Gå til innhold

Trangeste fitte du har prøvd..

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2021 den 18.47):

Jo mindre kvinne jo trangere fitte. Alle de svære kvinnfolk på 170+ som jeg har prøvd har hattsvære løse fitter. De blir også løsere på de som er tykke. 

Anonymkode: b9450...6e9

Ikke riktig, faktisk motsatt, jeg har tatt»jomfrudommen» på fire jenter og husket henne som var litt mullig som trangest, men deilig var det åkkesom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første kjæreste. Vi prøvde flere ganger i alle typer stillinger, uten at vi fikk den inn. Tilslutt var det en eldre mann som "hjalp" oss med problemet og var veldig fornøyd med det. Jeg på min side fikk muligheten til å miste jomfrudommen i sæden til en annen mann.

Anonymkode: d1370...cf1

Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 16.12.2021 den 18.57):

Så du føler ingen ubehag med å bli støtet mot tappen? ikke alle kvinner gjør det da, for treffer han cervix kan det gi kraftige orgasmer. 

Sår i ettertid ja... du kjenner ikke så mye mens sexen pågår, men i ettertid er det jo som et litt "brannsår" som vare et døgn eller to. Alt etter hvor lenge dere har hatt sex. For siden du er så kåt og trang, holder du jo også på hans ereksjon. Glidemiddel må jo være deres løsning, for å bli mindre kåt er nok heller vanskelig og heller ingen løsning.

Glidemiddel blir for mye, det har jeg ikke behov for. 

Anonymkode: b5385...9ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2021 den 18.47):

Jo mindre kvinne jo trangere fitte. Alle de svære kvinnfolk på 170+ som jeg har prøvd har hattsvære løse fitter. De blir også løsere på de som er tykke. 

Anonymkode: b9450...6e9

Hææææ????

Skrevet

Store brede hofter og skamben = vid vagina, motsatt trangt er min erfaring.

Anonymkode: 89464...483

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2021 den 11.48):

En deilig thaidame jeg datet i Pattaya…

Anonymkode: e4e25...09a

Mye trange fitter i området der ja. Er vel noe av appellen.

Skrevet

Å være trangest er ikke noe poeng, at hun er litt vid viser bare at hun er skikkelig kåt

Anonymkode: 61253...1f5

• Liker 1
Skrevet

Exen min klarte ikke alltid få den inn når han ville knulle meg, men det var fordi han ikke tok seg tid til å få meg kåt. Tørre damer er de trangeste. 

Anonymkode: d58d5...610

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Exen min klarte ikke alltid få den inn når han ville knulle meg, men det var fordi han ikke tok seg tid til å få meg kåt. Tørre damer er de trangeste. 

Anonymkode: d58d5...610

Exen min var så våt at det rant ned mellom lårene hennes, men var samtidig den trangeste jeg har vært med. Er ingen som tenner på å ha sex med ei som er tørr, men våt og trang derimot er en god følelse. Hvis ikke exen hadde blitt veldig våt hadde det ikke vært mulig å få den inn.

Anonymkode: 89464...483

• Liker 2
Skrevet

Trangkoselige damer er enkelt å identifiseres, da øynene er nærme navlen. vist man er i tvil kan man spørre etter skostørrelse. et enkelt sniff kan jo i bunn og grunn være godt nok tegn 

PS. Viktig å ta med babyolje vist man skal på safari 

Anonymkode: cc39b...737

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...