Gjest BettyBoop Skrevet 12. juni 2013 #181 Del Skrevet 12. juni 2013 Folk forandrer seg. Noen ganger til det verre. Andre ganger til det bedre. Veldig få ser like ut hele livet. That's life. hun har feike pupper og feike lepper 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 12. juni 2013 #182 Del Skrevet 12. juni 2013 hun har feike pupper og feike lepper Ja, mange kjendiser har det... Og? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #183 Del Skrevet 12. juni 2013 Ja, mange kjendiser har det... Og? Men da er det ikke fordi "folk bare forandrer seg." Det er ikke snakk om naturlig forandring, men inngrep for å endre på utseendet sitt. Anonymous poster hash: a512e...4a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 12. juni 2013 #184 Del Skrevet 12. juni 2013 Men da er det ikke fordi "folk bare forandrer seg." Det er ikke snakk om naturlig forandring, men inngrep for å endre på utseendet sitt. Anonymous poster hash: a512e...4a5 Nå har ikke jeg sagt at jeg mente bare naturlig forandring heller da. Folk forandrer seg, skrev jeg. Og i det ligger det både selvpåførte forandringer og biologiske forandringer som aldring etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 13. juni 2013 #185 Del Skrevet 13. juni 2013 Ja, mange kjendiser har det... Og? det var det som var forandret mente jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 17. juni 2013 #186 Del Skrevet 17. juni 2013 Nå har hun tatt neseoperasjon. Hun som hadde en så liten og søt nese! Hun var så naturlig før, så sunn og frisk ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #187 Del Skrevet 17. juni 2013 Nå har hun tatt neseoperasjon. Hun som hadde en så liten og søt nese! Hun var så naturlig før, så sunn og frisk ut En til? Anonymous poster hash: f660f...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #188 Del Skrevet 17. juni 2013 Hvor får man kilden fra at Amanda er schizofren/psykotisk ? Er hun egentlig så mentalt syk som media skal ha det til, eller er det media som gjør henne mentalt syk ? Jeg synes det virker som hun har et problem med marijuana og et stort behov for å være opprørsk. Men jeg ser ingen syke tendenser? Hvem som helst kan barbere av seg alt håret uten å være sinnsyk for det? Selvom det ikke er "sosialt normalt". Hun skriver jo sammenhengende på alle hennes tweets. Vil ikke en psykotisk person ikke kunne gjøre seg fortstått? Vil det ikke da ha vært masse uforståelige bokstaver f. eks. Hun trenger da ikke ha en sinnsykdom fordi hun ikke er like "pen" som før? Og skjeller ut kjendiseer?Anonym poster: 8ee4192f5a4624088dc2ac68802962fc Enig med deg. Det er mye som ikke passer med schizo der. Så mange som liknet når jeg jobbet legevakter. De var diagnostisert som bipolare (tidligere manisk-depressiv). Litt litium på den dama der, så ser vi henne back in bizniz. Anonymous poster hash: 3e7c5...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 17. juni 2013 #189 Del Skrevet 17. juni 2013 http://www.buzzfeed.com/lyapalater/there-are-texts-from-amanda-bynes-claiming-her-bizarre-behav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 18. juni 2013 #190 Del Skrevet 18. juni 2013 http://www.buzzfeed.com/lyapalater/there-are-texts-from-amanda-bynes-claiming-her-bizarre-behav Det tror jeg ikke noe på. Selv om tekstene skulle være ekte så tror jeg ikke på at det er skuespill. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #191 Del Skrevet 18. juni 2013 De tjener jo penger på å ta bilder av kjendiser og følge etter de.Egentlig en ganske teit jobb siden ALLE har rett på privat liv. Paparazziene driter vel i om noen er syke eller ikke. De vil bare få tatt bilder og tjener penger. Tror jeg hadde blitt gal av å så vidt kunne gå på butikken uten at de skal ta bilder av meg. Og det er du og alle de andre sladderblad leserne som vi ser mange av i denne tråden som betaler deres lønn og opprettholder deres yrke.Anonymous poster hash: df1cf...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #192 Del Skrevet 23. juli 2013 Nå er hun tvangsinnlagt. Hun har visst prøvd å tenne på tilfeldig dame sin oppkjørsel eller noe sånt. Anonymous poster hash: 0909f...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #193 Del Skrevet 23. juli 2013 Bare tvangsinnlagt for 72 timer, men får i hvert fall en vurdering. Hun trenger hjelp, så jeg håper dette får henne på rett vei. Anonymous poster hash: 3ebcd...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 23. juli 2013 #194 Del Skrevet 23. juli 2013 På tide, nå MÅ hun få hjelp og en skikkelig diagnose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katniss Skrevet 23. juli 2013 #195 Del Skrevet 23. juli 2013 Nå er hun tvangsinnlagt. Hun har visst prøvd å tenne på tilfeldig dame sin oppkjørsel eller noe sånt. Anonymous poster hash: 0909f...34d På en syk måte er det positivt at hun tente på fordi nå kan myndighetene juridisk sett tvangsinnlegge henne uten at haiene advokatene hennes kan stoppe det. Det er helt klart at hun har en form for sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlasticDoll Skrevet 2. august 2013 #196 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Jeg tror derimot ikke at hun er så "borte" som mange tror. Oppførselen hennes minner meg veldig om meg selv om jeg bare får nok press på meg, men jeg har ikke et like eksponert liv som frøken Bynes og blir dermed skånet for mye. Greia med meg er at jeg er veldig bevisst på hva jeg gjør, samtidig som jeg er altfor avstengt i min egen verden. Jeg vet at ingen egentlig er ute etter å ta meg, men de er det likevel. Jeg vet at jeg har gjort mye dumt, men det er likevel en konspirasjon dannet av ondsinnete mennesker på jakt etter å ta meg. Slik går det videre, og ja, det er fryktelig forvirrende og antakelig svært vanskelig å forstå om man ikke har det slik selv. Nå har jeg kanskje en del mer selvsinnsikt enn frøken Bynes, men likevel tenker jeg at i mange tilfeller burde man vokte seg for å utelukke bevissthet (selv om denne er fryktelig bisarr etter normale standarder) ovenfor egen atferd for fort - det er lett å si at dama er helt fjern og på kjøret, men jeg tenker at det er langt mer komplekst enn som så.Anonym poster: 40c82caf5656d2e4da346d5fe144e6da OT: Hvis du ser det jeg svarer nå, kunne du tatt kontakt med meg? Jeg har det på samme måte, og det er første gang jeg har hørt om det fra noen andre .. Og ifm Amanda mener jeg å ha lest at en i familien hennes er schizofren .. Og det er vel en viss arvelig faktor i denne sykdommen? Jeg håper virkelig Amanda får hjelp! Endret 2. august 2013 av PlasticDoll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #197 Del Skrevet 2. august 2013 jeg tror hun bør være innlagt i lang, lang tid. Tragisk å se forfallet, hun har jo fullstendig ødelagt det nydelige ansiktet sitt. Anonymous poster hash: 4708e...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #198 Del Skrevet 2. august 2013 OT: Hvis du ser det jeg svarer nå, kunne du tatt kontakt med meg? Jeg har det på samme måte, og det er første gang jeg har hørt om det fra noen andre .. Og ifm Amanda mener jeg å ha lest at en i familien hennes er schizofren .. Og det er vel en viss arvelig faktor i denne sykdommen? Jeg håper virkelig Amanda får hjelp! Sender deg en PM Anonymous poster hash: 40c82...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #199 Del Skrevet 2. august 2013 Det er mistanker om at hun er schizofren, det er det foreldrene sier og det samme sier fagpersonellet som behandler\behandlet henne på den psykiatriske avdelingen hun er innlagt på - så den brukeren som påsto det i denne tråden hadde rett. Anonymous poster hash: a512e...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlasticDoll Skrevet 3. august 2013 #200 Del Skrevet 3. august 2013 Sender deg en PM Anonymous poster hash: 40c82...6da Please do! Noen som vet noe nytt om Amanda? Har ikke kommet over noe annet enn det som allerede er skrevet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg