Gå til innhold

Pandores bryllupsdagbok


Pandore

Anbefalte innlegg

Flott bukett og nydelig slør :hjertesmil:

Skal prøve å få bestillt burdepikekjole neste uke så da får du vel en liten melding fra meg om jeg sliter med å få gjort det er helt grønn på det området :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsninger :wink: Når det gjelder babylaging, er vi i andre prøveperiode, vi krysser fingrene for at det går denne gangen...

Du kan bare spørre meg om du lurer på noe, maki. Håper jeg kan svare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Kjempefin bukett!

Håper det klaffer for dere i denne pp da. Er det hemmelig at dere prøver,eller har dere fortalt det til familien? :)

:klem: fra Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma vet at vi prøver, og ei venninne av meg, men vi har ikke fortalt det til noen andre... Krysser fingrene for at det går denne perioden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sløret som jeg hadde bestilt i posten i dag, og er langt fra fornøyd. Så jakten på slør fortsetter, vil ha et jeg er fornøyd med, men ikke til enhver pris... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter og lurer på om jeg skal spørre om mamma kan sy slør til meg... Blir mye billigere enn å kjøpe et. Ellers så har jeg bestemt meg for at jeg skal oppsummere bryllupsforberedelsene i helga, slik at ikke noe blir glemt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Slør ble det på meg for noen dager siden. Fikk en dame til å sy til meg, det er i brudetyll og er 1.50 meter langt, akkurat passe.

I dag var min kjære på brudesalongen her i byen og prøvde klær, det var faktisk full klaff på først forsøk. Han var skikkelig kjekk i sjakett, med cremefarget vest og skjorte under. Tror det matcher bra med kjolen min også :) I kveld skal jeg ut på byen sammen med min kjære og ei venninne. Lenge siden sist, så det blir sikkert bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det ordnet seg med slør!!! Hvordan går det med prøvingen da? Ha det gøy i kveld!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvingen har ikke vært noen suksess ennå, men så har vi bare prøvd i 2 måneder ennå. Men det blir litt sånn at man går og kjenner etter om man har noen symptomer. Min kjære sier at jeg ikke skal stresse med det, men det er lettere sagt enn gjort. Man tenker jo mye på det uansett. Håper det blir snart :)

I dag fikk jeg selvangivelsen, fikk igjen 6000 kr, og det er slett ikke verst. Min kjære fikk igjen 17 000 så nå blir det vel litt mer sparing til bryllupet. Jeg har en konto der jeg setter over penger når jeg får lønn.

Om litt under 3 uker så blir det Trondheimstur på oss, skal gjøre noen innkjøp til bryllupet.

- Undertøy og strømper til meg

- Vaser og lys

- Utstyr til bordkort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris som fikk igjen på skatten! :-) Håper selvangivelsen min kommer snart, for nå ble jeg spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I går jeg og mamma og kikka på lokalet der vi skal ha bryllupet. Fant ut at vi må ha et langt bord til den nærmeste familien og 6 småbord til de andre gjestene. Det må nok bli den beste løsningen. Jeg og min kjære skal til Trondheim neste helg, og kjøpe forskjellig småtteri til bryllupet, det blir spennende...

Ellers så har vi kjøpe oss hus nå. Det ble en enebolig i et nytt boligfelt litt utenfor byen. Huset blir ferdig til jul :) Det er en utrolig god følelse å vite at man har et eget sted å bo innen året er omme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

I morgen drar jeg og min kjære på weekendtur til Trondheim. Jeg skal prøve å få kjøpt meg undertøy og strømper og jeg skal og handle ting til bordpynt. Blant annet vaser, kubbelys, perler eller steiner og utstyr til bordkort... Blir spennende å se om jeg finner det jeg skal ha... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Som dere vet, så startet jeg og min kjære prøvinga for noen måneder siden. Vi har ikke hatt suksess ennå, men jeg håper det blir snart.

I går var jeg og så på en liten nyfødt baby, han er sønnen til søskenbarnet til min kjære. Det var en utrolig nydelig gutt, og jeg må innrømme at jeg ble enda mer babysyk akkurat da... Håper det er vår tur snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner godt til følelsen av å være babysyk!! Lykke til med prøvinga :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går prøvde jeg kjolen min for andre gang siden jeg kjøpte den sist sommer. Kjøpte meg undertøy når jeg var i Trondheim sist, og det passet perfekt under. Kjolen ble mye finere når jeg fikk en stroppeløs BH under. Jeg følte meg skikkelig fin :) Nå skal jeg se om jeg finner en fin tiara som passer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går prøvde jeg kjolen min for andre gang siden jeg kjøpte den sist sommer. Kjøpte meg undertøy når jeg var i Trondheim sist' date=' og det passet perfekt under. Kjolen ble mye finere når jeg fikk en stroppeløs BH under. Jeg følte meg skikkelig fin :) Nå skal jeg se om jeg finner en fin tiara som passer....[/quote']

Er det ikke gøy når ting faller på plass :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der minte du meg på at jeg har glemt å tenke på undertøy! Nesten, da. Husket det da jeg kjøpte kjolen, men har liksom ikke tenkt mer på det. Og det er snart bare to måneder igjen... :o Takk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...