Gå til innhold

Kadust sitt treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

Haha ja tenkte det er litt mer oversiktelig og lettere å finne tilbake til oppskriftene hvis de er i en egen dagbok. Da tenkte jeg at jeg skulle oppdattere HI for hver oppskrift og skrive inn hvilket sidetall det er på å sånn :)

Men må se hva folk tenker om det først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er fint med et sånt alt på ett sted dagbok :)

At jeg skal fortsette med oppskrifter her da eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens kosthold:

Frokost: En litt mislykka tørr mugcake som så mye bedre ut enn den var (FORDI DEN VAR TØRRRR, klarte ikke spise hele)

Mellommåltid: En smoothie

Lunsj: Havregryn i melk med epler, kanel og protein muffins + 2 ryvita med brunost

Middag: Tikka Masal Kylling med spinat, paprika og tomat

Kvelds: Vet ikke endaa! Må finne på no digg. :)

Dagens mosjon:

Jeg har altså gått en tur på 45 min og trent yoga i 1 time. Føler meg mye bedre etter å ha fått rørt litt på meg og jeg skjønner at jeg har sittet for mye i ro i det siste, men jeg blir sittestillende når jeg har angst. Jævelskap av en eksamen :( haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Så flink med tur og yoga :) Husk at å bevege seg faktisk motvirker angst! Så selv om hjernen skriker etter å sitte stille blir det bedre av å røre på seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet det. Er bare vanskelig å tvinge seg til å gjøre noe! Men i morgen MÅ jeg røre på meg, for da skal jeg hente bil på verksted.

Kveldsmaten ble to lomper med usaltet smør, kanel og sukrin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket er det eksamen som har trigga det ja, men jeg har generelle angstlidelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet dagen med yoga. Rakk bare 4 positurer eller noe sånt før jeg så at jeg var sent ute da!

Kostholdet idag:

Frokost: To husmannsknekkebrød med banan + en rød grape

Lunsj: En halv kyllingrull

Middag: 500g fruktsalat av kiwi, galia, ananas, vannmelon, cantalope melon og jordbær.

Har altså ikke fått i meg så mye eller mye kalorier, meeeen. Dagen har vært stressende og jeg har rett og slett ikke hatt tid! Skal få i meg et kveldsmåltid også, må bare finne ut hva først. Etter eksamen skal jeg skrive måltidsplan en uke av gangen så jeg slipper å lure på hva jeg skal spise hele tiden :D

Av mosjon idag har jeg gått til buss-stasjonen (20min) og jeg har traska rundt i Sverige i hele dag. Har hentet en bil på verksted langt inne i Sverige og vært med å handlet med mormoren og tanta til Knut så var sent hjemme. Så da rakk jeg ikke mer!

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_surfot

Ble det noe godt til middag :)? Tittet gjennom instagrammen din og dagboken din, sitter nesten og sikler over dataskjermen.. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh. Nei, jeg orket ikke kjøtt og sånt idag, så tok en fruktsalat som middag bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_surfot

Lykkelig når jeg så denne i postkassa i dag:

17010006_lg.jpg

Var den god? Jeg har vurdert å bestille den, men er redd for at den smaker vondt.. :fnise: Har cravings på riskaker med philadelphia melkesjokolade for tiden, det er rett og slett nam om du ikke har smakt på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjempegod!!! Og konsistensen på den er himmelsk.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kosthold:

Frokost: Choco Prot Mugcake - fail, med gresk yoghurt og bringebær

Lunsj: Jordbær-kesam med bananbiter

Middag: Laks med kremet spinat

Kveldsmat: Proteinmuffins og eplebiter med kanel

Mosjon:

Ikke blitt så mye idag, har lest til eksamen og vært busy, dessuten har jeg sinnsykt vondt i ryggen idag. :(

KG sitt innleggs-oppsett er så jæævla ræva at jeg holder på å klikkeee

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hyggelig med hilsen i boka mi! Måtte innom og kikke litt i din også :)

Så mye godt du lager! Hva består Mugcaken din av? Og hvordan lager du jordbærkesam? Og proteinmufffins???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...