Favole Skrevet 23. juli 2013 #361 Del Skrevet 23. juli 2013 Ååh så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 23. juli 2013 #362 Del Skrevet 23. juli 2013 Å, herlig! Det er bare verdens beste følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 23. juli 2013 #363 Del Skrevet 23. juli 2013 Har kjendt liv flere ganger i dag Jeg nøys i dag tidlig å da kom det masse "dult" inni magen Akkurat som en sprettball som er inni der Aaaaw! Kanskje du skremte barnet Trur jeg har gjort et selv når jeg har nyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #364 Del Skrevet 24. juli 2013 Ååh så herlig Å, herlig! Det er bare verdens beste følelse Aaaaw! Kanskje du skremte barnet Trur jeg har gjort et selv når jeg har nyst. Kjempeherlig Håper det snart kommer oftere Har ikke kjendt noe i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 24. juli 2013 #365 Del Skrevet 24. juli 2013 Det var heller ikke hver dag hos meg i begynnelsen, trur det er ganske normalt Du har noe å se frem til når det blir daglig, er så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #366 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Det var heller ikke hver dag hos meg i begynnelsen, trur det er ganske normalt Du har noe å se frem til når det blir daglig, er så koselig Åh, ja det blir så kos Nå har jeg akkurat bestilt meg 3 mammagensere på smartgirl.no. Jeg sprenger alt jeg har Hadde det bare vært at magen sprengte på, men både armer og rundt hofte også er større. Skal bli godt å ha et par gensere å gå i Vi skal på en grendafest om 1 mnd. Lurer sånn på hva jeg skal ha på meg.. Gidder ikke bestille en haug med mammaklær heller siden pysepusen har litt på lager til meg også Endret 24. juli 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 24. juli 2013 #367 Del Skrevet 24. juli 2013 Vi skal i dåp om et par uker, jeg prøvde litt fra klesskapet i dag og fant ut at faktisk passer ennå et par fine topper, men er i grenseland så det spørs om de passer om to uker Ellers så begynner det meste å bli trangt over magen. Kan du ikke legge ut et babymagebilde? Er nysgjerrig Men du må ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 24. juli 2013 #368 Del Skrevet 24. juli 2013 Hurra for liv i magen En fantastisk følelse!! Det er ikke unormalt å ikke kjenne liv hver dag før man er langt over 20 uker, så ikke bekymre det hvis det er rolig en dag. Deilig med litt nye og behagelige klær å gå i Smartgirl handlet jeg mye hos før. Må titte innom nettsiden der igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 24. juli 2013 #369 Del Skrevet 24. juli 2013 Måtte titte jeg og Det var en kjempe fin gravidkjole der men gidder ikke kjøpe en kjole jeg antakelig blir å bruke bare en gang Selv om den ikke er så veldig dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 24. juli 2013 #370 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg har et skjørt og to tunikaer liggende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #371 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Vi skal i dåp om et par uker, jeg prøvde litt fra klesskapet i dag og fant ut at faktisk passer ennå et par fine topper, men er i grenseland så det spørs om de passer om to uker Ellers så begynner det meste å bli trangt over magen. Kan du ikke legge ut et babymagebilde? Er nysgjerrig Men du må ikke.Så greit å ha klær som passer enda Hadde jeg fått det til med iphonen så skylle jeg gjort det, men tror ikke det går? Endret 25. juli 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #372 Del Skrevet 25. juli 2013 Hurra for liv i magen En fantastisk følelse!! Det er ikke unormalt å ikke kjenne liv hver dag før man er langt over 20 uker, så ikke bekymre det hvis det er rolig en dag. Deilig med litt nye og behagelige klær å gå i Smartgirl handlet jeg mye hos før. Må titte innom nettsiden der igjen Da får jeg slå meg til ro med at alt er normalt Ååh, det ser jeg frem til Var ikke veldig mange fine mammaklær der ,men det var litt tilbud. Fri frakt er det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #373 Del Skrevet 25. juli 2013 Måtte titte jeg og Det var en kjempe fin gravidkjole der men gidder ikke kjøpe en kjole jeg antakelig blir å bruke bare en gang Selv om den ikke er så veldig dyr. Hihi Er det jeg og tenker. Greit å finne noe en kan bruke mer enn en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #374 Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg har et skjørt og to tunikaer liggende Hadde passa perfekt Håper vi får det til neste Fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 25. juli 2013 #375 Del Skrevet 25. juli 2013 Så greit å ha klær som passer enda Hadde jeg fått det til med iphonen så skylle jeg gjort det, men tror ikke det går? Har alltid foretrukket litt vide klær og det passer bra nå Jeg har en Samsung og når jeg er på forumet via den så er det "Legg ved filer" under under der jeg skriver, har prøvd en gang men den ble ikke opplastet. Sikkert samme greia med iPhone. Jeg legger bildene jeg vil poste inn på PC'en for da går det jo an å poste de. Hadde passa perfekt Håper vi får det til neste Fredag Så bra at du har noen å låne av Ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 25. juli 2013 #376 Del Skrevet 25. juli 2013 Hadde passa perfekt Håper vi får det til neste Fredag Jeg kan pakke alle klærne og sette dem hos mamma om du vil De er jo uansett hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #377 Del Skrevet 25. juli 2013 Har alltid foretrukket litt vide klær og det passer bra nå Jeg har en Samsung og når jeg er på forumet via den så er det "Legg ved filer" under under der jeg skriver, har prøvd en gang men den ble ikke opplastet. Sikkert samme greia med iPhone. Jeg legger bildene jeg vil poste inn på PC'en for da går det jo an å poste de. Så bra at du har noen å låne av Ha en fin torsdag! Jeg gjorde det før, hjelper lite nå. Bildet lyger sikkert litt siden jeg akkurat har spist fiskesuppe men ikke langt unna. Syns den er veldig stor til å bare være rett over 4 mnd. Men er nok mye ekstrakiloer også. Ha en fin Torsdag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #378 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Jeg kan pakke alle klærne og sette dem hos mamma om du vil De er jo uansett hjemme! Trenger ikke det Jeg har en dongri kjole/tunika fra hm jeg kan bruke om jeg ikke finner noe. Er bare det at jeg ser høygravid ut i den Endret 25. juli 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 25. juli 2013 #379 Del Skrevet 25. juli 2013 Fint bilde! Stilig vinkel Jeg begynte smått å få mage på den tia selv trur jeg Er du høy? Trur at høyden har noe å si, om man er lav så får man som regel større mage pga mindre plass inni kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #380 Del Skrevet 25. juli 2013 Fint bilde! Stilig vinkel Jeg begynte smått å få mage på den tia selv trur jeg Er du høy? Trur at høyden har noe å si, om man er lav så får man som regel større mage pga mindre plass inni kroppen. ja syns det. Går mye i den buksen jeg har på meg som jeg kjøpte på Santorini i fjor Jeg er 1,57 på strømpelesten så er sikkert ikke så rart nei En plass må det komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå