Gå til innhold

Kadust sitt treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

pinar: Lov å være litt usunn hvis det er det eneste man får i seg når man ikke er i form. :Nikke:

surfot: :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, vet du. Jeg skulle steke en pizza og klarte å brenne den. Så da blir det visst fisk alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten idag:

Frokost: To knekkebrød med brunost og en skål med frosne blåbær og bjørnebær toppet med peanøttsmør

Lunsj: Choc Protein Berry Pancake med en dæsj peanøttsmør (gleder meg til jeg har penger til kesam igjen)

Middag: Sterk laks med baconsnurret erter

Kvelds: En smoothie!

Ingen trening idag og ingen gåtur. Har såvidt forlatt sofaen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er like oppblåst og jævelig igjen, så er skikkelig slapp + at jeg føler meg dårlig av ADHD-medisinen. I morgen skal jeg opp å øke dose også.

I tillegg fant jeg em bra serie, og jeg liker best å fortape meg inn i spill og serier så jeg slipper å leve selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Åh. :/ Leste litt om de tablettene jeg ikke husker navnet på akkurat nå :fnise: Vurderer å prøve dem men dumt de er så dyre :/ Og enda dummere er det om man må ta de i flere måneder. Jeg ser smågravid ut etter et eple liksom :laugh:

Hvilken serie forresten?

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser gravid ut etter første glasset med vann før mat :( og magen går ikke ned i størrelse i det hele tatt mellom hvert måltid, den blir bare større og større :( kjennes ut som jeg skal sprekke snart :(

Ja, de var dyre. Håper en eske varer en stund og at de fungerer på meg og.

Edit: tror serien heter call the midwives eller noe :)

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De choc prot berry pannekakene? Legger ut oppskrift når jeg kommer hjem, er hos legen for å øke dosen på medisinen min nå :)

Og joda, det går bedre! Er hvertfall ute av sofa og hus :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Choc Protein Berry Pancakes:

Ingrediender:

- 1 scoop sjokolade proteinpulver

- 1 ts usøtet kakaopulver (eller en scoop med proteinpulver til)

- 2 eggehviter

- En håndfull havregryn (gjerne økologisk)

- 1 ts stevia-sukker/4 dråper stevia flytende/2 ts sukrin (jeg bruker stevia dråper)

- 30g bærmix; jeg har brukt bjørnebær og blåbær

Bland alt i en mikser og stek på lav varme :D

80882e92b32b11e2868f22000a1f97ea_7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint å høre at du har vært ute idag :) Slike kroppslige problemer er no mas!

Har du prøvd å lage hjemmelaget granola? Det har jeg fått litt dilla på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke funnet noen oppskrift jeg er fortrolig med. Vil ha en oppskrift som er såkalt "clean" og uten sukker. Men lyst til å prøve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagd uten sukker, brukte appelsin eller eplejuice som væske. Det er jo fruktsukker i, men ikke noe ekstra hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det går jo sikkert å ha bare vann? Så lenge du har gode ting i så blir sikkert smaken god. Kanskje bruke litt kanel i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal prøve noe sånt tror jeg. Finne en oppskrift som jeg kan trikse og mikse litt med. :)

Maten så langt idag:

Frokost: To små sjokolade protein-muffins toppet med peanøttsmør, en håndfull mandler og noen bjørnebær. Da var det alt vi hadde igjen i leiligheten som jeg kan spise, haha.

Lunsj: Fått handla laktosefri yoghurt og blåbær, så lagde en blåbær-müsli-yoghurt på glass.

Jeg-er-jævla-sulten-men-kan-ikke-spise-middag-enda-fordi-samboer-må-hjelpe-faren-med-noe-og-han-ble-fornærmet-da-jeg-spurte-om-jeg-kunne-lage-middag-og-spise-mens-han-var-borte-fordi-han-vil-ha-fersk-og-varm-mat-snack: En STOR kopp te og to ryvita med brunost.

Det som kommer til å bli middag: Taco

Har ikke blitt noe trening i dag heller, what a surprise, men jeg har hvertfall bevegd meg mer enn jeg pleier. Gått til bilen, gått fra bilen til klinikken, gått fra klinikken til bilen, vært på butikken, henta posten og har nå nettopp vært med Knut på to butikker + apoteket.

Haha, så det er jo mye mer bevegelse enn feks igår da. Skal prøve å få gått en tur i morgen hvertfall, men vet ikke helt hvilke planer vi har for dagen siden Knut ombestemmer seg hele tiden. IIIK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fylte inn all maten på My Fitness Pal nå og jeg har hvertfall ikke gått over kcal-inntaket idag selv uten trening. Så yay :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...