Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et lite ps. forloveren din kan printe ut skjemaet selv, fylle ut og sende deg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg frustreres litt av at det tydeligvis ikke er så lett å få svarmail fra kirke og bakeri når vi spør om pris .. til nå har vi fått svar nærmest på sekundet, men nå har jeg sendt konkret prisforespørsel og svarene lar vente på seg gitt. Gått over en uke lissom. Irriterende.

Skrevet

Usj, det hørtes ikke noe godt ut, Fanteria! Håper du får hjelp, så betennelsen går tilbake i god tid før bryllupet :klem: God bedring!

Takk Adriane! :) Vidunderpillene til svigermor ser ut til å fungere. Nå klarer jeg å bøye benet litt mer, så dette lover godt :)

Skrevet

BORDPLASSERINGSHELVETE !!!!!!!!!!!!!!!!

*puste heeeeelt ned i magen*

Skrevet

Jeg har akkurat begynt med bordplassering selv i dag, og sitter her og klør meg i hodet. Finner vel ut av det etterhvert.

Har lastet ned et lite program som er til stor hjelp: http://www.toptableplanner.com

Når jeg først har lastet inn alle navnene og markert kjønnet på dem er det utrolig lett å plassere rundt på folk, og etterhvert også printe ut. :danse:

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg har akkurat begynt med bordplassering selv i dag, og sitter her og klør meg i hodet. Finner vel ut av det etterhvert.

Har lastet ned et lite program som er til stor hjelp: http://www.toptableplanner.com

Når jeg først har lastet inn alle navnene og markert kjønnet på dem er det utrolig lett å plassere rundt på folk, og etterhvert også printe ut. :danse:

Suzi dette var jo en drøm!

Tusen takk for tips! :D

Skrevet

Vi skal heldigvis ikke ha bordplassering og det sparer oss for hodebry :)

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaa vi er i måååååål !!!!

*fantastisk happy*

• Liker 1
Skrevet

Min store frustrasjon har vært å være uten internett i to døgn. En eller annen fjomp fant ut at det var gøy å grave på et veldig lite lurt sted. Nå kom det heldigvis tilbake igjen. Rart så avhengig man er av nettet. Kommunikasjon med kakebakere har for eksempel gått via nett, og der lå det sannelig spørsmål og ventet på meg. Ellers er alt på stell nå. Må skrive tale-jukselapp, for det tar seg vel ikke helt ut å fiske frem mobilen... ;)

• Liker 1
Gjest Kiara!
Skrevet

Min store frustrasjon har vært å være uten internett i to døgn. En eller annen fjomp fant ut at det var gøy å grave på et veldig lite lurt sted. Nå kom det heldigvis tilbake igjen. Rart så avhengig man er av nettet. Kommunikasjon med kakebakere har for eksempel gått via nett, og der lå det sannelig spørsmål og ventet på meg. Ellers er alt på stell nå. Må skrive tale-jukselapp, for det tar seg vel ikke helt ut å fiske frem mobilen... ;)

Men viktigst av alt! Holder finværet seg i nord til godt over helgen?

Krysser fingrene for nå er det nærme! *spent*

• Liker 1
Skrevet

Litt nervøs for at når nervene/frustrasjonene kommer for fullt i august kanskje så er alle her borte fordi de er godt gift og opptatt av andre ting. Wææææ

• Liker 1
Skrevet

Men viktigst av alt! Holder finværet seg i nord til godt over helgen?

Krysser fingrene for nå er det nærme! *spent*

Yr sier lettskyet/sol og 18-20 grader. Storm klinker til med knallsol og 24-25 grader. Regn blir det nok ikke uansett. Jeg håper nesten på nærmere 18 enn 25, men skal da aldeles ikke klage. For et år og et par dager siden falt det faktisk nysnø! :P

• Liker 1
Skrevet

Litt nervøs for at når nervene/frustrasjonene kommer for fullt i august kanskje så er alle her borte fordi de er godt gift og opptatt av andre ting. Wææææ

Jeg kommer til å være her, i hvert fall :) Gifter meg i september jeg også. Jeg orker nesten ikke å være her inne nå for tiden, for jeg har ennå ikke funnet kjole (!!) og er snart kvalm av panikk. Men i august MÅ jeg jo ha funnet den, så da er jeg sikkert mye roligere. Eh, håper jeg.

• Liker 1
Skrevet

Tull og tøys. Jeg gifter meg riktig nok på lørdag, men jeg skal da tilbake inn hit for å skravle mer etter bryllupsreisen. Gleder meg til å følge dere andre videre på veien. :)

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Ånei! Det kan jeg levende forestille meg må ha vært utrolig frustrerende sånn på tampen! Tenke seg til - om noen få dager er du gift :):bolledeig: Superspent på dine vegne :jepp:

Hehe, kanskje greit å droppe mobilen til akkurat den talen der ja ;)

Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg skal iallfall luske rundt på forumet her til alle de jeg har "fulgt" er godt gift :fnise: Føler liksom at dere har blitt vennene mine på et vis - nettvennene mine! :jepp: Har jo lyst til å følge dere hele veien liksom, ønske dere hell og lykke, og høre etterpå hvordan det har gått :)

Tull og tøys. Jeg gifter meg riktig nok på lørdag, men jeg skal da tilbake inn hit for å skravle mer etter bryllupsreisen. Gleder meg til å følge dere andre videre på veien. :)

Kjempekoselig å høre at du også har tenkt til å være med her en stund etter at du har giftet deg også :jepp::klem:

• Liker 2
Gjest Kiara!
Skrevet

Blir ikke kvitt oss så lett vetu nå som vi er hekta. ;)

• Liker 2
Skrevet

Blir ikke kvitt oss så lett vetu nå som vi er hekta. ;)

Nemlig! Henger nok her inne til 2013gjengen er vel i havn, vil jo høre hvordan det går med dere :)

• Liker 2
Gjest Mariahamm
Skrevet

Merker jeg synes det er litt trist at jeg ikke har fått tenkt på bryllup i det hele tatt i det siste... Med 3 deltidsjobber og eksamensinnspurt har alt annet blitt satt på vent, og akkurat nå er bryllup bare stress. Vil så gjerne rekke å glede meg, og kose meg med planleggingen, for plutselig har dagen kommet og gått, og det er jo bare en gang! (forhåpentligvis)

Skrevet

Henger meg på de andre som vil følge 2013 gjengen, har ikke vært her så lenge som aktiv bruker selv, men jeg har nå fulgt dere og er veldig spent på å høre fra alles store dager! :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...