Gå til innhold

Ny tråd om fotballfruen Caroline Berg Eriksen


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Alle kan blir feite om de setter seg i sofaen og spiser junk, selv Caroline.

Snakker ikke om å spise burger, snop og potetgull hver dag og ikke trener, men et gjennomsnittlig kosthold og livsstil for folk som har normal forbrenning. Man blir ikke feit om man trener 3 ganger i uka og unner seg litt snop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miranda:

1) Hva mener du at "naturlig tynn" betyr?

2) Hvordan vet du hvorvidt FF ville vært tynn eller ei dersom hun ikke trente + spiste mer?

Snakker ikke om og ikke trene, men å leve gjennomsnittelig. De som lar seg selv forfalle er stort sett de som ikke trener og spiser for mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde vært smellfeit, fordi jeg spiser en del snop, men jeg er aktiv. Jobber, har barn og liker husarbeid. Mosjonerer ute i fri luft 2-3 ganger i uka, så derfor går jeg ikke så mye opp i vekt, men jeg kunne spist sunnere, men bytter lett ut kveldsen med en sjokolade f.eks.

Linne Meister er også veldig tynn for tiden, ingen synes hun er for tynn? Er vel puppene som redder henne, med de gigantiske puppene så ser hun ikke så skral ut. Kanskje fruen skulle lagt inn 200 gr i hver pupp så ille hun fått finere former hun og.

Anonym poster: 0937b2c151456a32df1c08879e5044d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde vært smellfeit, fordi jeg spiser en del snop, men jeg er aktiv. Jobber, har barn og liker husarbeid. Mosjonerer ute i fri luft 2-3 ganger i uka, så derfor går jeg ikke så mye opp i vekt, men jeg kunne spist sunnere, men bytter lett ut kveldsen med en sjokolade f.eks.

Linne Meister er også veldig tynn for tiden, ingen synes hun er for tynn? Er vel puppene som redder henne, med de gigantiske puppene så ser hun ikke så skral ut. Kanskje fruen skulle lagt inn 200 gr i hver pupp så ille hun fått finere former hun og.

Anonym poster: 0937b2c151456a32df1c08879e5044d5

Man kan fint være tynn, uten at det er problematisk. Det som er problematisk er det enorme fokuset FF har på å snakke om hvor mye hun spiser, hva hun spiser, når hun spiser, hun er konstant mett og triller, når hun trener, hvor mye hun trener, hvor urolig hun blir om hun ikke får trent o.s.v. Linni Meister virker til å ha et avslappet forhold til det hele ;)

Det er forskjellen, og det er også der problemet ligger. Hvor FF daglig forer leserene med sitt forhold til mat, har Linni tilsynelatende helt andre interesser i fokus.

Anonym poster: aba41e9bb4df52270a6e67903990e9e5

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linne Meister er også veldig tynn for tiden, ingen synes hun er for tynn? Er vel puppene som redder henne, med de gigantiske puppene så ser hun ikke så skral ut. Kanskje fruen skulle lagt inn 200 gr i hver pupp så ille hun fått finere former hun og.

Anonym poster: 0937b2c151456a32df1c08879e5044d5

Hadde fotballfrue fått silikonpupper hadde denne tråden skutt til himmels, og "hun-gir-folk-dårlig-selvbilde-og-må-lære-å-elske-sin-egen-kropp" kommentarene hadde sikkert tatt over hele KG-forumet. Det hadde vært mer underholdning enn å lese selve bloggen :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tror hun har det da....hun har en mistenkelig kant på puppene på noen bilder. Spesielt når hun bruker treningstopp med push up under...(??) men det kan jo være fordi hun ellers ikke har noe fett på overkroppen så ser det fake ut når hun dytter de opp under haka..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen tror hun har det da....hun har en mistenkelig kant på puppene på noen bilder. Spesielt når hun bruker treningstopp med push up under...(??) men det kan jo være fordi hun ellers ikke har noe fett på overkroppen så ser det fake ut når hun dytter de opp under haka..

Tror ikke hun har det. Da er det i så fall veldig lite. Hun skrev en gang at LK var veldig fornøyd med dem, så da ville hun ikke ta silikon........................... (Les: LK er fornøyd)

Anonym poster: e1f9d08c2713f5de15a40e26c4d419d3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har neppe silikon, da puppene hennes er kjemesmå, men man ser utrolig godt at hun ofte bruker BH under sports-BHen! Er jo litt merkelig at puppene hennes er større når hun har på sports-BH og treningstopp enn når hun bare har på BH... Jeg har b-cup til vanlig, og puppene mine forsvinner når jeg bruker sports-BH.

Anonym poster: ff63be51c24675481bbd88505cf3df14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline hadde aldri feit om hun kuttet ned på trening, kuttet lavkarbo og kost seg med kaloriholding mat, men hun hadde ligget innenfor gjennomsnittet for andre som har samme benbygging og.høyde. Man kan ikke nekte for at en str 32 ikke er resultat av å være naturlig tynn.

Ja, det er jo bare å se på de barndomsbildene hun la ut av seg og søstra.. Selvfølgelig forandrer kroppen seg fra man er tenåring, men kroppsfasongen hennes var nøyaktig den samme den gangen, og hun og søstra hadde totalt forskjellig kroppsfasong allerede da.

Anonym poster: ff63be51c24675481bbd88505cf3df14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo bare å se på de barndomsbildene hun la ut av seg og søstra.. Selvfølgelig forandrer kroppen seg fra man er tenåring, men kroppsfasongen hennes var nøyaktig den samme den gangen, og hun og søstra hadde totalt forskjellig kroppsfasong allerede da.

Anonym poster: ff63be51c24675481bbd88505cf3df14

Det er fordi fotballfruen var 2år på de bildene, og søstra 6år eldre. Selvfølgelig er det forskjell på kroppen mellom en baby og et barn!

Anonym poster: 638f531b3e57b92247835cdb0f1f5c23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi fotballfruen var 2år på de bildene, og søstra 6år eldre. Selvfølgelig er det forskjell på kroppen mellom en baby og et barn!

Anonym poster: 638f531b3e57b92247835cdb0f1f5c23

Haha, mente ikke de bildene.... Mente bildet der de to er tenåringer. Skal se om jeg finner link.

Anonym poster: ff63be51c24675481bbd88505cf3df14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 år er jo fremdeles 6 år uavhengig av alderen deres.

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

Poenget er at Caroline alltid har vært litt "unaturlig" tynn.

Selv er har jeg også vært "anoreksiatynn" hele livet, og bruker str. xs og 32 den dag i dag (er 22 nå). Trener mye tung styrke og løper en del, så er i dag slank og muskuløs. Dersom jeg har en lengre treningspause, går jeg ned i vekt og blir tynnere med en ganng. Det er m.a.o. ikke automatisk slik at tynne folk blir feite dersom de slutter å trene ;)

Anonym poster: ff63be51c24675481bbd88505cf3df14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at Caroline alltid har vært litt "unaturlig" tynn.

Selv er har jeg også vært "anoreksiatynn" hele livet, og bruker str. xs og 32 den dag i dag (er 22 nå). Trener mye tung styrke og løper en del, så er i dag slank og muskuløs. Dersom jeg har en lengre treningspause, går jeg ned i vekt og blir tynnere med en ganng. Det er m.a.o. ikke automatisk slik at tynne folk blir feite dersom de slutter å trene ;)

Anonym poster: ff63be51c24675481bbd88505cf3df14

Det er ofte tilfellet.

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nejve

Det er ofte tilfellet.

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

Nei, ikke nødvendigvis. Slanke mennesker har ofte høyere insulinfølsomhet og bedre hormonbalanse. Men det er en annen diskusjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fotballfrue says:May 12, 2013 at 23:45Lars-Kristian har en uke ferie i juni og en uke i jul (faktisk) FØRTSE gang han har så mye ferie ila. en sommer, så vi skal reise to ganger sammen :) Vi pleier jo å ta en tur etter sesongen i november / desember, men i år tror jeg ikke det blir noe av ;)Klemmer <3

Akkurat i den siste setningen her virker det som at hun hinter litt mot graviditet igjen. Hun vil i alle fall at vi skal spekulere i det

edit skrivefeil

Endret av Salamandria
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue says:May 12, 2013 at 23:45Lars-Kristian har en uke ferie i juni og en uke i jul (faktisk) FØRTSE gang han har så mye ferie ila. en sommer, så vi skal reise to ganger sammen :) Vi pleier jo å ta en tur etter sesongen i november / desember, men i år tror jeg ikke det blir noe av ;)

Akkurat i den siste setningen her virker det som at hun hinter litt mot graviditet igjen. Hun vil i alle fall at vi skal spekulere i detKlemmer <3

Klem <3 <3 <3 tilbake, haha. :)

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem <3 <3 <3 tilbake, haha. :)

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

Klem <3 <3 <3 tilbake, haha. :)

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

Haha, den klemmen var ikke fra meg, men fra fruen ;)

Rettet det nå :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den klemmen var ikke fra meg, men fra fruen ;)

Rettet det nå :)

Haha, vet det! Så bare at det kom litt på feil plass.

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...