Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.


absinthia

Anbefalte innlegg

Ja, jeg så jeg formulerte meg litt fattig der. Jeg mente egentlig bare meg selv ved å si noen.. faktisk.

Men shit au, det ordnet seg jo! Og nå lurer jo ikke noen så veldig lengre heller.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Vil kobberspiralen min pipe på sikkerhetskontrollen på flyplassen ?

Ja, sikkerhetsvakten må bare kjenne at det er en spiral du har oppi der og ikke noe annet.

Og det gjøres samtidig som du får inn i sikkerhetskontrollen der, men bare slapp av- det er bare jobben deres, så du trenger ikke være flau :)

(er du heldig så er det en skikkelig kjekkas som er på vakt! Den flaksen hadde nemlig ikke jeg sist...Vi snakker om en dame nærme pensjonistalderen med DE neglene!! :daane: )

Endret av NozMonster
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo dotter på håndkle

Jada, dotter har det med å samle seg i gjenger på stranda, der de sitter og ler på hver sitt håndkle, så dette er høyst mulig!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dropp disse kjolene i bryllup

Hvis man har lyst til å gi fra seg kjoler, er det ikke bedre at man gir dem til UFF eller Fretex eller noe sånt?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva "gjør" dere med bacon?

Dypper det i varmt peanøttsmør og fester det til kroppen min med hyssing.

Edit: Noz; High five!

Endret av Lutetium 71
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

Droppe kondom for en deilig fyr/dame?

Ja, det er helt vanlig. Alle vet jo at jo deiligere fyren /dama er, dess mindre sannsynlighet for at vedkommende har kjønnssykdommer. De som ikke er fult så attraktive har nesten alltid herpes og/eller gonore mens de deilige har ingenting :)

Man blir heller ikke gravid når man har sex med deilige mennesker.

Endret av NozMonster
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Droppe kondom for en deilig fyr/dame?

Ja, det er helt vanlig. Alle vet jo at jo deiligere fyren /dama er, dess mindre sannsynlighet for at vedkommende har kjønnssykdommer. De som ikke er fult så attraktive har nesten alltid herpes og/eller gonore mens de deilige har ingenting :)

Man blir heller ikke gravid når man har sex med deilige mennesker.

Det siste er sant, derfor brad pit og Jolie adopterer så jævlig mange barn, de er begge så deilige at sjangsen for at de skal få barn sammen er lik 0.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...