Gå til innhold

Trangeste fitte du har prøvd..

Fremhevede innlegg

Gjest abcdefgh
Skrevet

Hva med oss høye slanke da?

Godt spm ! Pga min relativt lave høyde ( 175 ) har jeg ikke personlige erfaringer og komme med siden man stort sett ender opp med jenter som er lavere enn seg selv :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

Nå for tiden?

Hva diskuterte dere før da? Størrelsen på kuken deres?

Alderen tilsier vel at det var hvem sin pappa som var sterkest eller hvem som hadde den fineste lekebilen :rolleyes:

Hvordan måler man egentlig tranghet? Ved å la et representativt utvalg ha seg med den samme dama, samle inn info om hvor godt det var på en skala fra 1 - 10, måle penisstørrelse og regne matematisk på det?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mann og er knapt 1.70 cm. Ofte når jeg er på garderoben etter trening så ser jeg menn som er 1.80 - 1.90 og har mindre utstyr enn meg. Det dere med høyde og penis størrelse er forkastet hypotese, og jeg har fått bekreftet ut ifra observasjoner at en lavere mann kan ha større penis enn høy mann.

Det samme er med damer, som f.eks en lav dame kan ha større pupper enn ei høy modell som har nesten ingen pupper. Det samme er med fitte tror jeg, at det har ikke noe å si hvor stor eller liten ei dame er fysisk, en høy dame kan ha trang fitte, mens ei liten dame kan ha vid fitte.

Jeg tror at de høye slanke damene har trang fitte, og jeg elsker damer som er høyere enn meg med trange fitter som jeg kan drille i med min pikk.

Anonymous poster hash: 62d9c...2c2

Gud så sprengt.

• Liker 1
Skrevet

Alderen tilsier vel at det var hvem sin pappa som var sterkest eller hvem som hadde den fineste lekebilen :rolleyes:

Hvordan måler man egentlig tranghet? Ved å la et representativt utvalg ha seg med den samme dama, samle inn info om hvor godt det var på en skala fra 1 - 10, måle penisstørrelse og regne matematisk på det?

Nemlig.

Gjest Blubberella
Skrevet

Det er egentlig ganske turn off når menn kaller det å "drille kuken i fitta".

• Liker 5
Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Det er egentlig ganske turn off når menn kaller det å "drille kuken i fitta".

Det er ikke veldig vanlig, heldigvis..

• Liker 3
Skrevet

Går ut fra at du tok henne i 2-ern?

Man kan ikke gi opp selv om høna er for trang..

Anonym poster: 1c53ed930bc9c5ec67955cbde87c577b

Stakkars, har du aldri hatt analsex du?

(Hint: toern er gjerne trangere...)

Anonymous poster hash: 2bddc...7f6

Gjest Heartbeat
Skrevet

Godt spm ! Pga min relativt lave høyde ( 175 ) har jeg ikke personlige erfaringer og komme med siden man stort sett ender opp med jenter som er lavere enn seg selv :D

De må du prøve engang :fnise:

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvordan går det an å være lavere enn seg selv? :fnise:

Gjest abcdefgh
Skrevet

De må du prøve engang :fnise:

Tror ikke jeg har sjanse ! Høye jenter går automatisk utenfor radaren.

Hvordan går det an å være lavere enn seg selv? :fnise:

Skriveleif ja.

Skrevet

Jeg fatter ikke helt det der med hvor trang en fitte er. Min kan en dag være supertrang (klarer ikke å få kuken inn) til å nesten få inn to (satt på spissen!).

Det har noe med hvor kåt dama er, hvor våt hun er, hvor mye sex hun har hatt i det siste etc.

Anonymous poster hash: 45a0b...805
  • Liker 3
Gjest Hyssingen
Skrevet

Et hull er vel et hull selv om dama er tjukk eller slank. Det er jo ikke sånn at hullet blåser seg opp bare fordi områdene rundt blir større?

• Liker 5
Skrevet

Er det slik at dere kjenner stor forskjell på de jentene dere har vært med? Eller er det slik at det er en slags "gjennomsnittstørrelse" på oss også? Hehe, jeg lurer faktisk litt på dette :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Men fins det for trangt?

Det er alltid en bakdel med alle fordelene. Hva er greia med denne?

Skrevet

Jeg sliter med at jeg er for trang... det gjør rett og slett VONDT noenganger. Med et par gutter har vi ikke klart å få den inn i det hele tatt, selv om jeg har vært kåt og våt.. en spurte t.o.m om jeg egentlig var jomfru (!). Det er slitsomt og flaut syntes jeg.. med eks samboeren min gikk det greit stort sett, men hadde det gått noen dager uten sex så ble det veldig vanskelig neste gang igjen.. litt rart egentlig.. neste uke skal jeg møte en fyr jeg dater og jeg føler vi er der nå at det blir sex og jeg er redd for at han ikke skal få den inn:/ så ødelegger det vel alt:(

Anonymous poster hash: 9bde7...393

Skrevet

Men fins det for trangt?

Selvsagt. Når det blir for trangt stanser det noen av blodomløpet i penis, den føles nummen, litt som når armen din sovner, og han føler lite av penetreningen.

Anonymous poster hash: 2bddc...7f6

Skrevet (endret)

Jeg prøvde noen skikkelig trange bukser på Oslo City sist fredag.

Endret av Ms.Mx
  • Liker 2
Skrevet

Kjære TS! Kanskje du skulle prøve ha samleie med noen som er forbi puberteten? :/

Anonymous poster hash: dc20b...3e3

• Liker 1
Skrevet

Jeg var så sykt trang etter ata jeg fikk barn at han ikke fikk den inn. Og jeg hadde ikke revnet, sydd etc. Var hos legen og fortalte dette og han sa at mange slet med det samme.

Sæ kan gå etter nybakte mødre også :wow:

Anonym poster: 344ddb5268d40e86da8542163a559247

Dette tror jeg kan stemme. Har hatt sex med noen mødre og enten har de vært helt normale eller så har de vært trange. Det stemmer jo ikke med den populære myten, men det er i hvertfall min erfaring.

Ellers så lurer jeg på om det er vanlig at folk har sex når jeg leser innleggene i denne tråden. Masse rare svar fra folk som tydeligvis ikke har erfaring. Min erfaring er at det hjelper ikke om fitten er trang om damen ikke kan jobbe med musen. Hun jeg holder på med nå fortalte meg at sexlivet før og etter 30 var som natt og dag for nå forstod hun hva hun måtte gjøre for at HUN skulle få det bedre. Hun fortalte meg at hun lå og knep med musen under samleiet og de gangene vi har hatt sex har det tatt helt fyr både for meg og henne.

Så kanskje damer skulle bli flinkere til å jobbe litt med musen under sex så kanskje det ble mindre frustrasjon over vide fitter og små kuker.

• Liker 1
Gjest abcdefgh
Skrevet

Er det slik at dere kjenner stor forskjell på de jentene dere har vært med? Eller er det slik at det er en slags "gjennomsnittstørrelse" på oss også? Hehe, jeg lurer faktisk litt på dette :fnise:

Ja , kjenner ganske stor forskjell..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...