Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Oi, så spennende her nå! :nigo: Har det skjedd noe mer eller? Så bra at jeg ikke har noen planer i dag slik at jeg kan sitte her å trykke på oppdater-knappen konstant :biggrin:

Ja :hoppe: Prøvde slappe av litt på sofaen, men fekk sånn smerte i underlivet at jeg bare måtte opp. Koser meg med te, julekaker og snop ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fødselen kan starte flere uker etter slimproppen gikk, den kan også dannes på nytt. Den infoen fikk jeg på fødselskuret og jeg har lest i flere forum at folk opplevde at slimproppen kom ut 1-2 uker før fødselen startet. Så det er ikke et sikkert tegn på at fødselen starter. Ikke for å ta fra deg spenningen men det kan faktisk hende at ingenting skjer ennå, så du er forberedt på det :) Men noen ganger føder man ikke lenge etterpå ;) Vannet mitt gikk 9 timer etter slimproppen kom ut.

Spennende!! :hoppe:

Har hatt slim som begynte å komme for over ei uke siden. I morges var det friskt blod og slim. Ikke godt å si. Spent på når det skjer ;) Gla legekontoret er åpent i dag slik at jeg ivertfall blir sjekka før helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen målte blodtrykk, sjekket hjertelyd og undersøkte magen og tok en gynekologisk undersøkelse.

Kunne ikke finne hvor stor åpningen var. Siden jeg ikke har noe smerter sånn ellers skulle jeg gå hjem å slappe av. Skulle ringe føden om jeg fikk regelmessige rier. Håper egentlig ikke det skjer noen verdens ting før jeg skal til jordmor på Mandag. Skal ikke gjøre annet en slappe av i helga ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke langt unna å ha lille snusken din i armene uansett :rodmer:

Selv om vannet mitt gikk så startet ikke fødselen av seg selv. Håper at du slipper å settes i gang siden det er det beste for kroppen :) Håper og at du slipper 24 t som meg. Husker du hvordan din mors første fødsel var? Din kan bli lik den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hørtes lurt ut :klemmer:

Det er helt grusomt å gå sånn og vente, men gjør ditt beste for å slappe av - og krev masse service fra din kjære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke langt unna å ha lille snusken din i armene uansett :rodmer:

Selv om vannet mitt gikk så startet ikke fødselen av seg selv. Håper at du slipper å settes i gang siden det er det beste for kroppen :) Håper og at du slipper 24 t som meg. Husker du hvordan din mors første fødsel var? Din kan bli lik den ;)

Fantastisk å tenke på :rodmer:

Håper det skjer av seg selv :) Jeg har ikke så nært forhold til hun så jeg har ikke tatt det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes lurt ut :klemmer:

Det er helt grusomt å gå sånn og vente, men gjør ditt beste for å slappe av - og krev masse service fra din kjære :)

Ja er det :Nikke: Heldigvis tatt opp masse filmer som har gått i julen så har litt underholdning fremover :)

Mannen har allerede vaska badet, skifta sengklær og finner mat og drikke til meg :fnise: Godt opplært :P Faktisk ikke sagt at han skal gjøre noe av det heller. Han fukk plutselig litt fart på seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, flink mann! Håper bebis er like flink og hører etter ønskene til mammaen sin ;)

Ja det må jeg si ;) handla og lagt middag også nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er altså manglende slimpropp som skal til for å få mannfolka i drift? Hmm.. Kanskje jeg må teste den teorien :fnise:

:skratte: fungerte knallbra her ivertfall. Du får si "at du tror slimproppen har gått"... eller noe i den duren :fnise:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: fungerte knallbra her ivertfall. Du får si "at du tror slimproppen har gått"... eller noe i den duren :fnise:

Skal gjøre det neste gang jeg må ha noe gjort ;) Skulle prøvd det før jeg ødela meg helt med julevasken, pokker at jeg ikke tenkte på det før :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det blåser gooooodt her, men tror det skal noe til før den ferja blir innstilt (dessverre, siden jeg IKKE vil dit i morgen :tunge1: )

:ler: sksl nok litt til ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Mitt store ønske for morgendagen: ferje som ikke går. Er det for mye forlangt? :tunge1: Men jeg sender melding når jeget hvilken ferje vi skal ta. OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt store ønske for morgendagen: ferje som ikke går. Er det for mye forlangt? :tunge1: Men jeg sender melding når jeget hvilken ferje vi skal ta. OK?

Ikke jeg :tunge1: nå går siste ferje for natta å bare det stresser meg bittelitt.

Gjør det du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...