Gå til innhold

Vil kobberspiralen min pipe på sikkerhetskontrollen på flyplassen ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest tråden om hun som skulle ut og fly og hadde to vaginakuler sittende fast nedentil, så har jeg begynnt og bekymre meg litt :P

Jeg har kobberspiral og skal ut å fly om litt under 1 måndte. Vil dette pipe i kontrollen på flyplassen ? :sjokkert:



Anonymous poster hash: 1dacd...1e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, jeg skal redde deg. Kom på en genial ting å si om den skulle pipe. ''Jeg har svelget en mynt''. Men nå begynte jeg også å lure på det.



Anonymous poster hash: a59c1...cf1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo normalt å svelge mynt for folk over 6 år....

Anonymous poster hash: b0814...8bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo mange som har spiral da.

Anonymous poster hash: 4e5c7...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok takk for svar =)

En bekymring mindre ;)

TS



Anonymous poster hash: 1dacd...1e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moirai

Nei, det gjør den ikke. Det holder ikke å ha metall på seg, det må være litt mer massivt enn spiral og enkle smykker for å slå ut, og kobberet er bare noen surrede tråder, resten er lagd i plast.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg skal redde deg. Kom på en genial ting å si om den skulle pipe. ''Jeg har svelget en mynt''. Men nå begynte jeg også å lure på det.

Anonymous poster hash: a59c1...cf1

Enda mer genialt: hvis spiralen utløser sikkerhetskontrollen - si at du har spiral!

Men den gjør ikke det. Du må ha en viss mengde metall på deg for at det skal pipe, tenk på det da: veldig mange har jo alltids glidelås og/eller knapper og andre metalldetaljer som gjerne er på jeans, metallspiler i BHen, litt metallriinger i skosnøringen, metallpynt på toppen, eldre folk har kanskje amalgamfyllinger i tennene osv. når de går gjennom. Jeg har også vært surrehode og gått gjennom med smykke og klokke på uten at det peip.

Det er forskjell på hvor sensitive metalldetektorer er da, jeg har opplevd å gå greit gjennom en flyplass med et par sko på (synes det er stress å ta av hver gang så jeg tar sjansen iblant) og så piper de samme skoene på neste. Men kobberspiral er så ufattelig lite at det garantert ikke piper et eneste sted.

Anonymous poster hash: a4959...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...