Gå til innhold

Kadust sitt treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

Haha :D Skal legge ut oppskrift på mugcake'n når den blir perfekt, ellers kan jeg legge ut oppskrift på det andre så fort jeg er ferdig i dusjen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jordbær-kesam:

- 2 toppa ss kesam

- 2 never jordbær (jeg bruker frosne)

- 1 ts sukrinmelis (kan sløyfes)

Mix med stavmikser and you're done! Spis som du vil, eneste bildet jeg har for øyeblikket er med banan.

cc5b0e04b7d411e2b62422000a1fcd8b_7.jpg

Proteinmuffins, sjokolade:

80g mykt smør (smør uten salt)

3dl byggmel (eller speltmel eller mandelmel)

1dl sukrin+ (eller 7-14 dråper stevia evt. annen søtning)

4 ss usøtet kakao / bakekakao

1 ss bakepulver

1 ts fiberhusk (kan sløyfes)

1 krm salt

50g proteinpulver

2 egg

2.4dl melk (jeg bruker plantemelk, mandelmelk eller rismelk)

1 ss kesam

Bland alt det tørre sammen i en bolle. Bland in smøret slik at det smuler seg opp i tørrblandingen. Bland egg, (stevia dråper hvis du bruker dette som søtning) og melk i en annen bolle. Når det er blandet godt kan du blande det sammen med det tørre.

Sett midt i ovnen 15-18 min på 190 grader.

0fcd07308cb711e2872722000a1fd26f_7.jpg

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den god? Jeg har vurdert å bestille den, men er redd for at den smaker vondt.. :fnise: Har cravings på riskaker med philadelphia melkesjokolade for tiden, det er rett og slett nam om du ikke har smakt på det ;)

Jeg har smakt det, men spiser ikke mat med sukker i så det er nei-mat for meg. :) Sorry for at jeg glemte å svare på dette! Og ja, den peanubutter Dark Chocolate Dreams var HERLIGG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så digg ut!

Jeg pleier ofte å blande kesam med frosne bær selv, det blir jo omtrent som en sorbetis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_surfot

Jeg har smakt det, men spiser ikke mat med sukker i så det er nei-mat for meg. :) Sorry for at jeg glemte å svare på dette! Og ja, den peanubutter Dark Chocolate Dreams var HERLIGG

Omg, *bestilt*! Åååh, jeg prøver å spise mat uten sukker, men funker dårlig. Så tar noen riskaker med philadelphiasjokoladeost på etter trening :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, *bestilt*! Åååh, jeg prøver å spise mat uten sukker, men funker dårlig. Så tar noen riskaker med philadelphiasjokoladeost på etter trening :).

Hvorfor funker det så dårlig?

Jeg bare kuttet alle matvarer som inneholdt sukker på dagen jeg, og har ikke hatt noe problemer siden. Ser mange sliter fordi de prøver å kutte ned, eller fortsatt får i seg sukker uten at de egentlig vet det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_surfot

Hvorfor funker det så dårlig?

Jeg bare kuttet alle matvarer som inneholdt sukker på dagen jeg, og har ikke hatt noe problemer siden. Ser mange sliter fordi de prøver å kutte ned, eller fortsatt får i seg sukker uten at de egentlig vet det :P

Er en smule sukkeravhengig.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo derfor du bare må kutte alt på dagen da :P hehe. Jeg også var sukkeravhengig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostholdet idag:

Frokost: 1 lompe med chocpb og bananbiter, 2 wasa med resten av banen

Lunsj: Greskyoghurt og havregryn med frosne bær

Mellommåltid: to wasa med brunost

Middag: Spinat-salat med kjøtt-mix (kylling, biff og bacon)

Snack: 1 Chocolate Protein Almond Biscuit

Mellommåltid: to wasa med brunost.

Vet det ble mye knekkebrød idag, men vi har ikke så mye å velge i. :( Kjøleskapet er så og si tomt og jeg får ikke penger før 15. mai. Matkortet er skrapa for penger så jeg må bare ta det vi har. Var også oppe veldig tidlig idag, så har blitt en lang dag.

Har ikke blitt trening idag fordi jeg stresser med eksamen. :(

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_surfot

Uff, venter selv på studielånet. Går mye penger på mat!

Hva skal du ha eksamen i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, venter selv på studielånet. Går mye penger på mat!

Hva skal du ha eksamen i?

Databaser :) er ganske sikker på at jeg står, men vil jo helst ha en bedre karakter enn D :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_surfot

Databaser :) er ganske sikker på at jeg står, men vil jo helst ha en bedre karakter enn D :P

Åh, jeg har hatt om databaser, om det er ditt første databasefag så skal det gå greit om du har jobbet med innleveringene. :)

Edit: Varierer jo selvfølgelig fra sted til sted, men våres eksamen var enklere enn jeg hadde forutsett :P

Endret av surfot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har hatt om databaser, om det er ditt første databasefag så skal det gå greit om du har jobbet med innleveringene. :)

Edit: Varierer jo selvfølgelig fra sted til sted, men våres eksamen var enklere enn jeg hadde forutsett :P

Hva studerer du? Er det første ja, eller hadde jo litt når vi hadde php også da, men det er det første databasefaget. Har ett til neste år :) har jobbet så som så, jeg er dritt på datamodellering da :( får ikke til i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kjeksene dine så gpde ut! Det protein pulveret du bruker, fra hvor er det? Jeg tenkte å prøve å lage noe lignende, men kanskje bytte ut det pulveret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker proteinpulver fra iherb, uten dritt og kunstige tilsetninger. Tror det heler MRM, men husker ikke helt nå. Er av de beste jeg har smakt også :) spiller ingen rolle hvilket pulver du bruker altså, alle har sin favoritt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dyrt?

Jeg har aldri brukt sånt pulver (Jeg er jo ikke akkurat noen treningsnarkoman :P ) Men har blant annet noe sånn økologisk rent sjokoladepulver liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, den er ikke så dyr :) da hadde jeg ikke hatt råd til det selv :P men jeg bruker jo ikke så mye av det da, kun i baking. Får så mye proteiner ellers fra kjøtt, kesam osv. Men er greit å få litt proteiner i dissa søtsakene også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_surfot

Hva studerer du? Er det første ja, eller hadde jo litt når vi hadde php også da, men det er det første databasefaget. Har ett til neste år :) har jobbet så som så, jeg er dritt på datamodellering da :( får ikke til i det hele tatt.

Dataingeniør. Husker jeg slet veldig med det selv, men det falt på plass mot slutten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dataingeniør. Husker jeg slet veldig med det selv, men det falt på plass mot slutten :fnise:

Kult! Det jeg egentlig søkte meg inn på, men kom ikke inn. Var rekordmange som hadde søkt det året :P men nå er jeg egentlig bare glad for at jeg ikke kom inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide meg nettopp :)

Etter nyttår hadde jeg startvekt på 74,8kg

Nå veier jeg 63,4kg.

Weee. Jeg ser ikke så mye på vekta fordi det er vanskelig å basere seg på hvor man burde ligge mtp muskelvekt osv (skal snart kjøpe vekt med fettprosent-rating osv da), men ble glad når jeg så det tallet! Trodde jeg lå på 68kg elns jeg :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...