Cilla Skrevet 26. april 2004 #41 Del Skrevet 26. april 2004 Vi får krysse fingrene enda hardere neste gang! Her er en til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 2. mai 2004 #42 Del Skrevet 2. mai 2004 Synd det ikke klaffet. Da blir det juli-prøving på deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 7. mai 2004 #43 Del Skrevet 7. mai 2004 Innom en kjapp tur for å ønske gooood helg! fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #44 Del Skrevet 13. mai 2004 Åjåj! Nå er det visst leeenge siden siste oppdatering her i dagboken min. Vel, litt av grunnen kan jo vere at denne måneden ikke har vert prøvemåned... Eller, det vil si, det skulle egentlig ikke vere det!! Men det var den visst alikevel, gitt! :oops: Vi bruker jo vanligvis kondom under samleie når vi ikke prøver å bli gravide, men her en kveld "glapp" det litt.. Det vil si at mannen kom mens han framdeles var inne i meg.. (vi pleier å varme opp litt uten kondom først, før vi tar den på..) Jaja, tenkte jeg. Det er vel ingen fare.. helt til jeg begynte å regne ut hvilken dag jeg var på i syklusen.. Upps..: Eggløsningsdagen!! Kankje det var skjebnen som grep inn og mente at barnet skulle lages denne måneden!?? Nå vet jeg ikke noe om utfaller, men jeg ble i allefall glad innvendig da jeg skjønte at vi hadde en sjanse denne måneden likevel! Søren heller, barn er jo viktigere enn utdanning! Man kan jo alltids ta igjen det man mangler av utdanning, men et barn skal man vere glad for å i det hele tatt kunne få! I morgen skal jeg drikke litt vin, og velger å ta sjensen på det siden det da bare er 4 dager siden eggløsning. Det kan da umilig gjøre noe skade. Men neste helg skal jeg ihvertfall ikke risikere noe! Vil ikke gå å vere usikker på om jeg kan ha skadet barnet i 9 måneder pga. alkohol!! Tør jo knapt å ta nesespray nå! Uansett barn eller ikke, hyggelig å vere tilbake i gamle "prøvertrakter"! Skal være litt flinkere å oppdatere dagboken jevnlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 13. mai 2004 #45 Del Skrevet 13. mai 2004 Weee - snikprøving på gang, skjønner jeg. Da heier jeg på dere denne måneden også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. mai 2004 #46 Del Skrevet 13. mai 2004 Dette blir spennende skjønner jeg. Barn og utdanning er ingen hindring. Jeg fødte i feb. og avsluttet 3-årig høyskole i juni. Alt går bare man selv vil det!! Lillemor var 3 uker da hun debuterte på skolebenken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. mai 2004 #47 Del Skrevet 13. mai 2004 Hei du! Håper det går bra med deg. Ville bare si lyyke til med resultatet, jeg skjønner at du er nervøs. Å få barn i utdannelse, er kanskje ikke akkurat noen ønskesituasjon, men det går! Jeg utsetter et år, og fortsetter etter planen et år senere enn det kullet jeg begynte skolen med. Det finnes gode støtteordninger, og AAN anbefalte faktisk både samboeren og jeg å fortsette med studier! De sa det var det lureste, så så dumt kan det ikke være Noen ting må man ta som det kommer og følge hjertet. jeg håper at alt ordner seg for deg, enten du blir gravid eller ikke akkurat nå. Jeg håper iallfall at du snart kan kose deg med et svangerskap, og etter en liten stund til en liten jente eller gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. mai 2004 #48 Del Skrevet 15. mai 2004 Ønsker deg en riktig fin helg og en fortreffelig 17.mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 16. mai 2004 #49 Del Skrevet 16. mai 2004 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai hipphipphipphipphipphi hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra hipphipphipphipphipphi 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai Håper du får en riktig fin 17 Mai feiring! Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 17. mai 2004 Forfatter #50 Del Skrevet 17. mai 2004 Jaja, nå er snart 17. mai over. Må si det var mer stas med den dagen da jeg var barn, enn det er nå... Været har ikke vært så verst, så jeg har fått med meg 1 tog iallefall. Formen var for en gang skyld ikke så verst selv om jeg var ute i går. Har litt dårlig samvittighet for at jeg har klart å fått i meg 2 flasker vin på tre dager. Selv om jeg ikke kjenner noen symptomer ennå, er det ikke sikkert at jeg ikke er gravid.. Kanskje best at jeg ikke blir gravid denne gangen?! Vel, jeg våger å håpe på at det ikke gjør noe skade å drikke bare 4-5 dager etter unnfangelse. Men nå er det lenge til jeg skal ut på by`n neste gang. Både for helsens og lommebokens skyld! Vart forresten så plutselig grepet av ekstrem baby-lengsel i går kveld! Måtte finne frem Gravid-bladene jeg har kjøpt (jada, jeg er gardert..) og sitte å "åååå"è meg! I det siste (tror det var det) Gravidbladet jeg kjøpte var det også med en katoalog med klær for mamma og barn. Og der var så mye lækkert!!! Noen av mamma-klærne var ganske dyre da, men jeg gleder meg til å kunne få kjøpe klær til min egen unge! (og ikke bare til alle andres.. ) Har en god følelse for juni jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. mai 2004 #51 Del Skrevet 17. mai 2004 17.mai blir noe annet når du får barn... Har trasket og gått i tog i dag vi, til tross for litt regn. Å spist godis og is er også en selvfølge!! Dersom noe skulle skjedd denne mnd, når venter du ikm?? Jeg hadde en storfest 16.mai for 2 år siden, uten å vite at jeg var 14 dager gravid!! Sikkert da lillemor festa seg ordentlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #52 Del Skrevet 18. mai 2004 Ja, Pondusa, jeg kan tenke meg at 17.mai blir noe helt annet når man har barn! Er som med julaften -pappa`n min sa et år til meg og mine søsken at "julaften blir aldri det samme som da dere var små".. Og det skjønner jeg godt! Jeg har IKM på mandag. Dvs. den 24 mai. Gleder meg til å se utfallet! Og du beroliget meg litt der, Pondusa, alt gikk jo bra med deg selv om du tok deg en "graviditetsfest!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. mai 2004 #53 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei '83! :D Det er nok maaaange barn i dette landet som har vært med på fest som bittesmå embryoer, uten at mammaene deres har visst om dem! Du kan jo berolige deg med at i noen få uker etter det befruktede egget har festet seg, så lever det av livmorvegg-celler som blir ødelagt når egget festet seg. Så den bittelille spiren får ikke i seg alkohol. Det tar tid før spiren har fått blodomløp og dermed får i seg det som moren tar til seg. Så slapp helt av med tanke på vinen du drakk nå rundt 17.mai! :D fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #54 Del Skrevet 19. mai 2004 Takk Hulderjenta, for en oppmuntrende hilsen! Trodde ikke det gikk uker etter befruktning før embyroet delte blodomløp med moren.. trodde det bare gikk noen få dager jeg! Men da kan jeg jo trygt slappe av! (men det kan jeg sikkert uansett, tror ikke jeg er gravid :cry: ) I dag blir det en rolig dag. Bare noen uker til sommerferie! Håper det blir fint vær hele sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 19. mai 2004 #55 Del Skrevet 19. mai 2004 Håper du tar feil, og at det er din tur denne gangen fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 21. mai 2004 #56 Del Skrevet 21. mai 2004 God helg, '83! Jeg skjønner det er en spennende helg og en spennende mandag? :o Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 22. mai 2004 Forfatter #57 Del Skrevet 22. mai 2004 Takk for hilsen, Veronal og Murmel! jepp, denne helgen er liksom "helgen før resultatet"! ..som jeg forsåvidt tror blir negativt. Klarte ikke å la være å teste i dag tidlig heller... Men det resultatet er vel bortkastet å nemne.. Kjenner heller ingen symtomer. Ingen ømme pupper. Humøret har IKKE vert på topp de siste dagene, men tror heller det er PMS!! :-? I kveld er det jo lørdag... og jeg skal være hjemme alene og bare kose meg. Mannen skal ut på livet... Så det blir nok litt snopekos og tv-daffing på meg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 23. mai 2004 Forfatter #58 Del Skrevet 23. mai 2004 dag 28 -the day before the day!!- hehe.. Vel, jeg kjenner litt til mensmurringene... Men det kan jo bety både det ene og det andre.. Har nå klart å holde meg unna testen jeg har liggende, i det minste. Bare DET er et fremskritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. mai 2004 #59 Del Skrevet 23. mai 2004 Krysse fingre for deg 83`! Satser på at det er din tur snart nå. Har du kjøpt det siste GRAVID bladet som kom 18. mai? Synes absolutt disse bladene er nyttige og til stor hjelp når man er litt usikker! Igjen - LYKKE TIL!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #60 Del Skrevet 24. mai 2004 Dag 29... Nei, har ikke rukket å kjøpt det nyeste "Graviditet", Monja... Men det står absolutt på handlelisten .. Tenkte jeg skulle kjøpe det i morgen. Har lest de to bladene jeg har opp igjen og opp igjen, så det er på tide med et nytt nå -synd de kommer ut så sjelden! Vel, skulle egentlig hatt mensen nå... -Hvor blir det av deg ekkle mens, jeg kjenner at du er på vei!!!- Synest det er skikkelig dumt at man kan få menssmerter både når man er gravid og ikke. Man blir jo helt dessorientert! Har alltså hatt menssmerter nå ca to dager... i dag tidlig ventet jeg jo mensen, og da den ikke var komt da jeg sto opp, testet jeg. Negativt. Tror jeg. I testvinduet hvor det blir kryss eller ikke ble det hos meg en vassrett strek. Det er forsåvidt greit nok, men det var den lille streken som stakk ut fra den loddrette streken jeg ble litt interessert i. Bare på undersiden av streken, og den gikk sånn på skrå..(bue) Tenkte først at det sikkert bare var litt av fargen fra den vannrette streken som hadde sklidd ut, men det er jammen meg ikke halt lett å tolke desse testene av og til! Skulle heller satset digitalt Men, men. Oppdatertinger i dagboken kommer når jeg vet mer. HÅLA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå