Gå til innhold

Trangeste fitte du har prøvd..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det slik at dere kjenner stor forskjell på de jentene dere har vært med? Eller er det slik at det er en slags "gjennomsnittstørrelse" på oss også? Hehe, jeg lurer faktisk litt på dette :fnise:

Det skal jeg love deg at det er.

For 10 år siden var jeg i seng med ei som var så trang at pekefingeren sugde seg fast. Men i og med at hun ikke ville ha sex uten kondom, så hadde vi munnsex.

Angrer den dag i dag på at jeg ikke stakk ut for å kjøpe kondomer.

Anonymous poster hash: 1c53e...77b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

A gentleman never tells. Period.

• Liker 2
Skrevet

Vel, jo mer en fyr puler rundt, jo mer attraktiv blir han blant damene.

Anonym poster: be4d5c59583cc09d7057f092e329da05

Aldri i verden.

Jeg går aldri etter de som har rykte på seg for å være løse. Rent instinktivt er det også.

Anonymous poster hash: 58fe9...976

Skrevet

Er det slik at dere kjenner stor forskjell på de jentene dere har vært med? Eller er det slik at det er en slags "gjennomsnittstørrelse" på oss også? Hehe, jeg lurer faktisk litt på dette :fnise:

Selvsagt er det en gjennomsnittsstørrelse og en "normal" der også. Sånn er det med alt biologisk. Bellkurven finner du over alt. Men det kompliseres jo av mange faktorer. F.eks så vil jo jenter åpne seg dersom de er seksuelt opphisset. Så hvis man er kåt og våt, er man også både mer åpen, og dypere. Kontra "ikke spesielt interessert", og da vil man være trang og ikke så dyp. Enkelte egomenn dropper gjerne forspillet av den grunn. Så man kan gjøre seg ferdig før det blir for romslig.

Skrevet

Ved f.eks fisting må det jo være en fordel at den er litt vid...Har ikke prøvd fisting,men har lenge hatt lyst til å teste det ut

Anonym poster: 466a18607afc704a740f9cbeb819204d

Det som er greia, er at underlivet må ha velutviklete muskler. Da kan hun stramme rundt en finger, en hånd og en penis, melke penis og gi en enorm variasjon i sexen. Et underliv som er så trangt at det er vanskelig å komme inn i, er snarere et problem, en et himmelsk alternativ.

Skrevet

Var med ei som var så trang at jeg knapt fikk pekefingen inn selv om hun var klar og våt.
Jeg har ikke spesielt store fingre, så ja, hun var veldig trang.

For trang faktisk, hun slet med at det fort ble sårt og vondt om jeg ble litt ivrig. Og selv om jeg tok meg god tid til forspill og hun var våt, ble det bare en kjip opplevelse for begge. Det selv om jeg var så varsom at jeg knapt brukte noe bevegelse, hun fikk vondt for den minste ting.
Forferdelig kjipt for henne, men også kjipt å ikke kunne gi henne en god opplevelse.

Forholdet tok slutt, men ikke p.g.a. trang fitte, det var det minste problemet ;)

Dama jeg har nå er også trang, men ikke umulig å penetrere ;)

Anonymous poster hash: 3f262...3b0
  • 4 år senere...
Skrevet

jeg synes d er helt tragisk at man sitter å diskuterer størrelsen på kjønnsorganet til den man har vært i seng med....

Jeg vet ikke om jeg er trang eller vid, har ikke noe grunnlag til å si noe som helst om d....og skjønner ikke hvordan andre har grunnlag til å si d heller. At d er et tema som vi snakker om hverandre på er helt uhørt.....d er ikke sånn at jo mer fylt man blir så er man garantert orgasme....d handler like mye om trygghet, kjemi og hvor tilstede man er i sexen....d dere gjør når dere snakker om Hverandre på den måten er å skape utrygghet og ikke tilstedeværelse, og da blir jo ikke sexen akkuratt noe å rope hurra for. Jeg har hatt venninner som snakker om penisstr til den de lå med, og jeg blir lei meg, og lurer på om hun noen gang har tenkt på om kanskje hun var for vid? eller når menn snakker, kanskje han er for liten?? D siste jeg ønsker å høre om som sladder, er hvordan jeg er i senga.....

For d er ikke sånn at d er en som er dårlig i senga, dere er to, og vi ser jo, kvinner klager på menn, men har de i d heletatt fortalt hva de liker eller prøvd å veilede??

Menn snakker om kvinner som potesekker, men en kvinne som er kjempekåt, ligger ikke der som en potesekk, d kan jeg ikke forstå...da er hun uerfaren, eller usikker......

Sex er kjemi, følelser, berøre, morsomt, trygghet, utforskende og Tenning, gi seg hen, lidenskap, tilstedeværelse og mentalt, hvis du ikke har en avslappende sexpartner er du jo føkkd uansett....og hvis du ikke klarer å koble ut alt annet enn der å da, så vil du ha en partner som bli distrahert og halvhjertet. At dere gutter og jenter, menn og kvinner snakker sånn om hverandre, vil d som skulle bli bra, bli distrahert av om man er bra nok....og da er jo hele poenget med sex borte...

Jeg kan ikke si at en person er dårli i senga fordi han ikke passet meg, jeg kan ikke si at han har liten tiss, bare fordi str ikke passet min størrelse.....den kan jo være perfekt for en annen kvinne, med rett str.......og da går d mer om man passet sammen seksuelt.

og sitte å bedømme hvor hvor bra en person er i senga i forhold til str blir for dumt, for på sett å vis er d dere forteller. Og hvorfor er d et behov for å svartmale en person pga str?? De fleste menn og gutter vet de har den str de har, og sliter med d også, hvorfor da hive bensin på d bålet? de fleste kvinner og jenter vet d også. Hvorfor skal dere ydmyke dem enda mer med å fortelle andre om d?? d er baksnakking og skitkasting.....tenk deg om, hva om du får høre igjen at du har liten kuk, eller kliner som en dø fisk, eller slikker som en lam tunge, eller at noen forteller at du er så dårlig i senga, eller forteller at du ikke fikk den opp, eller at fitta smakte fælt, at du sugde som en søppelsekk...når du vet at folk snakker, så blir dette å ligge i bakhode, lenge, kanskje for bestandig. Og da er spm, var d verd å gi ut den informasjonen??

Anonymkode: c2125...e79

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

jeg synes d er helt tragisk at man sitter å diskuterer størrelsen på kjønnsorganet til den man har vært i seng med....

Jeg vet ikke om jeg er trang eller vid, har ikke noe grunnlag til å si noe som helst om d....og skjønner ikke hvordan andre har grunnlag til å si d heller. At d er et tema som vi snakker om hverandre på er helt uhørt.....d er ikke sånn at jo mer fylt man blir så er man garantert orgasme....d handler like mye om trygghet, kjemi og hvor tilstede man er i sexen....d dere gjør når dere snakker om Hverandre på den måten er å skape utrygghet og ikke tilstedeværelse, og da blir jo ikke sexen akkuratt noe å rope hurra for. Jeg har hatt venninner som snakker om penisstr til den de lå med, og jeg blir lei meg, og lurer på om hun noen gang har tenkt på om kanskje hun var for vid? eller når menn snakker, kanskje han er for liten?? D siste jeg ønsker å høre om som sladder, er hvordan jeg er i senga.....

For d er ikke sånn at d er en som er dårlig i senga, dere er to, og vi ser jo, kvinner klager på menn, men har de i d heletatt fortalt hva de liker eller prøvd å veilede??

Menn snakker om kvinner som potesekker, men en kvinne som er kjempekåt, ligger ikke der som en potesekk, d kan jeg ikke forstå...da er hun uerfaren, eller usikker......

Sex er kjemi, følelser, berøre, morsomt, trygghet, utforskende og Tenning, gi seg hen, lidenskap, tilstedeværelse og mentalt, hvis du ikke har en avslappende sexpartner er du jo føkkd uansett....og hvis du ikke klarer å koble ut alt annet enn der å da, så vil du ha en partner som bli distrahert og halvhjertet. At dere gutter og jenter, menn og kvinner snakker sånn om hverandre, vil d som skulle bli bra, bli distrahert av om man er bra nok....og da er jo hele poenget med sex borte...

Jeg kan ikke si at en person er dårli i senga fordi han ikke passet meg, jeg kan ikke si at han har liten tiss, bare fordi str ikke passet min størrelse.....den kan jo være perfekt for en annen kvinne, med rett str.......og da går d mer om man passet sammen seksuelt.

og sitte å bedømme hvor hvor bra en person er i senga i forhold til str blir for dumt, for på sett å vis er d dere forteller. Og hvorfor er d et behov for å svartmale en person pga str?? De fleste menn og gutter vet de har den str de har, og sliter med d også, hvorfor da hive bensin på d bålet? de fleste kvinner og jenter vet d også. Hvorfor skal dere ydmyke dem enda mer med å fortelle andre om d?? d er baksnakking og skitkasting.....tenk deg om, hva om du får høre igjen at du har liten kuk, eller kliner som en dø fisk, eller slikker som en lam tunge, eller at noen forteller at du er så dårlig i senga, eller forteller at du ikke fikk den opp, eller at fitta smakte fælt, at du sugde som en søppelsekk...når du vet at folk snakker, så blir dette å ligge i bakhode, lenge, kanskje for bestandig. Og da er spm, var d verd å gi ut den informasjonen??

Anonymkode: c2125...e79

Så du følte at du måtte bringe tilbake en 5 ÅR GAMMEL TRÅD kun for å moralisere om dette?

Anonymkode: f4174...b93

• Liker 7
  • 3 år senere...
Skrevet

Fitta skal være trang, den skal ikke være så vid, at det føler som om man stikker pikken inn i sørlandsporten 😁🤣

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så skal fitta være sur

Endret av 91575
Skrevet
91575 skrev (11 minutter siden):

Fitta skal være trang, den skal ikke være så vid, at det føler som om man stikker pikken inn i sørlandsporten 😁🤣

apropos sørlandet, er du en sexglad jente fra sør i nytt format? ferdig med russefeiring for ikke så lenge siden?

hahaha

Anonymkode: 6cd63...d26

• Liker 1
Skrevet

Konas lillesøster, hennes første sexopplevelse

Anonymkode: 61253...1f5

• Liker 1
Skrevet
For the ladies skrev (På 19.4.2013 den 16.42):

Men kan jo gå andre veien, råeste dama jeg har truffet var bikket 30, hadde 7 barn!!! Og var strammere enn de fleste ungjenter og hadde ikke et eneste tegn på kroppen

Ja, man kan virkelig få seg en overraskelse noen ganger. Noe av det trangeste jeg har vært bort i, var ei som var mye eldre enn meg og hadde 4 barn.  Timeglassfigur og brede hofter, ingenting tilsa at hun skulle være spesielt trang. Men helt utrolig .......  vi måtte virkelig lirke for å få ollonet forbi skambenet hennes,  jeg glemmer det aldri.  

Anonymkode: 8905f...8d0

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, man kan virkelig få seg en overraskelse noen ganger. Noe av det trangeste jeg har vært bort i, var ei som var mye eldre enn meg og hadde 4 barn.  Timeglassfigur og brede hofter, ingenting tilsa at hun skulle være spesielt trang. Men helt utrolig .......  vi måtte virkelig lirke for å få ollonet forbi skambenet hennes,  jeg glemmer det aldri.  

Anonymkode: 8905f...8d0

samme erfaring her 😅 trangeste og deiligste musa jeg har vært borti satt på en chubby kvinne. Hun kledde kiloene veldig godt. Av de damene jeg har vært med er det kun hennes jeg fantaserer om den dag i dag 😍

Anonymkode: a2e7f...2b1

• Liker 1
Skrevet

En deilig thaidame jeg datet i Pattaya…

Anonymkode: e4e25...09a

• Liker 1
Skrevet

Ei jeg datet. Den var trang og veldig våt på samme tid. Ikke opplevd lignende verken før eller siden. Den regelrett melket penisen på en måte jeg aldri har opplevd uten at hun trengte å stramme noe.

Anonymkode: 89464...483

• Liker 3
Skrevet

Trang fitte er et must.

Anonymkode: f6925...3f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2013 den 10.05):

Unggutter mener du vel ;)

Om ei jente er trang, kommer ikke en mann med tykk penis seg inn engang. Så er kanskje ikke så veldig positivt. Men jeg skjønner jo at gutter som har liten penis foretrekker jenter med liten vagina :)

Selv er jeg normalt trang med sterke muskler der nede. Er likevel veldig sikker på at mannen min ikke diskuterer det med sine venner, for det er sånn gutter gjør :)

Anonym poster: a4946745bf298f582ce96dc83c64c418

Kvinnfolk diskuterer visstnok størrelsen på menn sine peniser støtt og stadig. Har ikke sett at andre brukere her på KG refererer til de som småjenter eller jenter på en slik nedlatende måte du gjør med gutter her. Noen spesiell grunn til det, tro?

Hva er normalt trang? Hvilket referansepunkt har du?

Anonymkode: 6b062...ec1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ei jeg datet. Den var trang og veldig våt på samme tid. Ikke opplevd lignende verken før eller siden. Den regelrett melket penisen på en måte jeg aldri har opplevd uten at hun trengte å stramme noe.

Anonymkode: 89464...483

Den kommentaren har jeg fått og 🤭 at jeg melker. Skjønner ikke det der. 

Anonymkode: b5385...9ea

Skrevet

Ok damer, hvem skal fortelle dem at vi er trange når vi ikke er tente? Å skryte av at dama er trang er å skryte over at du ikke klarer å tenne henne..

Anonymkode: 1fddb...0f3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...