Gå til innhold

Ny tråd om fotballfruen Caroline Berg Eriksen


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Det jeg irriterer meg over er at hun ikke merker innlegg som er sponset. Hvorfor skal hun slippe unna med det? Håper forbrukerombudet finner ut av det...

Anonym poster: dc1fb23b43146fcde088abc4fae4e8a2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg irriterer meg over er at hun ikke merker innlegg som er sponset. Hvorfor skal hun slippe unna med det? Håper forbrukerombudet finner ut av det...

Anonym poster: dc1fb23b43146fcde088abc4fae4e8a2

Hvilke reklameinnlegg har hun ikke merket med "annonse"? Caroline er en av bloggerne som er flinkest til å overholde reglene. Dette vet jeg, fordi jeg leser mange blogger ;)

Hvis du tenker på innleggene fra ferien, regner jeg med at det kommer et innlegg når hun er kommet hjem som forklarer at hun ble sponset av Ving osv.

Anonym poster: ff63be51c24675481bbd88505cf3df14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke reklameinnlegg har hun ikke merket med "annonse"? Caroline er en av bloggerne som er flinkest til å overholde reglene. Dette vet jeg, fordi jeg leser mange blogger ;)

Hvis du tenker på innleggene fra ferien, regner jeg med at det kommer et innlegg når hun er kommet hjem som forklarer at hun ble sponset av Ving osv.

Anonym poster: ff63be51c24675481bbd88505cf3df14

Hele poenget med å merke innlegg er jo at de skal merkes når de legges ut.

Anonym poster: b1b493d6d9228dd554ee0200d42878ca

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste meningen jeg har om ff er at hun fremstiller livet sitt så hektisk. Slik at når man leser bloggen så får man dårlig samvittighet for at man sto opp sent, bare trente 45 minutter, gikk litt tidlig hjem fra jobb og så på idol. Setninger som "i dag sov jeg såååå lenge! sto opp halv ni!" og "dårlig trening på meg i dag, løp bare 1 time, målet var 2" syntes jeg blir veldig "se på meg" se så hektisk jeg har det!!!"

Anonym poster: 8420a4e74e6c8ed033f652e3fa038289

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte da jeg leste denne tråden var "å herregud, stakkars Yvonne, ikke enda mer" :P

Det andre jeg tenkte var at anonym over her har et godt poeng. Det er en enorm forskjell mellom reelt og opplevd stress. Det er som med pensjonister. Plutselig blir det et helvete å både få handlet og å hente posten på samme dag, fordi man har vent seg til et rimelig lavt tempo.... :P

Anonym poster: dd64559b87f93eb98f2ef0440cc0409c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste meningen jeg har om ff er at hun fremstiller livet sitt så hektisk. Slik at når man leser bloggen så får man dårlig samvittighet for at man sto opp sent, bare trente 45 minutter, gikk litt tidlig hjem fra jobb og så på idol. Setninger som "i dag sov jeg såååå lenge! sto opp halv ni!" og "dårlig trening på meg i dag, løp bare 1 time, målet var 2" syntes jeg blir veldig "se på meg" se så hektisk jeg har det!!!"

Anonym poster: 8420a4e74e6c8ed033f652e3fa038289

Jeg synes det er lenge å sove til halv ni jeg. Hvis man vanligvis er et A-mennesker, som meg, og pleier å stå opp i sekstiden så er nesten tre timer ekstra ganske lenge.

Anonym poster: 20a34165908d9a02440ccb99e3f7c22d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil dele flere ting jeg la merke til ved slutten av forrige tråd, uten å spekulere i hva det betyr.. Da kan det vel ikke slettes :)

Anonymbruker med nummer cb9b00c0427e0851ffde781229527a5 har postet flere innlegg som presenterer hva vedkommende mener er fakta om paret, og fremstiller seg selv som å ha førstehåndsinformasjon.

- Først forteller vedkommende at han/hun har spiseforstyrrelser og har blitt mye friskere etter vedkommende begynte å lese bloggen til FF. Motivasjon til å leve sunt blir nevnt her. Observasjon: dette er det samme argumentet som eierne av bloggen bruker for å reklamere for bloggen. Hvor tilfeldig.

- Argumenterer for at LK har bachelor i ernæring og bare har A, og at FF gikk ved UiO (selv om hun selv har innrømt å ha tatt fag ved Treider), kaller tippeligaspill en utdanning (?) og føler for å påpeke at privat utdannelse ikke er negativt. Observasjon: personen skriver Bachelor med stor B. Sikkert helt tilfeldig at LK også gjør dette i kommertarfeltet på bloggen.

- Kommenterer videre at LK får gode karakterer på studiet sitt og kan mye om kosthold, som om vedkommende skal vite dette bedre enn brukeren vedkommende svarte. Påpeker også at det er rart at brukeren kan skrive påståeligheter om en person hun ikke kjenner, og hadde ikke vedkommende kjent paret selv ville dette vært hyklersk.

- Vedkommende vet hvem som tilberedte maten i bryllupet deres.

- Vedkommende mener også å kunne geografi i og rundt Siljan bedre enn en annen bruker

- Så påstår vedkommende at han/hun studerte sammen med Caroline på UiO. Ikke at vedkommende først oppdaget bloggen når han/hun hadde en spiseforstyrrelse, slik det først ble skrevet.

- Så kommer det et spørsmål om å få bevis for noe av en "jesper23", som kun har 1 innlegg, men har hatt brukeren siden 2010. Dvs. at personen som eier brukerkontoen kun har brukt den til å lese innlegg, og få alle rettigheter, fra ca. samme tid som den første fruetråden dukket opp.

Hva dette betyr får fantasien deres finne ut, men jeg tenker mitt :)

Anonym poster: 6264461e3da2478fbcb8d05617071a68

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil dele flere ting jeg la merke til ved slutten av forrige tråd, uten å spekulere i hva det betyr.. Da kan det vel ikke slettes :)

Anonymbruker med nummer cb9b00c0427e0851ffde781229527a5 har postet flere innlegg som presenterer hva vedkommende mener er fakta om paret, og fremstiller seg selv som å ha førstehåndsinformasjon.

- Først forteller vedkommende at han/hun har spiseforstyrrelser og har blitt mye friskere etter vedkommende begynte å lese bloggen til FF. Motivasjon til å leve sunt blir nevnt her. Observasjon: dette er det samme argumentet som eierne av bloggen bruker for å reklamere for bloggen. Hvor tilfeldig.

- Argumenterer for at LK har bachelor i ernæring og bare har A, og at FF gikk ved UiO (selv om hun selv har innrømt å ha tatt fag ved Treider), kaller tippeligaspill en utdanning (?) og føler for å påpeke at privat utdannelse ikke er negativt. Observasjon: personen skriver Bachelor med stor B. Sikkert helt tilfeldig at LK også gjør dette i kommertarfeltet på bloggen.

- Kommenterer videre at LK får gode karakterer på studiet sitt og kan mye om kosthold, som om vedkommende skal vite dette bedre enn brukeren vedkommende svarte. Påpeker også at det er rart at brukeren kan skrive påståeligheter om en person hun ikke kjenner, og hadde ikke vedkommende kjent paret selv ville dette vært hyklersk.

- Vedkommende vet hvem som tilberedte maten i bryllupet deres.

- Vedkommende mener også å kunne geografi i og rundt Siljan bedre enn en annen bruker

- Så påstår vedkommende at han/hun studerte sammen med Caroline på UiO. Ikke at vedkommende først oppdaget bloggen når han/hun hadde en spiseforstyrrelse, slik det først ble skrevet.

- Så kommer det et spørsmål om å få bevis for noe av en "jesper23", som kun har 1 innlegg, men har hatt brukeren siden 2010. Dvs. at personen som eier brukerkontoen kun har brukt den til å lese innlegg, og få alle rettigheter, fra ca. samme tid som den første fruetråden dukket opp.

Hva dette betyr får fantasien deres finne ut, men jeg tenker mitt :)

Anonym poster: 6264461e3da2478fbcb8d05617071a68

Jeg la merke til det samme. :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol:

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukernavnet til LK på twitter ender også på 23...

Anonym poster: bca94d01c1dd3a19ea58f77bda342e3c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukernavnet til LK på twitter ender også på 23...

Anonym poster: bca94d01c1dd3a19ea58f77bda342e3c

:fnise::vetikke:

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil dele flere ting jeg la merke til ved slutten av forrige tråd, uten å spekulere i hva det betyr.. Da kan det vel ikke slettes :)

Anonymbruker med nummer cb9b00c0427e0851ffde781229527a5 har postet flere innlegg som presenterer hva vedkommende mener er fakta om paret, og fremstiller seg selv som å ha førstehåndsinformasjon.

- Først forteller vedkommende at han/hun har spiseforstyrrelser og har blitt mye friskere etter vedkommende begynte å lese bloggen til FF. Motivasjon til å leve sunt blir nevnt her. Observasjon: dette er det samme argumentet som eierne av bloggen bruker for å reklamere for bloggen. Hvor tilfeldig.

- Argumenterer for at LK har bachelor i ernæring og bare har A, og at FF gikk ved UiO (selv om hun selv har innrømt å ha tatt fag ved Treider), kaller tippeligaspill en utdanning (?) og føler for å påpeke at privat utdannelse ikke er negativt. Observasjon: personen skriver Bachelor med stor B. Sikkert helt tilfeldig at LK også gjør dette i kommertarfeltet på bloggen.

- Kommenterer videre at LK får gode karakterer på studiet sitt og kan mye om kosthold, som om vedkommende skal vite dette bedre enn brukeren vedkommende svarte. Påpeker også at det er rart at brukeren kan skrive påståeligheter om en person hun ikke kjenner, og hadde ikke vedkommende kjent paret selv ville dette vært hyklersk.

- Vedkommende vet hvem som tilberedte maten i bryllupet deres.

- Vedkommende mener også å kunne geografi i og rundt Siljan bedre enn en annen bruker

- Så påstår vedkommende at han/hun studerte sammen med Caroline på UiO. Ikke at vedkommende først oppdaget bloggen når han/hun hadde en spiseforstyrrelse, slik det først ble skrevet.

- Så kommer det et spørsmål om å få bevis for noe av en "jesper23", som kun har 1 innlegg, men har hatt brukeren siden 2010. Dvs. at personen som eier brukerkontoen kun har brukt den til å lese innlegg, og få alle rettigheter, fra ca. samme tid som den første fruetråden dukket opp.

Hva dette betyr får fantasien deres finne ut, men jeg tenker mitt :)

Anonym poster: 6264461e3da2478fbcb8d05617071a68

Ikke så anonymbruker da, starter til og med med "CB", hoho :D du har meget gode poenger!!

Anonym poster: 305ba1d881e045a3256878bf9338bd9e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så anonymbruker da, starter til og med med "CB", hoho :D du har meget gode poenger!!

Anonym poster: 305ba1d881e045a3256878bf9338bd9e

Ja, jeg så det, kjempemoro :P

Anonym poster: 6264461e3da2478fbcb8d05617071a68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var den ene anonyme brukeren som påpekte at Herkules er lengre vekk fra Siljan enn Arkaden bare så det er sagt. Det er ikke bare fotballfruen som bor i Grenland vet dere... Men konspirasjonsteorier er jo veldig gøy da..

Det har ikke falt dere inn at ikke alle er enige med dere? Bare fordi noen er uenige i mobbingen og harseleringen mot fotballfrue betyr ikke det at vi er enten Caroline eller LK. Vær så snill å skaff dere litt bedre argumenter. Dere er som en gjeng barneskole elever sånn som dere holder på her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper FF JUBLER nå som KG-trådene om henne har fått vippet henne på toppen av blogglisten igjen.

Jeg må slutte å klikke meg inn dit, men det er bare så fristende at uff.

Anonym poster: 22f8cba097984bf63343b280aab47b8a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiara!

Jeg var den ene anonyme brukeren som påpekte at Herkules er lengre vekk fra Siljan enn Arkaden bare så det er sagt. Det er ikke bare fotballfruen som bor i Grenland vet dere... Men konspirasjonsteorier er jo veldig gøy da..

Det har ikke falt dere inn at ikke alle er enige med dere? Bare fordi noen er uenige i mobbingen og harseleringen mot fotballfrue betyr ikke det at vi er enten Caroline eller LK. Vær så snill å skaff dere litt bedre argumenter. Dere er som en gjeng barneskole elever sånn som dere holder på her.

Og jeg er den som mente det var motsatt godt mulig jeg er på feil side av byen å ikke aner hva jeg snakker om. Jeg begrunner det tross alt bare i at bussen jeg tar stopper i Skien sentrum før Siljan. Hvis det er feil får jeg ta meg en rundtur på hjemtraktene igjen tydeligvis lenge siden sist. :)

Men jeg mener fortsatt at Herkules er det mest naturlige senteret for de aller fleste å handle ved når man er i Skien ikke Arkaden selv om det ligger i sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er den som mente det var motsatt godt mulig jeg er på feil side av byen å ikke aner hva jeg snakker om. Jeg begrunner det tross alt bare i at bussen jeg tar stopper i Skien sentrum før Siljan. Hvis det er feil får jeg ta meg en rundtur på hjemtraktene igjen tydeligvis lenge siden sist. :)

Men jeg mener fortsatt at Herkules er det mest naturlige senteret for de aller fleste å handle ved når man er i Skien ikke Arkaden selv om det ligger i sentrum.

I luftlinje er Arkaden nærmere Siljan enn Herkules, men de gangene jeg besøker Siljan og skal til Skien for å handle drar jeg på Herkules. Rett og slett fordi det er enklere å parkere der enn i sentrum. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er en søt jente synes jeg. Hadde fordommer mot henne før etter å ha hørt mye dritt, men etter å ha sett henne litt på tv noen ganger har jeg oppdaget at hun bare er en søt og snill jente.

Konklusjon: alle som virker søte og snille på tv er bra mennesker.

Anonym poster: c1c42805cac1eb39a152a9e50eb53abb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg irriterer meg over er at hun ikke merker innlegg som er sponset. Hvorfor skal hun slippe unna med det? Håper forbrukerombudet finner ut av det...

Anonym poster: dc1fb23b43146fcde088abc4fae4e8a2

Samme her, men alle kan jo tipse forbrukerombudet og hvordan hun driver ;)

Anonym poster: 15f7dc80fd7816a9a52485acc7b62fac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er den som mente det var motsatt godt mulig jeg er på feil side av byen å ikke aner hva jeg snakker om. Jeg begrunner det tross alt bare i at bussen jeg tar stopper i Skien sentrum før Siljan. Hvis det er feil får jeg ta meg en rundtur på hjemtraktene igjen tydeligvis lenge siden sist. :)

Men jeg mener fortsatt at Herkules er det mest naturlige senteret for de aller fleste å handle ved når man er i Skien ikke Arkaden selv om det ligger i sentrum.

De fleste handler på Herkules ja:-) Der er det enkel parkering og alt samlet, men det er jo årlig talt smak og behag. Men fremdeles ligger Arkaden i sentrum og Herkules ligger på andre siden av byen enn Siljan;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I luftlinje er Arkaden nærmere Siljan enn Herkules, men de gangene jeg besøker Siljan og skal til Skien for å handle drar jeg på Herkules. Rett og slett fordi det er enklere å parkere der enn i sentrum. :)

Er ikke bare nærmere i luftlinje. Du kjører forbi Arkaden fra Siljan til Herkules. Men jeg foretrekker Herkules selv jeg. Enklere å parkere som du sier og alt samlet på et sted. Men det er jo smak og behag. Dersom fruen foretrekker sentrum må hun jo få lov til det uten at det skal bli spekulasjoner om hvorfor. Kjenner flere jeg som foretrekker sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...