Gå til innhold

Kadust sitt treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

Før og nå-bilde i spoilern. Før-bildet er tatt i februar (tror jeg) og da var jeg egentlig ganske godt igang med treningen. Det er et veldig nærbilde da, for jeg hadde ikke på meg truser :lur:
Etterbildet er tatt forrige uke tror jeg.






Gleder meg til jeg har fått bort litt mer lovehandles (jeg har egentlig ikke sååå svære hofter) også trenger beina en real oppstramming.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som sagt ikke etter jeg har spist. Men jeg tror faktisk ikke det er fordi jeg blir oppblåst lenger. Magen er jo mye bedre etter jeg startet å spise clean og jeg kjenner ikke noe luft lenger, har ingen luftsmerter o.l. Så jeg tror rett og slett at kjernemuskulaturen min ikke er sterk nok til å holde tarmene på plass og at det er derfor magen eser mer og mer utover dagen. :lur: Så må få fiksa ryggen og svaien så jeg får riktig kjernemuskulatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kosthold:

Frokost: To knekkebrød med sjokolade pb og eple

Lunsj: Vanilla Protein Mugcake, nomnom

Middag: To kylling og kalkunpølser i speltlomper med en neve sukkererter og "sprouts" ved siden av.

Kvelds: Ikke spist enda, skal gjøre snart. Vet ikke hva det blir. :P

Til tross for at det er verdens aktivitetsdag idag, har jeg ikke gjort noe særlig. Bare vandret på kjøpesenteret en stund og kjørt bil. Blir vel mer mosjon når jeg er ferdig med den hersens eksamnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt fornøyd med det! :Nikke: Målet er jo 60kg, så ikke så langt igjen (men jeg tror det er litt urealistisk når jeg kommer opp i muskelmasse :D)

Vi får se, jeg skal jo fortsette i denne livsstilen hele livet så jeg kommer jo til å være syyykt fit etterhvert (hvis jeg klarer å ta meg opp på treningen igjen da!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny oppskrift!

Vanilla Protein Mugcake:

- 1 scoop vaniljeprotein (evt vaniljepulver fra helsekost hvis du ikke har proteinpulver)

- 1/2 ts bakepulver

- 2 ss kokosmel

- Noen dråper vaniljeessens

- 1 eggehvite

- 1 ss gresk yoghurt (eller evt kesam, går sikkert like fint det)

- 3 ss vann (eller valgfri melk, jeg ville nok brukt mandelmelk hvis jeg hadde hatt mer igjen av det).

Bland alt sammen med en skje elns, hell det i en kaffekopp og sett det i mikroen på høyest styrke i ca 1 minutt (alt fra 45 sek til 1 1/2 min kan fungere fint, kommer an på mikroen din)

412e8c3eb96e11e2bbaa22000a1fb198_7.jpg

Pass på å ikke ha den i mikroen for lenge, hvis den er litt bløt i midten så bare ha den i noen sekunder til. Det er ikke så mye som skal til før den er "overcooked" og da er den ikke like god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_surfot

Skaff deg det da vel? :P

Må nesten vurdere det nå :fnise: Fantastiske oppskrifter du har lagt ut, har masse mandelmel jeg ikke har funent på hva jeg skal gjøre med, så da passet det kjempe bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må nesten vurdere det nå :fnise: Fantastiske oppskrifter du har lagt ut, har masse mandelmel jeg ikke har funent på hva jeg skal gjøre med, så da passet det kjempe bra :D

Haha så bra da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiik, ikke noe trening idag heller. Hadde planer om å gjøre yoga, men samboer kom hjem tidlig fra camping og han har ikke tenkt å trene idag. Jeg trener ikke yoga med publikum :)

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostholdet 11 mars:

Frokost: Sjokolade protein mugcake

Lunsj: Superbra müsli med mandelmelk

Middag: To kalkunpølser i speltlompe

Kvelds: En proteinmuffin og en speltlompe med dark chocolate dreams

Energi den dagen:

Kcal: 1219

Fat: 54g

Karbo: 105g

Protein: 87g

Kosthold 12 mai:

Frokost: Sjokolade PB havregrøt

Lunsj: Mager Kesam, en sje pb, frosne bringebær, frosne blåbær, en neve musli

Middag: 3 pølser i 2 lomper.

Kvelds: Rye Snacks og brunost

Energi den dagen:

Kcal: 1475

Fat: 55g

Karbo: 152g

Protein: 96g

HERREGUUD så "forferdelig" de siste matdagene har vært. Ene dagen for lite kcal, begge dagene for mye karbo og for lite protein, masse pølser (æsj) og blæhhh.

Nå får jeg fokusert mer da, siden jeg er ferdig med eksamener å sånn :)

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...