AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #141 Del Skrevet 30. mai 2013 Hvor får man kilden fra at Amanda er schizofren/psykotisk ? Er hun egentlig så mentalt syk som media skal ha det til, eller er det media som gjør henne mentalt syk ? Jeg synes det virker som hun har et problem med marijuana og et stort behov for å være opprørsk. Men jeg ser ingen syke tendenser? Hvem som helst kan barbere av seg alt håret uten å være sinnsyk for det? Selvom det ikke er "sosialt normalt". Hun skriver jo sammenhengende på alle hennes tweets. Vil ikke en psykotisk person ikke kunne gjøre seg fortstått? Vil det ikke da ha vært masse uforståelige bokstaver f. eks. Hun trenger da ikke ha en sinnsykdom fordi hun ikke er like "pen" som før? Og skjeller ut kjendiseer? Anonym poster: 8ee4192f5a4624088dc2ac68802962fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #142 Del Skrevet 30. mai 2013 Ja, jeg lurer på hva det er som skal til for at hun skal tvangsinnlegges? Jeg syns hun har gått for langt for lenge siden, hvor skal dette ende? Anonym poster: 65b0a2a951510ebd19a6d10107020bf1 USA har helt andre lover innenfor psykisk helsevern enn Norge. I tillegg, så ble mange av lovene som før eksisterte rett og slett "utslettet" på 1980-tallet under Ronald Reagan sitt styre fordi å tvangsinnlegge folk på instituisjoner koster enormt med penger. Anonym poster: d346a96a30c9af6d787598e14caa294a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicola Skrevet 30. mai 2013 #143 Del Skrevet 30. mai 2013 Hvor får man kilden fra at Amanda er schizofren/psykotisk ? Er hun egentlig så mentalt syk som media skal ha det til, eller er det media som gjør henne mentalt syk ? Jeg synes det virker som hun har et problem med marijuana og et stort behov for å være opprørsk. Men jeg ser ingen syke tendenser? Hvem som helst kan barbere av seg alt håret uten å være sinnsyk for det? Selvom det ikke er "sosialt normalt". Hun skriver jo sammenhengende på alle hennes tweets. Vil ikke en psykotisk person ikke kunne gjøre seg fortstått? Vil det ikke da ha vært masse uforståelige bokstaver f. eks. Hun trenger da ikke ha en sinnsykdom fordi hun ikke er like "pen" som før? Og skjeller ut kjendiseer? Anonym poster: 8ee4192f5a4624088dc2ac68802962fc Håper ikke dette innlegget er seriøst? Du vet at du kan fremstå helt "normal" og i aller høyeste grad skrive rett fordi om du har en psykisk lidelse? Amanda's tilfelle er ganske alvorlig og selv en blind person skjønner at hun er psykisk syk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #144 Del Skrevet 30. mai 2013 Håper ikke dette innlegget er seriøst? Du vet at du kan fremstå helt "normal" og i aller høyeste grad skrive rett fordi om du har en psykisk lidelse? Amanda's tilfelle er ganske alvorlig og selv en blind person skjønner at hun er psykisk syk. Nei jeg vet ikke det, det var vel derfor jeg puttet et spørsmålstegn bak. Jeg har aldri opplevd en schizofren før så jeg har ingen anelse om hvordan de oppfører seg "til vanlig". Jeg vil gjerne vite hva ved hennes handlinger som tilsier at hun er sinnsyk? Amerikanske medier kan blåse ganske mye ut av proposjoner, så jeg vil gjerne vite hvilke sikre fakta man har på at Amanda er i en så alvorlig tilstand? Jeg har sett på hennes twitter side og hennes instagram side. Hun har totalforandret utseendet sitt og opptrer aggressivt i forskjellige utsagn. Er man sinnsyk av den grunn? Anonym poster: 8ee4192f5a4624088dc2ac68802962fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #145 Del Skrevet 30. mai 2013 Håper ikke dette innlegget er seriøst? Du vet at du kan fremstå helt "normal" og i aller høyeste grad skrive rett fordi om du har en psykisk lidelse? Amanda's tilfelle er ganske alvorlig og selv en blind person skjønner at hun er psykisk syk. Mitt første innlegg var forresten rettet mot shizofren/sinnsykdom-uttalelsene av henne her. Å være psykisk syk kan være å bare ha noe moderat som angst eller depresjon. Det er en ganske stor forskjell. Jeg stilte meg kritisk til hvordan noen kan være sikker på en alvorlig diagnose av henne utifra det lille vi får se fra hennes twitter. Anonym poster: 8ee4192f5a4624088dc2ac68802962fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 30. mai 2013 #146 Del Skrevet 30. mai 2013 Mitt første innlegg var forresten rettet mot shizofren/sinnsykdom-uttalelsene av henne her. Å være psykisk syk kan være å bare ha noe moderat som angst eller depresjon. Det er en ganske stor forskjell. Jeg stilte meg kritisk til hvordan noen kan være sikker på en alvorlig diagnose av henne utifra det lille vi får se fra hennes twitter. Anonym poster: 8ee4192f5a4624088dc2ac68802962fc hvis du går tilbake i tråden og leser det innlegget hvor jeg har postet en link til et intervju som ble gjort med et familiemedlem av henne så forstår du at dette er basert på mer enn et par twitter-oppdateringer. Familien og kollegaer observerte for lenge siden vrangforestillinger og paranoide trekk ved henne og de skal ha fått henne utredet hvorpå hun fikk diagnosen schizofren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 30. mai 2013 #147 Del Skrevet 30. mai 2013 Nei jeg vet ikke det, det var vel derfor jeg puttet et spørsmålstegn bak. Jeg har aldri opplevd en schizofren før så jeg har ingen anelse om hvordan de oppfører seg "til vanlig". Jeg vil gjerne vite hva ved hennes handlinger som tilsier at hun er sinnsyk? Amerikanske medier kan blåse ganske mye ut av proposjoner, så jeg vil gjerne vite hvilke sikre fakta man har på at Amanda er i en så alvorlig tilstand? Jeg har sett på hennes twitter side og hennes instagram side. Hun har totalforandret utseendet sitt og opptrer aggressivt i forskjellige utsagn. Er man sinnsyk av den grunn? Anonym poster: 8ee4192f5a4624088dc2ac68802962fc nei, hvis du ikke har "opplevd en schizofren før" så kan du kanskje ha litt mer tillit til de som nå faktisk har det, i denne saken? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #148 Del Skrevet 30. mai 2013 nei, hvis du ikke har "opplevd en schizofren før" så kan du kanskje ha litt mer tillit til de som nå faktisk har det, i denne saken? De menneskene som her inne har opplevd schizofrene har allikevel ikke opplevd Amanda Bynes i virkeligheten. "Nære kilder av familien" Trenger nødvendigvis ikke være korrekte. Det var et av poengene jeg ville fram til. Vi her inne på KG har ingen sikre fakta på bordet om at hun har denne diagnosen. Å sette en slik diagnose på noen er ganske alvorlig. Og jeg må få lov til å komme med kritiske spørsmål. Anonym poster: 8ee4192f5a4624088dc2ac68802962fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #149 Del Skrevet 30. mai 2013 hvis du går tilbake i tråden og leser det innlegget hvor jeg har postet en link til et intervju som ble gjort med et familiemedlem av henne så forstår du at dette er basert på mer enn et par twitter-oppdateringer. Familien og kollegaer observerte for lenge siden vrangforestillinger og paranoide trekk ved henne og de skal ha fått henne utredet hvorpå hun fikk diagnosen schizofren. Det foreligger ute på nettet også et intervju med et familiemedlem som sier at henne bare har angst og sinneproblemer. Altså har man egentlig ingen riktige fakta om Amandas diagnose/mentale tilstand. Anonym poster: 8ee4192f5a4624088dc2ac68802962fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 31. mai 2013 #150 Del Skrevet 31. mai 2013 De menneskene som her inne har opplevd schizofrene har allikevel ikke opplevd Amanda Bynes i virkeligheten. "Nære kilder av familien" Trenger nødvendigvis ikke være korrekte. Det var et av poengene jeg ville fram til. Vi her inne på KG har ingen sikre fakta på bordet om at hun har denne diagnosen. Å sette en slik diagnose på noen er ganske alvorlig. Og jeg må få lov til å komme med kritiske spørsmål. Anonym poster: 8ee4192f5a4624088dc2ac68802962fc Hvis du leser det jeg skriver så skriver jeg også ting som `dersom det stemmer at hun har denne diagnosen ol. Jeg skriver også at det kan være spekulasjoner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #151 Del Skrevet 31. mai 2013 Hvis du leser det jeg skriver så skriver jeg også ting som `dersom det stemmer at hun har denne diagnosen ol. Jeg skriver også at det kan være spekulasjoner. Så fordi jeg kommer med en annen vinkling på saken så er ikke det lov og man skal skrive spydig tilbake meg? Det finnes ingen fakta på at Amanda har en schizofreni-diagnose. "Kilder av familien" har fortalt at foreldrene hennes mistenker det, og "kilder av familien" har fortalt at hun bare har angst og sinneproblemer. Ergo kan andre komme med andre argumenter og vinklinger på at hennes oppførsel kan komme av noe annet uten at jeg er "blind for ikke å se det" eller "at jeg må ha tillit til de som har observert schizofrene." Istedet for bare å se saken fra medias perspektiv har jeg også sett en del på hva Amanda selv sier og på noen punkter latt tvilen komme henne til gode. Istedet for å prakke på henne sinnsykdommer. Nyeste artikkel i media viser at politiet har ingen bevis for at Amanda røyket marijuana den kvelden de tok henne inn, og utenfor så lå det en knust vodkaflaske, ingen bong. Amanda kan faktisk ha snakket sant. Anonym poster: 8ee4192f5a4624088dc2ac68802962fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeoxBarca Skrevet 31. mai 2013 #152 Del Skrevet 31. mai 2013 Hun har sniffet litt for mye pulver. Røykt litt for mye brunt. Tatt litt for mange piller. Drukket litt for mye. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 2. juni 2013 #153 Del Skrevet 2. juni 2013 My dad is as ugly as RuPaul! So thankful I look nothing like you both! I had nose surgery after my mug shots so my nose and I are gorgeous! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #154 Del Skrevet 2. juni 2013 er bare synd på henne. utsatt for hollywood presset, og dukket under. Anonym poster: d6230fec1988507b35300ae7a8914a71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 5. juni 2013 #155 Del Skrevet 5. juni 2013 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 5. juni 2013 #156 Del Skrevet 5. juni 2013 Fælt å le men jeg synes det var litt morsomt. På den tiden var jo Britney, Paris og Lindsey på kjøret. Eller LIndsey er jo på kjøret enda da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #157 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg tror ikke Amanda Bynes vil være en del av denne trioen. Og dessuten er det noe annet med Amanda Bynes, kontra det som var "feil" med Hilton, Spears og Lohan - det som "feiler" Amanda Bynes er langt mer alvorligere, og mer omfattende (og til dels komplisert) enn det som var greia med denne trioen som er avbildet her. I motsetning til disse tre, kan det hende Bynes aldri blir frisk igjen, ut fra hva en har sett og hørt fra/ om Bynes. Anonym poster: a814847edba56e59aee91b917cacc687 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 5. juni 2013 #158 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Jeg tror ikke Amanda Bynes vil være en del av denne trioen. Og dessuten er det noe annet med Amanda Bynes, kontra det som var "feil" med Hilton, Spears og Lohan - det som "feiler" Amanda Bynes er langt mer alvorligere, og mer omfattende (og til dels komplisert) enn det som var greia med denne trioen som er avbildet her. I motsetning til disse tre, kan det hende Bynes aldri blir frisk igjen, ut fra hva en har sett og hørt fra/ om Bynes. Anonym poster: a814847edba56e59aee91b917cacc687 Britney Spears hadde vel også hatt psykiske problemer i tillegg til rusproblemene. Hun ble jo til slutt hentet med ambulanse, tvangsinnlagt og umyndiggjort. Hun har kommet seg på beina igjen, og er som vi alle vet en av de største popstjernene i verden, men skulle ikke forundre meg om hun fortsatt sliter i kulissene selv om det ikke er på samme nivå som med Amanda Bynes. Endret 5. juni 2013 av Samaysa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 5. juni 2013 #159 Del Skrevet 5. juni 2013 Britney Spears hadde vel også hatt psykiske problemer i tillegg til rusproblemene. Hun ble jo til slutt hentet med ambulanse, tvangsinnlagt og umyndiggjort. Hun har kommet seg på beina igjen, og er som vi alle vet en av de største popstjernene i verden, men skulle ikke forundre meg om hun fortsatt sliter i kulissene selv om det ikke er på samme nivå som med Amanda Bynes. Britney var bipolar. Det er også en alvorlig diagnose, men ganske annerledes fra da for eksempel paraniod schizofreni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 5. juni 2013 #160 Del Skrevet 5. juni 2013 Britney var bipolar. Det er også en alvorlig diagnose, men ganske annerledes fra da for eksempel paraniod schizofreni. Var? Det er vel en sykdom man har livet ut, så da er hun i såfall fortsatt bipolar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg