Gjest Elseby13 Skrevet 22. august 2013 #301 Del Skrevet 22. august 2013 "Såååå forelsket i læreren" Åååå! Forelska i læreren! Åååå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. august 2013 #302 Del Skrevet 22. august 2013 Fikk stygg kunst av svigermor. Hva gjør hun nå? Hun sitter vel og gnir seg i hendene og ler en stygg latter fordi hun nå endelig ble kvitt det stygge bildet som hun arvet av tante Magda for 20 år siden. Det måtte bli i familien, sa tante Magda, og nå er det i familien! Kan det være et kjedebilde? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 24. august 2013 #303 Del Skrevet 24. august 2013 hvordan fixe trekant Finn papir og blyant, trekk en strek, lag så en strek i en annen retning fra enden på denne, avslutt mes en strek til mellom endene på disse strekene. Voila!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. august 2013 #304 Del Skrevet 24. august 2013 Jeg har aldri barbert kjønnshårene mine, og har ikke tenkt til det heller! Det er helt i orden. Jeg skal ikke legge meg opp i intimfrisyren din! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 24. august 2013 #305 Del Skrevet 24. august 2013 Hvordan fortelle at man er gravid? Tja... Hva med "Jeg er gravid" ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. august 2013 #306 Del Skrevet 25. august 2013 Vært singel i 1,5 år men fremdeles alene. Normalt? Slett ikke. Du burde knuffes, knuges og daskes med et vått håndle som er bløtet i kaldtvann. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. august 2013 #307 Del Skrevet 25. august 2013 Sliter med å bli våt nok! Et bad i badekaret burde gjøre susen! Og om du liker å fortsette å være våt, så la vær å tørk deg og putt på deg rene, nyvasket og utørka klær- rett fra vaskemaskinen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. august 2013 #308 Del Skrevet 25. august 2013 Sliter med å bli våt nok! Et bad i badekaret burde gjøre susen! Og om du liker å fortsette å være våt, så la vær å tørk deg og putt på deg rene, nyvasket og utørka klær- rett fra vaskemaskinen ..og som man IKKE har sentrifugert! Viktig også å ta seg en sprayflaske med vann, så man slipper å bli uttørret. Dette er vel egentlig hydrering for viderekomne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. august 2013 #309 Del Skrevet 25. august 2013 ..og som man IKKE har sentrifugert! Viktig også å ta seg en sprayflaske med vann, så man slipper å bli uttørret. Dette er vel egentlig hydrering for viderekomne? uttørret!!! Det er farlig det! Jeg pleier å ta å rulle meg i alle søledammer jeg ser på min vei og ta en dukkert med jevne mellomrom i elva som renner igjennom sentrum her, sammen med hundrevis av duer Men tusen takk for tipset om spruteflaska! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. august 2013 #310 Del Skrevet 25. august 2013 uttørret!!! Det er farlig det! Jeg pleier å ta å rulle meg i alle søledammer jeg ser på min vei og ta en dukkert med jevne mellomrom i elva som renner igjennom sentrum her, sammen med hundrevis av duer Men tusen takk for tipset om spruteflaska! Versigo. Et lite knep er å blande oppi litt zalo, da fordamper nemlig ikke vannet så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. august 2013 #311 Del Skrevet 26. august 2013 Hva er greia med å bli gravid... Aner ikke... Det er bare teit og totalt unødvendig! La oss starte en kampanje mot graviditet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. august 2013 #312 Del Skrevet 26. august 2013 Hvordan foregår fødsler i USA? Omvendt enn hvordan de foregår i Norge. En baby blir festa til navlestrengen din som plutselig kommer ut av vagina, via gaffateip. Deretter blir babyen pressa inn i vaginaen for å bo i livmoren din til den har fått nok. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. august 2013 #313 Del Skrevet 26. august 2013 Hva menes med "ikke mist såpa i dusjen"? At det er fryktelig dumt å ta seg søndagsturer på fjellet når det er solskinn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. august 2013 #314 Del Skrevet 27. august 2013 Hva er viktig, når det kommer til stykket? Det kommer helt ann på om du mener kake- eller pizzastykker men det viktigste er vedlikehold og oppbevaring. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 28. august 2013 #315 Del Skrevet 28. august 2013 23-41? Svaret er -18!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. august 2013 #316 Del Skrevet 28. august 2013 23-41? Svaret er -18!! Hvilket TS burde ta til ettertanke. Hva om hennes mor har en liten hemmelighet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trymmir Skrevet 28. august 2013 #317 Del Skrevet 28. august 2013 "Hun sa eksen var bedre i senga enn meg" Se det positive, hun var da ærlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 28. august 2013 #318 Del Skrevet 28. august 2013 Crush fetisj? En slik mann hadde passet ypperlig fordi jeg har også dilla på candy crush...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 28. august 2013 #319 Del Skrevet 28. august 2013 Mannlige sjåfører som kikker - hvorfor? Fordi blinde ikke kan kjøreeeee... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 28. august 2013 #320 Del Skrevet 28. august 2013 Hun sa eksen var bedre i senga enn meg Så lenge hun synes du er bedre enn eksem, kan du kjenne deg vellykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå