Gå til innhold

Trangeste fitte du har prøvd..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mi trangeste var så trang der ikke var litt sjans å få den inn engang, uansett hvor hardt vi presset. Har dessverre ikke diameteren på hun :P

Går ut fra at du tok henne i 2-ern?

Man kan ikke gi opp selv om høna er for trang..

Anonym poster: 1c53ed930bc9c5ec67955cbde87c577b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger du med alle damer du kjenner?? Mange av dine innlegg så skriver du om damer du har møtt, pult, "venninner" osv, du slår meg som en slesk type som knuller mye rundt rett og slett, usmakelig.

Anonym poster: 09847efe5067c0d2fa810cbccffead41

Er nok ikke det, men er jo faktisk 27 år gammel og man har ofte da vært borti noen damer i løpet av årene. Har aldri hatt en ONS og vil påstå at jeg nok er vesentlig mer anstendig seksuelt enn gjennomsnitts mannen. Men ja, jeg har nok hatt mer enn 2 seksuelle partnere for å si det slikt. Men lagt i fra noe "slut" som ligger rundt med alt og alle. Grunn til at det ofte blir nevt damer jeg har møtt, så tenker jeg da på damer som det har vært noe på gang med men som har endt opp med å vise seg at ikke funker/er verdt å ta videre. Og venniner da jeg foretrekker å ta det rolig før jeg innleder et forhold, så hvis jeg får meg "dame" så har vi trolig vært venner og hun derav vennine i en stund. Og noen av disse venninene blir det aldri forhold utav, så da blir det venniner som jeg refererer til, samt korte forhold som jeg kansje ikke definerer som forhold men venniner i stedet. Håper dette besvarer spørsmålet og du da forstår hva det går i.

Tror flertallet har i en alder 25-30 en del karer eller damer de har vært borti gjennom sitt seksuelle liv, og antallet definerer dessuten ikke om man er en slesk type. Jeg for min del har aldri skiltes fra noen jeg har vært borti i større eller mindre grad på noen annen måte enn som venner. Og de fleste har jeg fortsatt til dels kontakt med eller ihvertfall slår av en prat med hvis jeg treffer. Så for motparten sin del har jeg ihvertfall aldri blitt sett på som noen drittsekk eller noe slikt. Behandle folk med respekt så får man respekt tilbake =) Men er desverre ikke slikt med de fleste, men jeg er ihvertfall ikke noe "pump å dump" her i gården, og ikke minst aldri første gangs sex med noen i påvirket tilstand, edru første gang uansett =)

• Liker 1
Skrevet

Ursäkta mig men jag har barn och jag är inte "vid" där nere. Nu vet jag inte hur stram jag är heller (hur vet man det?) men jag tok KS så det är inget som är förstört på mig där nere pga barn.

Jag har inte fått några klagor i alla fall och en "guttunge" (säkert en sådan som diskuterar sånt med sina vänner) utbröt "Å du är så stram, og du har fött barn".

Men seriöst, hur vet man om man är "stram"? Jag brukar, när det är ett skönt ligg (annars bryr jag mig inte), att spänna musklerna där nere lite i otakt.. Är det possetivt oavsett?

PS. VI ÄR INGA OBJEKT, VI ÄR LIVS LEVANDE VÄSEN SOM BORDE BEHANDLAS MED RESPEKT! Nu är jag tillräckligt gammal för att veta det och inte ta åt mig av små pojkars dumma kommentarer men det finns säkert en del som gör det. Dum tråd, men jag fortsätter ändå för jag är nyfiken.. Hehe

Anonym poster: 8434ca739a2e7775a58d11ef3d802c48

Hehe, sant det, men tenkte generellt jeg, 18 å "jomfru" bør jo være safe hvis han kan "sniffe ut" de som er stramme. Alt over 20/25 er jo ren gambling i forhold til hva man får :P Men er jo som regel ikke så gale at det ikke funker. Vært borti det en gang når vi først er inne på det, og hun hadde 3 barn og hadde ikke akkurat gjort en innsats for helsa/kroppen for å si det sånn :P Men kan jo gå andre veien, råeste dama jeg har truffet var bikket 30, hadde 7 barn!!! Og var strammere enn de fleste ungjenter og hadde ikke et eneste tegn på kroppen som tilsa at hun hadde født barn i det hele. Riktignok ikke i norge men skotland hvor litt flere barn er mer vanlig ;-) Så man skal aldri si aldri som du påpeker =)

Les innlegget som jeg skrev før du siterte meg. Så har jeg ikke sagt at de som har fått barn MÅ bli videre, noe jeg påpekte ekstra i innlegget som jeg siterte over. Kan gå begge veier, men som en "failsafe" for han som mente han kunne forutsi om damer var stramme eller vide :P

AnonymBruker
Skrevet

Går ut fra at du tok henne i 2-ern?

Man kan ikke gi opp selv om høna er for trang..

bieber09.jpg

Anonym poster: be4d5c59583cc09d7057f092e329da05

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Høyrd om han Gunnar frå Lidarende? Njålsoga er god lesnad.

Anonym poster: 42c8abf35c690adbd1b144a988c7b7ae

AnonymBruker
Skrevet

Er nok ikke det, men er jo faktisk 27 år gammel og man har ofte da vært borti noen damer i løpet av årene. Har aldri hatt en ONS og vil påstå at jeg nok er vesentlig mer anstendig seksuelt enn gjennomsnitts mannen. Men ja, jeg har nok hatt mer enn 2 seksuelle partnere for å si det slikt. Men lagt i fra noe "slut" som ligger rundt med alt og alle. Grunn til at det ofte blir nevt damer jeg har møtt, så tenker jeg da på damer som det har vært noe på gang med men som har endt opp med å vise seg at ikke funker/er verdt å ta videre. Og venniner da jeg foretrekker å ta det rolig før jeg innleder et forhold, så hvis jeg får meg "dame" så har vi trolig vært venner og hun derav vennine i en stund. Og noen av disse venninene blir det aldri forhold utav, så da blir det venniner som jeg refererer til, samt korte forhold som jeg kansje ikke definerer som forhold men venniner i stedet. Håper dette besvarer spørsmålet og du da forstår hva det går i.

Tror flertallet har i en alder 25-30 en del karer eller damer de har vært borti gjennom sitt seksuelle liv, og antallet definerer dessuten ikke om man er en slesk type. Jeg for min del har aldri skiltes fra noen jeg har vært borti i større eller mindre grad på noen annen måte enn som venner. Og de fleste har jeg fortsatt til dels kontakt med eller ihvertfall slår av en prat med hvis jeg treffer. Så for motparten sin del har jeg ihvertfall aldri blitt sett på som noen drittsekk eller noe slikt. Behandle folk med respekt så får man respekt tilbake =) Men er desverre ikke slikt med de fleste, men jeg er ihvertfall ikke noe "pump å dump" her i gården, og ikke minst aldri første gangs sex med noen i påvirket tilstand, edru første gang uansett =)

Eneste forskjellen på deg og en som har masse ons er jo at du tar deg tid til å bli litt kjent med de, men likefullt hopper til køys med de en etter en.

• Liker 2
Skrevet

Eneste forskjellen på deg og en som har masse ons er jo at du tar deg tid til å bli litt kjent med de, men likefullt hopper til køys med de en etter en.

Er vel helt naturlig at man ligger med de man holder på med og som er en potensiell kjæreste...? Eller er det slikt at du/dere bare har sex med den ene dere har/skal gifte dere med...?

Dere har nå også sex med mennene dere treffer en etter en, regner med du/dere har hatt sex med alle kjærestene dere har hatt de siste åra. Så Eneste forskjellen mellom meg og du/dere er at du/dere blir enda bittelitt bedre kjent før dere har sex....

• Liker 5
Skrevet

Det gir i alle fall ingen logisk mening. Alt annet er strammere på ei tynn jente, så hvorfor skulle vagina være strammere på ei lubben?

Mer fett som presser rundt pikken? Jeg aner ikke, kan ikke si jeg har forsket på dette her :P

Skrevet

Man ser ikke at en jente er trang, men man kan føle det. DUH

Anonym poster: 883d2596f6499bdfe091a2ad9e760659

Ikke ifølge den jeg siterte.

Gjest nobilian
Skrevet

Hvorfor gnåler menn om "trang fitte" hele tiden, når de ikke klarer å holde på mer enn et par minutter inne i jenten uansett! Målet er å komme fortest mulig eller? Skjønner ikke greien. Og er det virkelig SÅ stor forskjell fra kvinne til kvinne? Greit nok om hun har presset ut barn liksom (...?). Men sånn generelt. Sikker på at det ikke dreier seg (mest) om hvorvidt damen er tent/våt/klar for deg....? Bare en tanke.

Klarer og klarer.. Det føles i grunn bedre å holde på i "et par minutter" når hun er trang, enn ti minutter når hun ikke er det. Rent fysisk. Etter min mening. :)

For en som er i et gi/ta-forhold, det en faktisk må prøve å gjøre det godt for henne også, er det vel en annen sak.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Den "2 minutters greia" er absolutt det kleineste som finnes.

Jeg legger den elegant i sekken for rene egoister, og takker min skaper for at jeg har hatt sans nok til i gjennom livet å kun ha plukke en eneste mann av denne kategorien.

Kommer vel ikke som noen overraskelse at det ikke var noe å bygge videre på ? - ikke til noe som helst.

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Gjest nobilian
Skrevet

Den "2 minutters greia" er absolutt det kleineste som finnes.

Jeg legger den elegant i sekken for rene egoister, og takker min skaper for at jeg har hatt sans nok til i gjennom livet å kun ha plukke en eneste mann av denne kategorien.

Kommer vel ikke som noen overraskelse at det ikke var noe å bygge videre på ? - ikke til noe som helst.

Jojo, fysisk er det fortsatt bedre når det er trangt. :)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Tidligere pulte jeg mye rundt, og hun videste jeg har vært borti var 16 år og slank. Det var enda godt at hun ikke var så dyp, for hvis ikke hadde jeg ikke kjent noe (jeg har ikke mikropikk). Kompisen min pulte henne også, og han har en diger en. Han sa det samme. Så at jenta er ung og slank og ikke har fått barn betyr ikke at man er trang! Enkelte andre av de unge jentene uten barn jeg har pult har også vært vide, mens de fleste med barn har vært passe. De som har fått barn er kanskje flinkere med knipingen?

Hun trangeste var det ikke noe godt å pule, hverken fysisk eller mentalt. Fin jente, og absolutt kjærestemateriale. Men når ikke sexen fungerte vurderte ble jo ikke det noe. Sex skal liksom være godt for begge parter.

Anonymous poster hash: 90045...3de
Gjest Heartbeat
Skrevet

Som i at en passe lav , slank jente, med små bein og små hender "ser ut" som hun er trang. På samme måte som jenter sier at høye , kraftige menn , med store hender og bein ser ut som de har stor kuk..

Hva med oss høye slanke da?

Skrevet

Jeg synes alltid det er så morsomt når folk mener at de kan se på utsiden hvordan kjønnsorganet til andre er! En eks av meg var 197 høy, STORE hender, og 47/48 i sko. Han hadde den minste jeg har vært borti :fnise: Nå fniser jeg ikke av størrelsen, for den fungerte utmerket, men av reglene folk lager seg tydeligvis ikke stemmer med virkeligheten :)

• Liker 2
Skrevet

Hva med oss høye slanke da?

lol, ja, jeg er 179 og så trang at en gang jeg puttet en blyant oppi der så trillet det ut diamanter etterpå :danse:

Men seriøst, problemet til abcdefgh er at han påstod å kunne se om en jente er trang eller ikke. Utifra teksten du quoter fra ham så ser det nå ut til at han bare er i stand til å se om de (i hans øyne) ser ut som om de er trange eller ikke :fnise:

Skrevet

Jeg synes alltid det er så morsomt når folk mener at de kan se på utsiden hvordan kjønnsorganet til andre er! En eks av meg var 197 høy, STORE hender, og 47/48 i sko. Han hadde den minste jeg har vært borti :fnise: Nå fniser jeg ikke av størrelsen, for den fungerte utmerket, men av reglene folk lager seg tydeligvis ikke stemmer med virkeligheten :)

Akkurat. Den minste fyren jeg har vært borti hadde det største utstyret jeg noen gang har sett. By far...

• Liker 3
Skrevet

Jeg er mann og er knapt 1.70 cm. Ofte når jeg er på garderoben etter trening så ser jeg menn som er 1.80 - 1.90 og har mindre utstyr enn meg. Det dere med høyde og penis størrelse er forkastet hypotese, og jeg har fått bekreftet ut ifra observasjoner at en lavere mann kan ha større penis enn høy mann.

Det samme er med damer, som f.eks en lav dame kan ha større pupper enn ei høy modell som har nesten ingen pupper. Det samme er med fitte tror jeg, at det har ikke noe å si hvor stor eller liten ei dame er fysisk, en høy dame kan ha trang fitte, mens ei liten dame kan ha vid fitte.

Jeg tror at de høye slanke damene har trang fitte, og jeg elsker damer som er høyere enn meg med trange fitter som jeg kan drille i med min pikk.

Anonymous poster hash: 62d9c...2c2
  • Liker 1
Skrevet

:glare::murvegg::klaske:

Anonymous poster hash: c8fb9...ea7
Skrevet

Unggutter mener du vel ;)

Om ei jente er trang, kommer ikke en mann med tykk penis seg inn engang. Så er kanskje ikke så veldig positivt. Men jeg skjønner jo at gutter som har liten penis foretrekker jenter med liten vagina :)

Selv er jeg normalt trang med sterke muskler der nede. Er likevel veldig sikker på at mannen min ikke diskuterer det med sine venner, for det er sånn gutter gjør :)

Anonym poster: a4946745bf298f582ce96dc83c64c418

Er jenta våt nok skal det ganske mye til at det faktisk ikke går.

Og for oss med normale peniser kan det være ganske stor forskjell. 90% er ganske lik. Så har du 5% som er uvanlig trang, og 5% som er uvanlig vid (snakker kun av egen erfaring, ca tall :P)

Husker spesielt ei jente da jeg var endel yngre, jeg var 19 e.l og hun 1-2 år yngre. Hadde hun ikke vært VÅT hadde det aldri godt. Det er den beste penetreringa jeg noen gang har hatt. Myyyyye deiligere å knulle, samt at orgasmen varte veldig mye lenger... Ingen har noen gang laga så mye lyd som henne heller, så jeg har kanskje fått en liten smak på hvordan gutter med SVÆRT utstyr har det :P

Litt offtopic, men jeg tror faktisk menn med svært utstyr har bedre sex, siden det da naturlig nok blir trangere.

Anonymous poster hash: 74564...e17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...