Gå til innhold

Trangeste fitte du har prøvd..

Fremhevede innlegg

Skrevet

At jeg evner å se an hvilke jenter som passer til meg vel ;)

Hvordan ser en trang jente ut da?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest LogLady
Skrevet (endret)

-

Endret av Sparx
  • Liker 3
Gjest abcdefgh
Skrevet (endret)

Så.. du mener man kan se om ei jente er trang eller ikke? Nå er jeg veldig spent på å høre hvordan de jentene ser ut. :popcorn:

Nei , jeg tror at mine instinkter fra naturens side forteller meg hvilke damer som passer til meg utifra hvem jeg blir tiltrukket av. Hadde du satt opp 100 jenter på en rekke , er jeg temmelig sikker på at jeg skulle klart å valgt ut de som var mest kompatibel med meg. Popcorn til lunch? Dristig selv på en fredag. Ordner du 100 jenter i forskningens navn , så kan jeg bevise mitt godt utviklede øyemål! God helg!

Endret av abcdefgh
  • Liker 2
Gjest abcdefgh
Skrevet

Hvordan ser en trang jente ut da?

Deg orker jeg ikke begynne å diskutere med. Beklager

Veldig spent på hvordan du praktiserer dette med øyemål. Kan du se på en dame med klær og se for deg hvor trang hun er, eller er det evaluering før hvert samleie?

Se svar over :d

• Liker 1
Skrevet

Kjenner meg ihvertfall ikke igjen i å diskutere slikt med venner... Blir kansje en komentar hvis jeg har vært borti ei som var håpløst vid, men går ikke i detalj av den grunn. Så må i såfall være noe ungdommen legger ut i det lange å det breie om

I forhold til å se hvem som er stramme, så ser du vel kansje dette ved å gå etter 18 åringer som viser tydlig at de ikke har barn? :P Eneste måten jeg kan se at man kan forutse litt hva man kan vente, men kan selv da få noe videre enn man forventer :P

• Liker 4
Gjest LogLady
Skrevet (endret)

-

Endret av Sparx
  • Liker 2
Gjest abcdefgh
Skrevet (endret)

Enten har du en spesiell humor, eller så er du rett og slett en idiot. God bedring uansett :hug:

Edit: Hvor mange har du forresten testet denne teorien på, siden du føler deg så treffsikker?

På samme måten som kvinner prater og spøker om å se an gutters lemstørrelse utifra kriterier som høyde, vekt ,skostørrelse ,håndstørrelse og etnisitet kan vel vi gutta få påberope oss retten til å tro at vi kan se an hvilke jenter som har trang fitte uten at man skal bli kalt idiot , stupid , teit o.l av den grunn. Eller kommer det inn noe kvinnelogikk her en plass som jeg ikke skjønner?

Endret av abcdefgh
  • Liker 7
Skrevet

Kun damer som har lov til å diskutere kjønnsorganene til sengepartnerne sine, det vet du godt TS!

• Liker 13
Gjest LogLady
Skrevet (endret)

-

Endret av Sparx
  • Liker 4
Skrevet

Hvorfor gnåler menn om "trang fitte" hele tiden, når de ikke klarer å holde på mer enn et par minutter inne i jenten uansett! Målet er å komme fortest mulig eller? Skjønner ikke greien. Og er det virkelig SÅ stor forskjell fra kvinne til kvinne? Greit nok om hun har presset ut barn liksom (...?). Men sånn generelt. Sikker på at det ikke dreier seg (mest) om hvorvidt damen er tent/våt/klar for deg....? Bare en tanke.

• Liker 14
Gjest LogLady
Skrevet (endret)

-

Endret av Sparx
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei , jeg tror at mine instinkter fra naturens side forteller meg hvilke damer som passer til meg utifra hvem jeg blir tiltrukket av. Hadde du satt opp 100 jenter på en rekke , er jeg temmelig sikker på at jeg skulle klart å valgt ut de som var mest kompatibel med meg. Popcorn til lunch? Dristig selv på en fredag. Ordner du 100 jenter i forskningens navn , så kan jeg bevise mitt godt utviklede øyemål! God helg!

Så du følger magefølelsen altså...kjenner en som gjorde det, ikke på tranghet men på om de hadde sos. Han skjønte det ikke virket den dagen han fikk vite han hadde klamydia...

Anonym poster: 344ddb5268d40e86da8542163a559247

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg ihvertfall ikke igjen i å diskutere slikt med venner... Blir kansje en komentar hvis jeg har vært borti ei som var håpløst vid, men går ikke i detalj av den grunn. Så må i såfall være noe ungdommen legger ut i det lange å det breie om

I forhold til å se hvem som er stramme, så ser du vel kansje dette ved å gå etter 18 åringer som viser tydlig at de ikke har barn? :P Eneste måten jeg kan se at man kan forutse litt hva man kan vente, men kan selv da få noe videre enn man forventer :P

Jeg var så sykt trang etter ata jeg fikk barn at han ikke fikk den inn. Og jeg hadde ikke revnet, sydd etc. Var hos legen og fortalte dette og han sa at mange slet med det samme.

Sæ kan gå etter nybakte mødre også :wow:

• Liker 4
Gjest Kalkunen
Skrevet

Hvorfor gnåler menn om "trang fitte" hele tiden, når de ikke klarer å holde på mer enn et par minutter inne i jenten uansett! Målet er å komme fortest mulig eller? Skjønner ikke greien. Og er det virkelig SÅ stor forskjell fra kvinne til kvinne? Greit nok om hun har presset ut barn liksom (...?). Men sånn generelt. Sikker på at det ikke dreier seg (mest) om hvorvidt damen er tent/våt/klar for deg....? Bare en tanke.

Fordi når dere er dumme nok til å fyre opp usikkerheten til menn ved å ta den kvinnelige ekvivalenten av sånn type diskusjon, så må dere regne med motsvar. Uansett er temaet overdrevet siden det ikke er særlig stor forskjell, og det er det visuelle og sanselige som er mest delikat med vaginal sex. Hånda er enda strammer for eksempel. Skal jeg ha det sikkelig trangt og godt er det ikke det hullet jeg ber om å få bruke.

AnonymBruker
Skrevet

Kun damer som har lov til å diskutere kjønnsorganene til sengepartnerne sine, det vet du godt TS!

diskuter ivei du :)

Vi lurer bare på hvordan dere måler om den er liten, trang etc...

og spesielt hvordan ma finner det ut mens klærne ennå er på !!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har svært, eh, trang fitte. Dette fører til at samleie ofte blir vondt og ubehagelig for meg. Jeg tror ikke at de guttene jeg har vært med har sett på dette som en fordel.

Anonym poster: 20d6c6ff9b9aee16d1b55196ca265795

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

TS spør om trangeste ...

• Liker 3
Skrevet

diskuter ivei du :)

Vi lurer bare på hvordan dere måler om den er liten, trang etc...

og spesielt hvordan ma finner det ut mens klærne ennå er på !!

Stikker finger eller kuken inni og kjenner etter!

Med klærne på er det umulig, dog etter min erfaring er lubne jenter løsere enn tynne. Men det kan selvsagt være tilfeldig.

• Liker 3
Skrevet

Stikker finger eller kuken inni og kjenner etter!

Med klærne på er det umulig, dog etter min erfaring er lubne jenter løsere enn tynne. Men det kan selvsagt være tilfeldig.

Hørt andre menn si at det er motsatt.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...