Yesterday Skrevet 25. juli 2013 #381 Del Skrevet 25. juli 2013 Syns du så lang ut på bildet men var sikkert vinkelen, er selv 1.62. Syns jeg begynner å bli svær og større skal vi begge bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #382 Del Skrevet 25. juli 2013 Bildet lyger nok litt Hehe, ja det skal vi Skal prøve å nyte tiden for det er jo veldig fint da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 25. juli 2013 #383 Del Skrevet 25. juli 2013 Fiiiin mage og akkurat passe stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #384 Del Skrevet 25. juli 2013 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 25. juli 2013 #385 Del Skrevet 25. juli 2013 Hurra for babymage Nyt det og være bevegelig mens du kan Her er det et ork å gjøre alt (ikke ment som klaging), reise meg opp av sofaen, snu meg i senga (Blir helt annpusten nesten ), dunke borti ting Og ikke minst at jeg må opp MINST en gang i timen om natta for å tisse. Ikke forstår jeg hvorfor, for jeg drikker nesten ikke på kvelden, for å prøve å unngå å måtte tisse hele tiden om natta Og varmen :daan: Jeg var den frysepinnen før, nå er jeg så varm at det er utrolig. Jeg holder på å dauer av alt Det er så varmt overalt hvor jeg er, hjemme har vi det 20 grader i stua med vind (fra varmepumpa). Sambo klager over at jeg må være syk Soverommet har vi ei vifte også, han mener jeg ikke trenger og ha storm der inne! Hihi... Håper ellers dere har det fint, å trives i leiligheten Selvom jeg vet at dere likte dere best her Hihi.. Heldigvis kommer dere jo til og måtte reise her av og til Da kan vi kose oss me babyene våres Når var det du sku på Ul igjen? Litt greit å få byttet den timen til litt senere. Greit nok at dere hadde gledet dere. Men litt dumt om en ikke får sett ting og tang når en er så "kort" på vei, kontra 18 uker. Så greit å være på den sikre siden ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twelve12 Skrevet 25. juli 2013 #386 Del Skrevet 25. juli 2013 Åh så fin mage syns min vokser litt for hver dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #387 Del Skrevet 25. juli 2013 Du hadde så mange ikoner at jeg får prøve uten ditt innleg Wow, plutselig såg jeg at du ikke har lenge igjen Ja får nyte det selv om jeg allerede merker at jeg er sykt tungpusta men det er nok ingenting i forhold til hvordan du har det. Uff, det hørtes heilt for j ut, sorry.. Kan ikke si jeg gleder meg til det. Er oppe 1-2 ganger for å tisse om natten så da har jeg ingenting å klage over. Sykt varmt her også så i natt skal jeg hive dyna ut av dynetrekket å kun ha dynetrekket over meg. Håper det hjelper litt Vi liker oss veldig godt her, selv om jeg såklart savner storbyen. Merker det er ekstra gøy når jeg er gravid å vi har familiene rundt oss Svigerinna mi har forresten termin samme dato som meg Å hu bur 20 min med bil fra her vi bor, de bor der vi skal flytte til så ungene våre kommer kanskje i samme klasse Ultralyd er neste Fredag Jeg har skikkelig nedtelling Vi kommer nok til å vite kjønnet for vi er såå sikkre på at det er gutt begge to så vi er veldig forvetne på hva det er. Gleder meg til permisjonstiden da kommer jeg til byen på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #388 Del Skrevet 25. juli 2013 Åh så fin mage syns min vokser litt for hver dag jeg Takk føler også det. Har du lagt ut magebilde? Nysjerrig på hvordan tvillingmagen ser ut i forhold Bare hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 25. juli 2013 #389 Del Skrevet 25. juli 2013 Fin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. juli 2013 #390 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg er 10 uker kortere på vei enn CathrineMic og syns allerede at magen er mye i veien Også er det den tissinga Jaja er ikke sånn til evig tid, og vi får en baby ut av det Spent på hva dere får, en uke igjen! Artig at svigerinna di har termin samme dag! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 26. juli 2013 Forfatter #391 Del Skrevet 26. juli 2013 Fin mage Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 26. juli 2013 Forfatter #392 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg er 10 uker kortere på vei enn CathrineMic og syns allerede at magen er mye i veien Også er det den tissinga Jaja er ikke sånn til evig tid, og vi får en baby ut av det Spent på hva dere får, en uke igjen! Artig at svigerinna di har termin samme dag! God helg! Godt det ikke varer lenge ja Får prøve å nyte bollemagen Tipper jeg savner den litt når babyen er ute. Det blir kjempespennende Er mest redd for om det er noe galt så skal bli godt å få det overstått Ja veldig rart at vi har termin samme dato God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 26. juli 2013 #393 Del Skrevet 26. juli 2013 Tro meg, på slutten er du så lei den store, tunge magen som er i veien uansett hva du skal..Men når baby er ute og du har fått ting litt på avstand, så kommer du til å savne magen og sparkene! Men det er selvsagt mest glede og magi med baby på utsiden da Blir spennende med UL og om magefølelsen din på gutt er riktig. Jeg vet jo det er jente, men du kan jo leve i troen på at det er en guttebass fram til fredag God helg til deg og Herrfly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 26. juli 2013 Forfatter #394 Del Skrevet 26. juli 2013 Tro meg, på slutten er du så lei den store, tunge magen som er i veien uansett hva du skal..Men når baby er ute og du har fått ting litt på avstand, så kommer du til å savne magen og sparkene! Men det er selvsagt mest glede og magi med baby på utsiden da Blir spennende med UL og om magefølelsen din på gutt er riktig. Jeg vet jo det er jente, men du kan jo leve i troen på at det er en guttebass fram til fredag God helg til deg og Herrfly! Uff, ja det vil jeg tro. Sitter sikkert å syter over det når det nærmer seg Oktober/November Gleder meg veldig til vi har babyen i armene Får vente i spenning Jeg er såå sikkert på at det blir gutt, men det vil jo vise seg Takk God helg til deg og familien Håper dere har like fint vær som oss I morgen skal vi ta båten til ei øy der svigerinne og familie fra storbyen leier hytte. Svigers er også på besøk der med to nevøer. Skikkelig sjøperle av en plass så gleder oss til det Blir bare dagstur på oss, men det skal bli kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twelve12 Skrevet 26. juli 2013 #395 Del Skrevet 26. juli 2013 Takk føler også det. Har du lagt ut magebilde? Nysjerrig på hvordan tvillingmagen ser ut i forhold Bare hvis du vil. Uke 17 Har ikke fått lagt ut magebilde nei. Men skal se hva jeg får til i løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 26. juli 2013 Forfatter #396 Del Skrevet 26. juli 2013 Uke 17 Har ikke fått lagt ut magebilde nei. Men skal se hva jeg får til i løpet av uka Ja tenk at jeg har komt såå langt Ikke gått helt opp for meg dette her Gleder meg til å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 26. juli 2013 #397 Del Skrevet 26. juli 2013 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemmen Skrevet 26. juli 2013 #398 Del Skrevet 26. juli 2013 Har kjendt liv flere ganger i dag Jeg nøys i dag tidlig å da kom det masse "dult" inni magen Akkurat som en sprettball som er inni der Hei! Så heldig du er som har kjent liv. Har ikke kjent noen ting enda jeg:(. Ikke har jeg fått noe mage heller. Har jo litt mage fra før så, så det er vel grunnen. Var hos fastlegen for noen dager siden. Fikk høre hjertelyden, så jeg vet at det er liv inni der, det var godt har vært litt bekymret. Når skulle du på UL igjen? Jeg skal 6 aug. Det skal bli spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 27. juli 2013 Forfatter #399 Del Skrevet 27. juli 2013 Gratulerer Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 27. juli 2013 Forfatter #400 Del Skrevet 27. juli 2013 Hei! Så heldig du er som har kjent liv. Har ikke kjent noen ting enda jeg:(. Ikke har jeg fått noe mage heller. Har jo litt mage fra før så, så det er vel grunnen. Var hos fastlegen for noen dager siden. Fikk høre hjertelyden, så jeg vet at det er liv inni der, det var godt har vært litt bekymret. Når skulle du på UL igjen? Jeg skal 6 aug. Det skal bli spennende. Hei Jeg skal på UL 2. August Skal bli så deilig å få det overstått Har du en følelse om det er jente eller gutt som bor i magen din? Jeg er sikker på det er en gutt i min mage Jeg fikk høre hjertelyden når jeg var hos JM i uke 12, men det begynner å bli lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå