Gå til innhold

Kadust sitt treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En app :) Man skriver inn alder, kjønn, høyde, vekt, hvordan jobb-type man har, generell bevegelse og fyller inn mål så beregner den sånn ca hvor mange kcal du bør holde deg på for å nå målet. Så velger du selv hvor raskt du vil nå målet, men den går i stå hvis du velger syke mål så du må ned i en syk kcal-mengde da :P Veldig grei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner.

Nå er det ikke sånn at jeg forsøker å gå ned i vekt, men jeg vil gjerne bli litt sunnere og spise mer riktig og optimalt.

Men, jeg vil jo ikke opp i vekt heller hehe.

Er det cheddar du pleier å ha på tacoen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har alltid cheddar på tacoen :) nammm!

Du kan velge å bli samme vekt også på den appen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost er nam! Jeg syns det er godt i fruktsalat og jeg.

Har du prøvd den endomondo appen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Choco Protein Waffles:

Ingredienser:

- 250g havregryn

- 2 egg

- 4dl vann

- 4 ss kokosmel (kan sløyfes)

- 1 scoop sjokolade proteinpulver

- 2 ts usøtet kakao

- raw cacao nibs

- 7 dråper stevia vanilje (evt 2 ts sukrin og noen dråper vaniljeessens)

Bland alt bortsett fra kakao nibsene i en blender, rør inn nibsene til slutt. Stek i et smurt vaffeljern. :D nam!

f7d9d73eb49811e2875a22000aaa0594_7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Så bildet av magen din nå og du ser jo ikke oppblåst eller gravid ut i det hele tatt :o Du har en kjempefin mage! Du aner ikke hvor misunnelig jeg er nå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er sånn når jeg står opp, men så blir jeg gravid etter frokost :P haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Hehe, må ta en high five på den. :5:

Du gir meg hvertfall masse motivasjon til å trene :D Skal ned å jogge nå snart og ta noen nye øvelser for mage. Håper jeg klarer det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe bra jeg motiverer da :D

Må bare finne ut av hvilken mat jeg kan spise uten å bli oppblåst. Fikk forresten den SuperZym greia i posten nå. Den varer ikke særlig lenge og det er hvis man tar 1 etter hvert hovedmåltid :hakeslepp: Tror nok det blir for dyr kost for meg. Det er to brett på en uke og det er 4 brett i pakken. Altså ville man brukt en eske i uka hvis man skulle brukt den slik som ranbow gjør :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Oida. Og i tillegg kan man ikke slutte med dem for da kommer plagene tilbake leste jeg. Fortell hvordan det går etter første pakke da. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er litt teit at man ikke kan slutte på de.

Har lagd et program for neste uke som jeg skal prøve å følge:

Mandag: 30 min gåtur, yoga

Tirsdag: 30 min gåtur

Onsdag: 30 min gåtur, basic styrkeøvelser

Torsdag: 30 min gåtur, yoga

Fredag: 30 min gåtur, basic styrkeøvelser

Lørdag: 30 min gåtur

Søndag: 30 min gåtur, yoga

Må se litt an styrkeøvelsene da, på ryggen min. Får håpe jeg får igjen litt energi hvis jeg klarer å presse meg til dette, de jævla ADHD-medisinene ødela hele treningsmotivasjonen min med tap av appetitt og energi :( Kan ikke leve som jeg har gjort de siste dagene uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen din ser fin ut :) Vaflene og!

Jeg blandet vaniljekesam med økologisk sjokoladepulver og dte ble veldig bra!

Den appen jeg snakket om er en sånn som måler distanse, kalorier, vann etc. Har akkurat lastet den ned så er ikke så kjent med den ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

pinar: Vaniljekesam med sjokolade er godt ja, men jeg er ikke så veldig sjokolade-glad. Har jeg egentlig aldri vært hehe! Synes vaniljekesam er mye bedre (dog jeg lager den selv siden vaniljekesamen man får kjøpt er stappa med så mye dritt).

surfot: Fått prøvd enda? :D Den var veldig god!

Maten igår gikk til helvete etter lunsj:

Frokost: De vaflene jeg la ut oppskrift på

Lunsj: Gresk yoghurt med vanilje og frosne bær! Ble nesten som sånn frozen yoghurt :D NAM

Mellommåltid: En kopp te

Middag: To grillpølser stappa med sukker og pølsebrød stappa med sukker.

Nissene jeg dro på camping med nektet å kjøpe noe jeg kunne spise på "heksedietten" (som de kaller det selvom det er en LIVSSTIL), mente jeg kunne spise dritt siden det var lørdag. Det var ikke noe godt engang og jeg ble ganske kvalm :P haha. De kjøpte ikke vann til meg engang, og vannet er koblet på vogna enda så jeg måtte drikke brus til og med :( æsj.

Fikk vann når vi dro opp til kompisene dems da, så satt gutta nede å drakk i baren dems mens jeg og kjæresten til kompisen satt oppe og så på Twilight (og trashsnakka om filmen, fy for noe dritt).

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forresten trene ei venninne fremover nå. Litt mer motivasjon å få kommet i bedre form når jeg skal være PT for andre - da MÅ jeg jo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg heller lage en egen dagbok med kun oppskrifter, i stedet for å legge ut en og annen oppskrift her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Syns det er greit at du legger ut oppskrifter her, jeg. Kjekt å ha alt samlet på en plass. :)

Men samtidig så er det jo lettere å finne oppskrifter i en egen dagbok. Ble i tvil mens jeg skrev nå. Veldig mye til hjelp det innlegget her. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...