Gå til innhold

Pandores bryllupsdagbok


Pandore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virus på balansenerven er jo noe skikkelig herk. Venninnen min hadde det en gang så via henne har jeg hørt endel om det. Ikke bra.

God bedring ihvertfall - håper du blir bra fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange ønsker om god bedring. Jeg har blitt bedre den siste tida, sikkert fordi jeg har begynt på medisin som motvirker svimmelhet. Men kommer ikke til å ta dem så mye lengre, må kutte ned nå når jeg og min kjære skal lage barn :) Vi begynner prøvinga nå om en uke ca. Gleder meg sånn! Det kommer til å bli en spennende tid framover.

Når det gjelder bryllup, så har jeg funnet ut hvor mye de ulike stedene tar per kuvert for koldtbord og hvilke koldtbord de har, så nå er det bare å velge og vrake :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Skal dere begynne med prøvingen tidligere enn planlagt eller? (var ikke planen mars)

Så spennende da! :)

Lykke til :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har vi flyttet fram til februar. Blir utrolig spennende å se hvordan det går. Nå er min kjære like opptatt av det som meg. Vi har nesten kjøpt oss hus, venter bare på at forkjøpsretten skal bli avklart (det tar to uker :-( ). Det har vært en av tingene han har bekymret seg litt for tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:vinke: HEI,HEI PANDORE !!

Leste at du er plaga med virus på balansenerven. Vet hvordan det er. Hadde det fra 1998 -2001, og sliter enda med det. I tillegg er jeg plaga med at krystallene i ørene plutselig løsner periodevis. Nå har jeg "kjørt karusell" i to måneder. Er du sjekket ut for det ?? Det er ikke annet å si enn at det blir bedre etterhvert - bare ta tida til hjelp. Slitsomt er det i allefall... Det positive med virus på balansenerven er at du bare kan få det èn gang på hver side, men krystallene i ørene kan løsne hipsom happ... :klem: vet hvordan det føles !! :) fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei på deg!! :tommelsmil: Lenge siden du har skrevet i dagboken din!! Håper det er pga fine ting som nytt hus eller graviditet, og ikke fordi du fremdeles har virus på balansenerven??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle koselige hilsener jeg har fått den siste tida. Det går bare bra med meg for tida, har ikke vært mye plaget av viruset, virker som det kanskje har gitt seg. Gikk på medisin for det en periode, men nå har jeg kuttet ut den også. Prøver jo som kjent og bli gravid, og da vil jeg ikke ta medisin som kan skade... Jeg og min kjære har startet prøvinga for fullt denne måneden. Har eggløsning akkurat nå, så det blir spennende å se framover :) Jeg har så lyst på baby i løpet av året :-)

Huskjøp ble det dessverre ingenting av. Det var noen som brukte forkjøpsretten sin den samme dagen som huset stod i avisa. Jeg må innrømme at vi ble skuffet, men jeg håper at skjebnen gjør at vi finner et enda finere hus neste gang :)

Bryllupsforberedelser er det ikke så mye av for tida. Jeg og min kjære var på brudeshow i går, mest for å se om vi fant noe stilig til han, men det var lite klær til brudgom som de viste fram. Men han vet litt hva han vil ha allerede. Han har sagt at han ikke vil ha helt svart dress, kanskje noe mer grått... Skal forresten hjem til mamma i dag og prøve på kjolen min for første gang siden jeg kjøpte den. Må uansett vente med å legge den ut eller inn til jeg ser om babylaginga blir en suksess :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på hvordan det går med prøvinga!! Vi har jo veldig lyst på barn her i huset også, men er enige om å vente til jeg har fått jobb. Så da er det koselig å følgen med på andre i mellomtiden! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

heia:) Første gangen jeg er på besøk i dagboken din. Du virker som ei hyggelig jente. Lykke til med bryllupsforberedelser og baby laging :P Kommer til å følge med her fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen, rutti :)

Er ganske spent for tida. Har som sagt begynt prøvinga vår denne måneden, og nå er det ikke mange dagene til jeg skal teste. Min kjære syns at jeg stresser for mye med det, men sånn er det bare :) Har lyst å bli gravid nå jeg....

Ellers så har jeg fått meg ny jobb, på intensivavdelingen på sykehuset her i byen. Skal begynne der om en måned. Det kommer til å bli utrolig utfordrende og ikke minst spennende.

Bryllupsforberedelser har det ikke vært så mye av i det siste. Har begynt å tenke litt på bordpynt og sånt, men ikke funnet ut så mye. Tror vi skal ha hvite duker med blå duker halvveis over, hvite lys og enkle vaser med roser....

Ellers så har jeg begynt å lage bryllupshjemmeside, sjekk den ut ved å trykke på www-linken under her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I dag har jeg kjøpt noe bordpynt, har kjøpt noen fine pyramidelys og noe annet småtteri. Så nå får vi se om vi får noen flere ideer til hvordan bordet skal pyntes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde kanskje viruset jeg har slitt med en periode hadde gitt seg, men dengang ei. I dag når jeg kom ut av dusjen ble jeg skikkelig svimmel, kvalm og kaldsvett. Måtte bare gå og legge meg, så det ble ikke jobb på meg i dag :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er fortsatt på husjakt. La inn bud på et rekkehus tidligere denne uka, men hun som skulle selge godtok ikke budet. Da får det bare være, huset var ikke verdt så mye mer enn det vi bød...... :) Jakten fortsetter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en fin bukett! :-) jeg har vært fast bestemt på å ha callaer, men etter at jeg kjøpte kjolen er jeg ikke sikker likevel...tror jeg må ta bilde av kjolen en dag og ta det med til blomsterbitikken for å få noen tips!

Hvordan går det med baby-laging da? Heldiggriser!! Jeg kan nesten ikke vente til det er vår tur til (å prøve) å få baby!! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...