Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Adriane

Anbefalte innlegg

Gjest Kiara!

Den selvutnevnte organisatoren Kiara!

jeg sendte ut save the date 10 mnd før bryllupet, invitasjonene i jan/feb med svarfrist igår! Og igjen sitter vi fortsatt med gjester som måtte purres på og som klarer å spørre om barn er ønsket å ha med...

VI ER BARNLØSE! ! ! INVITASJOEN INNEHOLDT KUN DE VOKSNE SINE NAVN!

Jaja, vi vet fortsatt ikke om de kommer begge to eller kun den ene, eller kanskje til og med barn?? Vi får vente i spenning det er tross alt bare 3 uker til bryllupet.

Ja, også har jeg organisert hotellrom til gjestene våre.. kjære vene ingen gjør jo noen ting selv. Alle bare flyter med. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

CathFoto, det finnes jo de av oss her som gifter oss til neste år ;) Sånn når du sitter der og trenger oppmuntring (som jeg regner med ikke skjer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også har jeg organisert hotellrom til gjestene våre.. kjære vene ingen gjør jo noen ting selv. Alle bare flyter med. :ler:

Tell me about it!!!

Eg er heldig nok til å ha ei fantastisk mamma som ordner mykje av reise og hotell for svigerfamilien. Men her klarte dei å dobbel-booke hotell, etter dei bad mamma om å gjere det for dei for dei på nettet og gjorde det sjølv... Bah! Er det muuulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Den selvutnevnte organisatoren Kiara!

jeg sendte ut save the date 10 mnd før bryllupet, invitasjonene i jan/feb med svarfrist igår! Og igjen sitter vi fortsatt med gjester som måtte purres på og som klarer å spørre om barn er ønsket å ha med...

VI ER BARNLØSE! ! ! INVITASJOEN INNEHOLDT KUN DE VOKSNE SINE NAVN!

Jaja, vi vet fortsatt ikke om de kommer begge to eller kun den ene, eller kanskje til og med barn?? Vi får vente i spenning det er tross alt bare 3 uker til bryllupet.

Ja, også har jeg organisert hotellrom til gjestene våre.. kjære vene ingen gjør jo noen ting selv. Alle bare flyter med. :ler:

Det er stygt å le, men jeg klarer liksom ikke å la være heller :ler: Det er liksom bare så komisk - men forståelig også frustrerende - at voksne mennesker kan være så... så.... lite voksne! :rolleyes: Forstår de virkelig ikke at man trenger klar beskjed om hvem som kommer og ikke, og at sånne ting som å bestille hotellrom, det gjør man da vitterlig selv!? Uff... godt det ser ut til at du tar det med godt humør :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den selvutnevnte organisatoren Kiara!

jeg sendte ut save the date 10 mnd før bryllupet, invitasjonene i jan/feb med svarfrist igår! Og igjen sitter vi fortsatt med gjester som måtte purres på og som klarer å spørre om barn er ønsket å ha med...

VI ER BARNLØSE! ! ! INVITASJOEN INNEHOLDT KUN DE VOKSNE SINE NAVN!

Jaja, vi vet fortsatt ikke om de kommer begge to eller kun den ene, eller kanskje til og med barn?? Vi får vente i spenning det er tross alt bare 3 uker til bryllupet.

Ja, også har jeg organisert hotellrom til gjestene våre.. kjære vene ingen gjør jo noen ting selv. Alle bare flyter med. :ler:

Jeg ser for meg at jeg skriver akkurat dette i august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiara!

Ja, det er bare å senke skuldrene å flyte med. Not. :rolleyes:

Men,men det er jo litt sjarmerende også med disse gjestene som lever i småbarnsboblen. Men jeg er overbevist om at de kommer til å kose seg mer uten ungene enn med, denne gangen sa vi jo faktisk ifra. Kan ikke være så vanskelig å finne seg barnevakt vel trodde at besteforeldrene sto i kø for at foreldrene skal få litt sårt trengt alenetid.

Vent jeg har enda en på lager ikveld, men den må jeg ta anonym. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes dere om denne til et uformelt hagebryllup med kleskoden sommerlig pent:

http://no.dressfirst.com/Imperium-Sweetheart-Asymmetrisk-Chiffon-Ballkjole-Med-Frynse-Profilering-018020806-g20806

eller denne ...

http://no.dressfirst.com/Imperium-Sweetheart-Gulv-Lengde-Chiffon-Ballkjoler-Med-Frynse-Profilering-018005353-g5353

Jeg trodde ærlig talt at den var større i skjørtet, så jeg var så "dum" at jeg sa meg enig i at denne er bedre i fargen vannmelon;

http://no.dressfirst.com/Imperium-En-Skuldret-Asymmetrisk-Sweep-Brudeslep-Chiffon-Festkjole-Med-Frynse-Blonder-Profilering-Palliet-Belagt-017004368-g4368

Den er jo egentlig alt jeg er imot på en gjest/forlover med sitt lille slep og splitt, men men så lenge selskapet flyter avgårde er alt bra. Kjolen er veldig fin! Men dette er jo ikke en missekonkurranse. :fnise:

K

Anonym poster: 14f8a3ae3dd3dbe71f47e3f9c4a7b09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Hehe, den første så mer ut som noe man bruker på skoleball f.eks. Den tredje hadde kanskje litt høy splitt, og det lille slepet er kanskje litt upraktisk i et hagebryllup. Den midterste var jo egentlig helt grei syns jeg - man vil jo gjerne pynte seg litt ekstra i bryllup ;)

Edit: jeg blir ikke helt enig med meg selv, forresten, ang kjole to. Jeg både syns den er helt grei, og at den er litt mye. Men av de tre alternativene, syns jeg den var den beste :)

Endret av Adriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiara!

Jenta er 22 år jeg forventer ikke at de skal forstå noe som helst av kleskoder når jeg vet de likegjerne kunne kommet i lårkort. Må nok si at jeg ikke liker noen av dem selv om det er kjole nummer 3 som er bestilt.

Men det er ikke så farlig, viktigste er at hun føler seg fin på de 10cm stilletthælene sine der hun vandrer på gresset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta er 22 år jeg forventer ikke at de skal forstå noe som helst av kleskoder når jeg vet de likegjerne kunne kommet i lårkort. Må nok si at jeg ikke liker noen av dem selv om det er kjole nummer 3 som er bestilt.

Men det er ikke så farlig, viktigste er at hun føler seg fin på de 10cm stilletthælene sine der hun vandrer på gresset.

Kjole 2 og 3 syntes jeg begge var veldig fine. :-) Litt splitt gjør da ingenting, vi tåler da det i 2013. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiara!

Kjole 2 og 3 syntes jeg begge var veldig fine. :-) Litt splitt gjør da ingenting, vi tåler da det i 2013. :-)

Nei, hun kan være så sexy hun bare vil for min del. Jeg tenker på at kjolen er upraktisk på alle måter først og fremst med slepet og stillett på gress - begynner å bli gammel. Det er lillesøsteren min så hun får gå i akkurat hva hun vil bortsett fra ballkjole, de synes jeg ikke noe om. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om denne til et uformelt hagebryllup med kleskoden sommerlig pent:

http://no.dressfirst.com/Imperium-Sweetheart-Asymmetrisk-Chiffon-Ballkjole-Med-Frynse-Profilering-018020806-g20806

eller denne ...

http://no.dressfirst.com/Imperium-Sweetheart-Gulv-Lengde-Chiffon-Ballkjoler-Med-Frynse-Profilering-018005353-g5353

Jeg trodde ærlig talt at den var større i skjørtet, så jeg var så "dum" at jeg sa meg enig i at denne er bedre i fargen vannmelon;

http://no.dressfirst.com/Imperium-En-Skuldret-Asymmetrisk-Sweep-Brudeslep-Chiffon-Festkjole-Med-Frynse-Blonder-Profilering-Palliet-Belagt-017004368-g4368

.

Den er jo egentlig alt jeg er imot på en gjest/forlover med sitt lille slep og splitt, men men så lenge selskapet flyter avgårde er alt bra. Kjolen er veldig fin! Men dette er jo ikke en missekonkurranse. :fnise:

K

Anonym poster: 14f8a3ae3dd3dbe71f47e3f9c4a7b09c

Alle tre så ut som noe Fotballfruen og som mange jenter på 15-19 synes er fint å ha på i bryllup om dagen

Endret av CathFoto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i bryllup til en god venninne i sommer, i utlandet. De har god råd, men det har ikke jeg.. Det er dyrt å reise ned og dyrt å bo der. Gave og kjole kommer utenom. Jeg må innrømme at jeg aldri hadde hatt samvittighet til å forvente at gjester skal betale så mye for å feire min dag. Mener det er bedre å heller dra på en bryllupsreise etterpå, eller kun invitere nærmeste familie. Sånn, godt å få ut litt frustrasjon før jeg tar senga

Anonym poster: 5c34bf5c18ebe11239ffd0f7beebb960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under seks uker til bryllupet og vi har IGJEN mistet presten vår .....

Det viser seg at presten som begynte i sin nye jobb i vårt distrikt kommer fra utlandet og ikke har vigselsrett i Norge. Så neste nå er å kontakte domprosten sies det på kirkekontoret. Ja ja. Vi her inne pleier å si at "gift blir vi jo uansett hva som går galt" .... menneh ... hvordan kan vi bli gift uten prest .. ? *sukke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle tre så ut som noe Fotballfruen og som mange jenter på 15-19 synes er fint å ha på i bryllup om dagen

Haha, godt sagt :)

Minner meg også litt om kjoler som dukker opp i vårt bryllup, nydelige kjoler (som gjør meg plutselig veldig glad for at min kjole er litt stor og 'ekstra'). Jeg er egentlig mer enkel, men tror mine venner er mer på nivå med fotballfruen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under seks uker til bryllupet og vi har IGJEN mistet presten vår .....

Det viser seg at presten som begynte i sin nye jobb i vårt distrikt kommer fra utlandet og ikke har vigselsrett i Norge. Så neste nå er å kontakte domprosten sies det på kirkekontoret. Ja ja. Vi her inne pleier å si at "gift blir vi jo uansett hva som går galt" .... menneh ... hvordan kan vi bli gift uten prest .. ? *sukke*

Har ikke kirken selv ansvar for å stille med prest da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke kirken selv ansvar for å stille med prest da?

Joda, de har det. Men når det ikke finnes prest å få tak i ..... *sukke*

heldigvis byr forsvaret på et par stykker sånn hvis det skulle vise seg å bli helt krise. kjæresten er vettskremt jeg skal ta det som et "tegn fra oven" på at vi ikke bør gifte oss likevel, søtingen ... men deeeet skal vi jammen, finnes ikke tvil i min sjel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de har det. Men når det ikke finnes prest å få tak i ..... *sukke*

heldigvis byr forsvaret på et par stykker sånn hvis det skulle vise seg å bli helt krise. kjæresten er vettskremt jeg skal ta det som et "tegn fra oven" på at vi ikke bør gifte oss likevel, søtingen ... men deeeet skal vi jammen, finnes ikke tvil i min sjel :)

Men når det ikke finnes prest å få tak må de vel ha nok av vikarer i nabokirkene å ta av? Eller nesten ferdige prestestudenter nå om sommeren? Er da vel flere enn dere som skal giftes i den kirken denne sommeren?

Kjenner jeg blir litt irritert på kirkekontoret.. Men ordner seg, det gjør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når det ikke finnes prest å få tak må de vel ha nok av vikarer i nabokirkene å ta av? Eller nesten ferdige prestestudenter nå om sommeren? Er da vel flere enn dere som skal giftes i den kirken denne sommeren?

Kjenner jeg blir litt irritert på kirkekontoret.. Men ordner seg, det gjør det ;)

Den ene presten som er tilgjengelig nekter å vie fraskilte. Festlig lissom. Så det er bare oss det er et problem for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene presten som er tilgjengelig nekter å vie fraskilte. Festlig lissom. Så det er bare oss det er et problem for.

Festlig.. Skulle likevel trodd kirken hadde et ansvar.. Lykke til i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...