Gå til innhold

Kadust sitt treningshjørne :)

KaDust

Anbefalte innlegg

Ferie og fri er digg, men hverdagsvanene er jo de beste og sunneste ;)

Brrr, hørtes kaldt ut å bade nå! Men regner med det var forfriskende i alle fall :)

Fortsatt god pinse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du funnet noen gode alternativer til grillmat og is? Tips tas imot med takk ;) nyt siste bittelille rest av pinsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nyte tiden etter pinse også jeg, siden jeg har ferie frem til 10. juni. :)

Var veldig forfriskende å bade ja, var jo hele 13 grader i vannet!

Tips til alternativ til is:

Alt 1: Smoothie is! Kjøp egne former på Nille e.l. og fyll de med smoothie. Sett i fryseren og du har en sunn is når som helst!

Alt 2: Saft-is. Lag egen saft, eller bruk fun e.l., ha noen bær oppi og frys i isformer.

Alt 3: Ha masse forskjellige frukt og bær og fyll opp resten med vann (eller vannmelon), god is det også!

Alt 4: Lag sorbet! Mix 2/3 bær og 1/3 kesam i en boks, sett i fryseren og du har kuleis når du måtte ønske.

Alt 5: Frys det frukt med forskjellige trekk (f.eks banan trukket i hjemmelaget sjokolade-ting med mandler, skal legge ut oppskrift på denne senere)

Alternativer til grillmat:

Alt 1: Kjøp rent kjøtt og krydre det selv, men ikke bruk ferdig blanda krydder.

Alt 2: Lag egne grill-spyd!

Alt 3: Lag egne burgere!

Alt 4: Lag kylling og svin-"pølser" av karbonadedeig og kyllingkjøttdeig.

Spis med en frisk salat til :)

Er mange alternativer til alt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det masse gode tips! :) satser på fint vær fremover så jeg får testet ut litt mellom all reisingen :)

Så deilig med ferie så langt frem! Har du noen planer for ferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke det. Skal passe katten til mamma i en uke, så blir vel litt reising frem og tilbake dit tenker jeg. :) Får vel se å få fiksa ryggen så jeg kan trene igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm hørees deilig ut med smoothie is, det MÅÅ testes i sommer. er stor smoothie fan, det må jo bli bra.

Hva feiler det ryggen din? sliter litt med stiv og vond nakke innimellom, jeg, det hender det går ut over treningen min ja... må bare kutte helt ut og fokusere på rolige øvelser.

Hei forresten! :) vil gjerne følge med her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mmm hørees deilig ut med smoothie is, det MÅÅ testes i sommer. er stor smoothie fan, det må jo bli bra.

Hva feiler det ryggen din? sliter litt med stiv og vond nakke innimellom, jeg, det hender det går ut over treningen min ja... må bare kutte helt ut og fokusere på rolige øvelser.

Hei forresten! :) vil gjerne følge med her...

:vinke: Koselig med ny "følger"!

Smoothie is er faktisk bedre enn smoothie :jepp:

Jeg har en forskjøvet ryggskive, så ryggen min er helt rett og vanlig til omtrent midten av ryggen, og derifra er den helt skjeiv resten av veien ned pga denne skiva. Så må til kiropraktor å få rettet det før jeg kan trene, ellers kan jeg skade noen nerver i ryggen permanent. :)

Har du sjekket nakken din? Greit å vite at det faktisk ikke er noe galt med den altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en forskjøvet ryggskive, så ryggen min er helt rett og vanlig til omtrent midten av ryggen, og derifra er den helt skjeiv resten av veien ned pga denne skiva. Så må til kiropraktor å få rettet det før jeg kan trene, ellers kan jeg skade noen nerver i ryggen permanent. :)

Har du sjekket nakken din? Greit å vite at det faktisk ikke er noe galt med den altså!

Går jevnlig til naprapatbehandlinger, skyldes nok mest stress og overbelastende stillinger i hverdagen. Bæring av baby hjelper ikke på heller...

--

Skal si du ser bra ut, wow!! Stakk innom instagramen din, og jeg hadde rett da jeg oppskriftene dine fikk meg til å tro at du var ei sunn og sprek jente. Du ser iallall kjempesunn ut! GOOOO KaDust! :duskedame:

God bedring med ryggen din, håper du får det på plass fortest mulig! Høres ikke helt bra ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jevnlig til naprapatbehandlinger, skyldes nok mest stress og overbelastende stillinger i hverdagen. Bæring av baby hjelper ikke på heller...

--

Skal si du ser bra ut, wow!! Stakk innom instagramen din, og jeg hadde rett da jeg oppskriftene dine fikk meg til å tro at du var ei sunn og sprek jente. Du ser iallall kjempesunn ut! GOOOO KaDust! :duskedame:

God bedring med ryggen din, håper du får det på plass fortest mulig! Høres ikke helt bra ut..

Får håpe nakken din bedrer seg av litt trening også da! :)

Oi, takk! :hakeslepp: Er ikke alltid jeg føler meg like sprek :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten igår:

Frokost: To sesamfrø rugknekkebrød med kalkunservelat og en skål moreller + rosiner

Lunsj: 0,5l smoothie og en skål cashewnøtter

Middag: Tunfisksalat

Snacks/Mellommåltider: Baconsvor, fruktsalat

Ikke noe trening pga helvetes ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har hjulpet deg mot flatere mage?

Jeg blir gal av strutte magen min som hadde hatt plass til ti babyer ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spise rent. Altså kutte alt kunstig, alt med kjemikalier i seg, alt sukker, alt bleket mel, alt med E-stoffer, alt med kunstig søtning osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør jo faktisk det :/ hvertfall i veldig stor grad. Men jeg vurderte å kutte frukt en ukes tid for å se om det kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje, men det er kjipt. Er veldig glad i det. Hva skal jeg spise da liksom :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet :/ du får be fastlegen din bestille undersøkelse på sykehus. Ganske enkel test, du får fruktosevann og så skal du blåse i et apparat etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du prøvd SuperZym nå?

Jeg glemmer å ta de til hvert måltid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du jeg nevnte det for legen men hun sa bare at alle ser forskjellige ut. Jo takk liksom.

Men jeg skal hveryfall prøve en tid uten frukt, rå grønnsaker, sukker og sukkererstattninger. Så får jeg se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...