Gå til innhold

Pandores bryllupsdagbok


Pandore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er 11 måneder igjen til vi gifter oss, og jeg føler på en måte at jeg ikke får gjort så mye. Men i dag var jeg innom Lisenett sine sider og bestilte meg noen småting.

:hjerte: Toastmasterbjelle

:hjerte: Strømpebånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en fin kjole, men det er litt vanskelig å se hvordan den blir siden den henger på henger og ikke på deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott kjole, og sikkert enda flottere på =)

En tante av meg uttalte at hun syntes det var dumt å gifte seg om sommeren. De skulle jo tross alt ha ferie på den tida

Jaja utorlig hva ens nærmeste kan få seg til å si. Mener uansett når man gifter seg så er det noen som får problemer med å komme. Men når man vil gifte seg er jo opp til en selv.

Før innbydelsen;

Vi skal gifte oss, men når er ikke bestemt ennå, dersom du skriver ned en dato det passer for deg så skal vi gifte oss i den mnd det passer best for de fleste. Tusen takk for svar ...

da tror jeg folk ville begynnt å lurte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pandore. Ville bare hilse på. Og ås har jeg fått med meg at dere har fått noen kommentarer på valg av dato. Det har vi også. Vi skal ha bryllupet på nyttårsaften, og vet jo at det kan bli vanskelig for en del å få barnevakt. Men tenker som så at det er ikke vårt problem. Vil jo helst at alle vi ber kan komme, men kan de ikke så kan de ikke, gift blir vi uansett. :wink:

Lykke til med videre planlegging i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ca 11 måneder igjen til vi gifter oss. Jeg tror nok tida kommer til å gå fort. Jeg er bare så takknemmelig fordi jeg har verdens snilleste og mest tålmodige kjærest. Jeg vet at jeg ikke alltid er like enkel å leve med. Ikke det at jeg er så vanskelig, men jeg kan ha mine utbrudd. Da er det godt å ha noen som forstår og som ikke blir sint. Det er så mye jeg vil takke han for, ord blir noen gang fattige.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

I dag var jeg på shopping og kjøpte meg smykker. Har lenge lurt på hva jeg skulle velge, siden det er en del pynt på kjolen fra før av. Men valget falt på et enkelt smykke i sølv med en liten zirkon+matchende øredobber. Nå gjenstår armbånd.

To nye ting er føyd til listen av hva som er klart:

:hjerte: Smykke

:hjerte: Ørepynt

Det er fint at ting ordner seg og at tida går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det nøyaktig 10 måneder igjen til vi gifter oss. Føler at det fortsatt er lenge til, men jeg vet at tiden kommer til å gå fort. Det er mye som skal ordnes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå så kunne jeg tenke meg at bryllupet var allerede om noen måneder, og ikke om 10. Kjæresten min er borte og reiser hver uke, og jeg savner han. Men han er så absolutt verdens mest omtenksomme. Da jeg var ferdig på jobb en dag kom han og hentet meg, han hadde ordnet i stand til piknik. Så vi dro og satte oss ved sjøen og spiste og pratet en lang stund. Han kommer ofte på slike småting som betyr så uendelig mye for meg. Men jeg vet med meg selv at jeg må bli mye flinkere til å si hva jeg føler. Av og til tar man det nesten som en selvfølge at den andre vet det.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dager kjøpte vi oss ny vaskemaskin. Jeg har lenge gått og irritert meg over den gamle, som sikkert var 20 år gammel. Den vasket ikke skikkelig. Men nå står det en splitter ny Whirlpool-maskin på badet.

Ellers så er ikke formen på topp. Har feber og er forkjøla. Blitt smitta av samboeren... Har heldigvis fri på jobb i morgen og i overimorgen, så jeg håper å bli frisk snart... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

Sitter og synes litt synd på meg selv nå... Min kjære er på fest, og jeg sitter hjemme syk-med feber. Hadde over 40 i feber tidligere i dag, men er litt bedre nå. Skulle egentlig jobbet denne helga, men formen er ikke såpass akkurat nå...

Ellers så har jeg ikke kommet så mye lengre i forberedelsene. Har begynt å tenkt på innbydelser og bordkort. Skal til Oslo om 14 dager, så da må jeg en tur innom Panduro...

Har forresten blitt enige om å begynne å prøve å bli gravid i mars 2005. Så da har jeg kanskje kul på magen når jeg gifter meg :) Krysser fingrene for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Trulselinemor

Hei!

Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planlegger den store dagen.

Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre

planlegger dagen.

Ha fortsatt en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har akkurat kommet hjem fra nattevakt nå, men er ikke spesielt trøtt. Nå for tida har det vært lite bryllupsplanlegging. Det er 7 måneder igjen, regner med at de kommer til å fly avsted. Om 2 måneder skal vi begynne å prøve å lage baby også :babysmokk: Gleder meg til å se hvordan det blir framover. Tida virker så lang når man ser sånn fram til noe spesielt... Har forresten kjøpt inn det vi trenger til invitasjoner, skal lage dem etter jul. Regner med at de blir sendt ut tidlig, siden vi skal gifte oss i juli. Folk må ha god tid til å bestemme seg :)

Nei, tror jeg skal krype til køys og sove noen timer :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for det, Trulselinemor, og God Jul og Godt Nyttår til deg også! Tror det blir lite bryllupsplanlegging i jula, skal begynne å tenke litt på hvordan innbydelsene skal se ut, ellers så tar vi det stille og rolig. Skal jobbe noen dager også, så da blir det vel nok å gjøre kan jeg tenke meg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...