Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.


absinthia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pærecider

I hvilken butikk selger de fiskehatter?

Spør vatikanet hvor paven kjøper de høye gullhattene sine. Stilige er de og, med gull og greier. Også ser de ut som hodet på en fisk med åpen munn. Classy much?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

"Mamma har fått ny kjæreste, jeg liker det ikke!"

Jeg liker ikke synet av folk som har buksen nesten ned på knærne så det ser ut som om de har dritt på seg, men det betyr ikke at jeg har noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silent treatment etter breakup

Last minute usikkerhet...

Hvorfor spare på konfekten? Det er jo bare et eneste norsk ord igjen. :sukk:

Red:Fant en til!

Endret av Lutetium 71
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Når ble jeg gravid?"

Mitt stalltips er på nachspielet hos Bob Johnny forrige helg!

Endret av Petra75
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Er du klar over hvor vanskelig det er å ikke overspise?"

Kommer maten hoppende inn i munnen din eller?

:fnise: Det går vel under tvangstanker om man ikke klarer å kontrollere seg. Det er vanskelig for de som ikke har hatt det å forstå. Jeg har f.eks tenkt "Om jeg ikke går på de hvite stripene helt over veien før bilen kjører forbi, kommer det til å skje en alvorlig ulykke med meg" i ettertid var det latterlig, men der og da føltes det sånn. Beklager avsporing :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det går vel under tvangstanker om man ikke klarer å kontrollere seg. Det er vanskelig for de som ikke har hatt det å forstå. Jeg har f.eks tenkt "Om jeg ikke går på de hvite stripene helt over veien før bilen kjører forbi, kommer det til å skje en alvorlig ulykke med meg" i ettertid var det latterlig, men der og da føltes det sånn. Beklager avsporing :ler:

Jeg vet det er vanskelig. Men jeg bare hadde sååå lyst til å svare det allikevel. (Lot være, havnet i denne tråden istedenfor)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest alle svarene her inne så det kan godt hende dette har blitt tatt opp tidligere, men jeg sier det uansett på nytt!
Alle disse ''Er jeg gravid'' trådene irriterer meg så grenseløst! Jeg begynner og merke irritasjonen bare stiger for hver gang en ny av de dukker opp. Hvordan i helsikke skal vi her inne vite om DU er gravid eller ikke? En test eller en tur til legen kan vise om du er gravid. Har du hatt samleie kan du være gravid, men her er vi ikke synske så det vet vi faktisk ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelp! Velge bil med hjerne hjerte eller kuk?

Jøss, så mye ekstrautstyr bilene kommer med for tida!

Men Honda Fitta kom aldri på det norske markedet. :tristbla:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...