 22f8cba097984bf63343b280aab47b8a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline er en fantastisk kvinne. Hun har oppnådd mye, gitt ut bok osv. sjekk de flotte legga. sykt. Her ligger det mye trening bak, fantastisk målbevisst kvinne dette assa.

http://bloggfiler.no/mves92.blogg.no/images/1227716-9-1311784690488.jpg

Det var ikke akkurat det jeg mente, da. Jeg blir bare så oppgitt over at alle som kritiserer FF blir stempler som misunnelige. Det er så feil.

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

Endret av Yvonne
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang. bildene av FF og søsteren så var det av søsteren fra dagtid, og det av FF fra kvelden når de var pyntet for å gå ut og spise. Jeg også pynter meg litt (ikke så mye da, men så har ikke jeg blogg) for å gå ut og spise på ferie :P Synes ofte hun er veldig overpyntet for anledningen men kritikken mot akkurat dette /sammenlikningen med søsteren ble kanskje litt overdrevet?

Jeg tror forresten ikke alle AB i forrige tråd var FF/LK. Den ble vel postet i FFs kommentarfelt, altså er det nok en del av hennes fans som klikket seg inn hit for å forsvare idolet sitt ;)

Jeg liker ikke FF men det blir litt teit når man beskylder alle som liker henne for å være henne selv eller mannen hennes..

Endret av SoftKitty
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue er vakker. dere er bare misunnelig folkens. Som en engel sendt fra himmelen. for en mage!!

Jeg er ikke sjalu, jeg begynner å innse hvor mye makt kjæresten hennes har på henne. Det er ikke normalt å oppføre seg sånn som henne. Håper hun kommer seg ut av forholde snart.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke reklameinnlegg har hun ikke merket med "annonse"? Caroline er en av bloggerne som er flinkest til å overholde reglene. Dette vet jeg, fordi jeg leser mange blogger ;)

Hvis du tenker på innleggene fra ferien, regner jeg med at det kommer et innlegg når hun er kommet hjem som forklarer at hun ble sponset av Ving osv.

Anonym poster: ff63be51c24675481bbd88505cf3df14

Hahah nå fikk jeg meg en god latter. Caroline er IKKE en av de bloggerne som er flinkest til å overholde reglene. Hun er faktisk dårligst. Hvor har hun skrevet at turen hennes er sponet? Hæ? Nei det står nemlig ingenting. Men når hun er hjemme igjen så skal du se at det kommer på ;) Men da er jo hele greia bortkastet.

Anonym poster: dc1fb23b43146fcde088abc4fae4e8a2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue er vakker. dere er bare misunnelig folkens. Som en engel sendt fra himmelen. for en mage!!

http://i0.wp.com/www.rolfie.no/rolfie/wp-content/uploads/galleries/post-611/fotballfrue_0119.jpg

Alle kan se sånn ut om de trener, spiser sunt, får skjønnhetssøvnen, ordner håret ordentelig og sminker seg. :)

Dessuten er hun en modell, og er flink til å se bra ut på bilder.

Hennes talent er jo å være fotogen og å shoppe. Det er det livet hennes dreier seg om.

Eneste jeg syns er rart Fotballfrue sin jobb er jo å trene, shoppe, rydde i hjemme, lage mat, være sosial og se bra ut, men det er mange som gjør i tillegg til å jobbe/studere :)

PS! Se på bildene av fotballfrue i bloggen da hun var en naturlig jente uten så mye sminke og påsatt hår :)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro dere fikk en eller annen kollektiv orgasme av å snakke om denne dama. Dere fremstiller henne som om hun er verdens verste person. Hvis dere absolutt skal drive å slakte alt noen gjør, så finnes det drøssevis av mennesker i verden som faktisk har gjort andre mye vondt.

Hva er det hun har gjort som er så galt egentlig? Hun har en livsstil som hun trives med, hun ser bra ut, og legger ikke ut om hvor kjipt livet er. Er det virkelig det verste noen kan gjøre? Kan ikke fatte og begripe at man må tåle det dere driver med bare fordi man er en offentlig person. Hun er først og fremst et menneske, og såvidt jeg kan se, et menneske som har gjort mye godt for andre. Hva har dere å skilte med?

Uansett hvordan dere vrir og vender på og forsvarer det dere driver med, så endrer ikke det at dere er en gjeng med patetiske, bitre og usjarmerende damer som finner glede i rotte dere sammen mot en person som ikke har gjort dere noen ting. Det er ikke rart unge jenter får komplekser, og jeg håper inderlig ikke at dere er en av de som skriker høyest ut mot mobbing. For det er nøyaktig det dere driver med. Jeg er sikker på at enhver mann ville valgt en som Caroline når som helst over en som dere, for med den mengden av dritt dere klarer å spy ut så tviler jeg på at det ikke skinner gjennom. Utrolig uattraktivt. Jeg gremmes.

Anonym poster: 9e36d660184999d5b589afc070bda63a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er tåpelig at disse trådene fortsetter når folk ikke klarer å forholde seg saklige. Det er mange legitime grunner til å kritisere fotballfrue, men når enkelte begynner å gjøre narr av håret hennes og interiørstilen hennes ødelegger de mye av grunnlaget for mange interessante og interessante problemstillinger som kommer frem.

Til informasjon, jeg er ikke AB i forrige tråd, men jeg har gått juss på UiO, begynte samme år og der gikk ikke Caroline.

Det var mitt bidrag, nå skal jeg fortsette å lese debatten med interesse.

Anonym poster: b1b493d6d9228dd554ee0200d42878ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bloggfiler.no/mves92.blogg.no/images/1227716-9-1311784690488.jpg

er dette før hun ble en overstylet barbie?

Anonym poster: 482c914c338cc0ca1c1a9c67787ffc6f

Jeg synes denne antrekket var stygt :P

Leste forøvrig bloggen til FF for første gang for ikke så lenge siden, og synes bloggen var kjedelig, ordinær og ikke spesielt interessant. Så sliter litt med å forstå oppmerksomheten hun har fått? Finnes mange andre blogger som er langt mer spennende enn FF, jeg.

Men vil nok advare litt mot FF, fordi jeg leste en artikkel der ei jente fortalte at hun fikk spiseforstyrrelser på grunn av bloggen til FF. Og hun er neppe den eneste jenta som har fått problemer på grunn av bloggen, så det er all grunn til å lese den med stor varsomhet. Det hun gjør, er å spille en rolle. Dette er ikke ekte, men veldig mange tror det, og prøver å etterstrebe etter å leve livet etter FF sin "oppskrift". Det er all grunn til å være kritisk mot denne bloggeren og bloggen.

Det var min saklige kritikk mot bloggen, sammen med saklig syn på antrekket - terningkast 1 :)

Anonym poster: 8c818d20c79f353e649319c83a78af46

Endret av Yvonne
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caroline har aldri vært modell. Hun var med i Frøken Norge for mange år siden, der kan hvem som helst melde seg på (deltatt selv faktisk uten at jeg kaller meg modell).

Hun er og forblir en selvopptatt og perfeksjonistisk blogger. Ikke er hun spesielt fotogen heller. Ingen modeller må stå i en spesiell stilling for å se ok ut. På amatørbilder ser hun gjennomsnittlig ut, hverken mer eller mindre. Aldeles ikke stygg, men ikke noe særlig pen heller. Ser ut som jenter flest som bruker mesteparten av livet på egenpleie.

Anonym poster: 18d2dab89f97b5e53fdc9924838de9ac

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep.

Ønsker man å diskutere hvorfor folk diskuterer som de gjør foreslår jeg at man gjør dette i egen tråd. Så er det også slik at Fotballfrue har valgt å være en offentlig person, og det er lov å diskutere interiør og hennes klesstil. Ser man på dette som krenkelser kan man godt diskutere hvor denne grensa skal gå, men ta den utenfor denne tråden. :)

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, midjen hennes er like tynn som armene.......

Bildet er herfra:

http://fotballfrue.n...en-in-old-town/

Anonym poster: 51dafa9b78d809be59d8d1ea89aaa0a0

Det er lyset som gjør at det ser slik ut. På de andre bildene har hun smal midje men ikke så smal som det ser ut som her.

Anonym poster: d3f70b79192c35ac2626d771a03a1dbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fotballfrue.n...05/DSC00565.jpg

Herregud, midjen hennes er like tynn som armene.......

Bildet er herfra:

http://fotballfrue.n...en-in-old-town/

Anonym poster: 51dafa9b78d809be59d8d1ea89aaa0a0

Du blir lurt av lyset. :) Jeg vil tro det er derfor hun har valgt det også.

Jeg syns hun så fresh ut i det siste innlegget, skikkelig avslappet stil. Men hva skjer med blomsterkranser?

Anonym poster: d9fef6db2c4b9efdcd24eb2f2a7a34a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir lurt av lyset. :) Jeg vil tro det er derfor hun har valgt det også.

Jeg syns hun så fresh ut i det siste innlegget, skikkelig avslappet stil. Men hva skjer med blomsterkranser?

Anonym poster: d9fef6db2c4b9efdcd24eb2f2a7a34a7

Kanskje hun plukket blomster natt/tidlig morgen da hun prøvegikk skoene før fotoshooten? ;)

Anonym poster: 15f7dc80fd7816a9a52485acc7b62fac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun plukket blomster natt/tidlig morgen da hun prøvegikk skoene før fotoshooten? ;)

Anonym poster: 15f7dc80fd7816a9a52485acc7b62fac

Prøvegikk? Du mener prøveløp eller prøvepowerwalket?

Neimenaltså, kult at BikBok Arkaden får cred for de vakre blomstene i Hellas, da.

:fnise:

Anonym poster: d9fef6db2c4b9efdcd24eb2f2a7a34a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...