Gå til innhold

Trangeste fitte du har prøvd..

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok damer, hvem skal fortelle dem at vi er trange når vi ikke er tente? Å skryte av at dama er trang er å skryte over at du ikke klarer å tenne henne..

Anonymkode: 1fddb...0f3

Jeg er trang, men klissvåt og helt klar. Så snakk for deg selv. Har i tillegg fått barn og håpet det skulle løsne litt, men nei. 

Anonymkode: b5385...9ea

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips om å virke trangere er å spare på en stor kabel i endetarmen slik at det presser inn skilleveggen mellom vagina og tarmen. Buttplugg funker også da.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2013 den 9.36):

Lurer på om hva var det trangeste fitte du har prøvd og hvor trang var det tro...?

Anonym poster: 66d0e954dcc893a3dc92339ca41316f3

Var en 16 åring jeg var med. Var som å knulle en pose klinkekuler.

Anonymkode: 72173...6df

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Den kommentaren har jeg fått og 🤭 at jeg melker. Skjønner ikke det der. 

Hehe det betyr at du er stram i "strikken", noe som er utelukkende positivt.😄

Anonymkode: 89464...483

• Liker 5
Skrevet

Eneste som har fått meg til å føle meg stor 😂

Og ja, hun var selvsagt plaskvåt før vi satte igang. 

Skrevet

Har aldri kjent noen skikkelig trange,selv om jeg faktisk er rimelig godt utstyrt. Jeg elsker laaange forspill,ikeno er vel deiligere enn å hisse opp ei dame med et langt forspill. Da jeg penetrerer damene så er de som regel så våte at det kan være i overkant,men som sagt,ikkeno slår det å hisseopp damene med forspillet.

Anonymkode: eed5a...503

Skrevet

Den trangeste var ei på 16. Må si det var en av de beste fittene jeg har hatt de siste 20-30 årene.

Anonymkode: 01d19...912

• Liker 2
Skrevet

Hadde et kort forhold til ei adoptert jente som var veldig trang. Første gangen brukte vi nesten en halvtime på å få den inn, og i det den gikk helt inn kom hun med en gang. Hun fikk serieorgasmer av å ri meg og sin første sprutorgasme, så det var en opplevelse for oss begge. 

Kombinasjonen av at hun var uvanlig trang og at min er ganske tykk fikk meg til å føle meg veldig stor. Jeg kjente det klemte godt overalt. En god opplevelse. Jeg må likevel so jeg foretrekker den mer vanlige størrelsen til hun jeg er med nå. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er trang, men klissvåt og helt klar. Så snakk for deg selv. Har i tillegg fått barn og håpet det skulle løsne litt, men nei. 

Du har så rett. Selv om begge føles trang, er det stor forskjell på hvordan det føles som mann. Du som er våt, kåt og helt klar, har kommet til det punktet kvinner er best å ha sex med. Da har du komme til 2. fase, altså den fasen etter opphisselsen og har blitt mere kåt. Skjeden har utvidet seg, og dybden har økt, livmoren har rettet seg ut. Det gjør også at det blir vanskelig å støte livmorstappen, som så mange kvinner synes er ubehagelig og ondt...

Men samtidig strammer skjedeåpningen seg, pga. klitten rundt åpningen er blitt skikkelig erigert. Så det kjennes stramt rundt åpningen, men også varmt, vått, mykt og deilig ut inni skjeden. For å komme til 2. platå, er det nok mange som er utålmodig, eller dropper forspill. Menn trenger også forspill, for det føles mye deiligere ut... men også fordi det gjør oss mere utholdende i senga. Og får man litt skryt av å være tålmodig er også det et pluss.. Så for mannen som går all inn for å kåte kvinnen opp til bristepunktet, får også så mye mye mere ut av sexen... Det er også noen visuelle ting som skjer med en kvinne som er "klargjordt", men la heller hun som kjenner seg best, bestemme når hun vil penetreres... det synes jeg er en fin tommelfingerregel.

Så at du jeg siteterer føler deg trang, er vel bare positivt for mannen din... så fremt du ikke føler ubehag?

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 minutter siden):

Du har så rett. Selv om begge føles trang, er det stor forskjell på hvordan det føles som mann. Du som er våt, kåt og helt klar, har kommet til det punktet kvinner er best å ha sex med. Da har du komme til 2. fase, altså den fasen etter opphisselsen og har blitt mere kåt. Skjeden har utvidet seg, og dybden har økt, livmoren har rettet seg ut. Det gjør også at det blir vanskelig å støte livmorstappen, som så mange kvinner synes er ubehagelig og ondt...

Men samtidig strammer skjedeåpningen seg, pga. klitten rundt åpningen er blitt skikkelig erigert. Så det kjennes stramt rundt åpningen, men også varmt, vått, mykt og deilig ut inni skjeden. For å komme til 2. platå, er det nok mange som er utålmodig, eller dropper forspill. Menn trenger også forspill, for det føles mye deiligere ut... men også fordi det gjør oss mere utholdende i senga. Og får man litt skryt av å være tålmodig er også det et pluss.. Så for mannen som går all inn for å kåte kvinnen opp til bristepunktet, får også så mye mye mere ut av sexen... Det er også noen visuelle ting som skjer med en kvinne som er "klargjordt", men la heller hun som kjenner seg best, bestemme når hun vil penetreres... det synes jeg er en fin tommelfingerregel.

Så at du jeg siteterer føler deg trang, er vel bare positivt for mannen din... så fremt du ikke føler ubehag?

Mannen støter tappen hver gang, jeg kommer så jeg spruter i blant. 

Jeg blir lett sår i ettertid, det er mitt problem. Jeg ønsker helst at sexen ikke skal vare så lenge for da blir det vondere etterpå. 

Skrevet

Jo mindre kvinne jo trangere fitte. Alle de svære kvinnfolk på 170+ som jeg har prøvd har hattsvære løse fitter. De blir også løsere på de som er tykke. 

Anonymkode: b9450...6e9

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo mindre kvinne jo trangere fitte. Alle de svære kvinnfolk på 170+ som jeg har prøvd har hattsvære løse fitter. De blir også løsere på de som er tykke. 

Haha stemmer ikke. 

Anonymkode: 701e6...70b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mannen støter tappen hver gang, jeg kommer så jeg spruter i blant. 

Jeg blir lett sår i ettertid, det er mitt problem. Jeg ønsker helst at sexen ikke skal vare så lenge for da blir det vondere etterpå. 

Så du føler ingen ubehag med å bli støtet mot tappen? ikke alle kvinner gjør det da, for treffer han cervix kan det gi kraftige orgasmer. 

Sår i ettertid ja... du kjenner ikke så mye mens sexen pågår, men i ettertid er det jo som et litt "brannsår" som vare et døgn eller to. Alt etter hvor lenge dere har hatt sex. For siden du er så kåt og trang, holder du jo også på hans ereksjon. Glidemiddel må jo være deres løsning, for å bli mindre kåt er nok heller vanskelig og heller ingen løsning.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei, det stemmer ikke... Kan du forklare det biologisk?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ok damer, hvem skal fortelle dem at vi er trange når vi ikke er tente? Å skryte av at dama er trang er å skryte over at du ikke klarer å tenne henne..

Anonymkode: 1fddb...0f3

Jeg er trang på grunn av skambenet mitt, det er det om jeg er tent eller ei. 

Anonymkode: 39f02...334

• Liker 5
Skrevet

Damer som ikke har vært utpå på 20-30 år gror rett og slett igjen. Da må de stakes opp. I etterkant må da penis, til den hjelpende samaritan, på sanatorium eller hvilehjem i minst en ukes tid.

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet

Trangeste var ei litt lubben ei jeg pulte eter en fest en gang.  Hun var ivrig på at vi skulle pule flere ganger etterpå,men når øl brillene kom av var hun mindre pen. Så det ble med den ene gangen. Men trang og god fitte det hadde hun.

Skrevet

Den desidert trangeste var faktisk en firebarnsmor, som hadde vært meget flink med knipeøvelser 🥰

Anonymkode: 4c8a5...00c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Den desidert trangeste var faktisk en firebarnsmor, som hadde vært meget flink med knipeøvelser 🥰

Man blir ikke trangere av knipeøvelser. 

Anonymkode: ad9a3...0df

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man blir ikke trangere av knipeøvelser. 

Anonymkode: ad9a3...0df

Det føles iallfall trangere når hun kan klemme rundt pikken så den nesten sitter fast.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...