Gå til innhold

Pandores bryllupsdagbok


Pandore

Anbefalte innlegg

Nå synes jeg det er på tide at jeg begynner å skriver dagbok også. Jeg gifter meg med min kjære 2.juli 2005, så det er 15 måneder igjen ennå. Men jeg har jo begynt å planlegge litt likevel. Var og undersøkte om jeg fikk reservere kirke i dag, men jeg måtte vente til over nyttår. Synes det er rart at jeg ikke kan reservere før da, men jeg får ringe etter nyttår og ordne det. Skal skrive mer om meg selv senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden dette er en dagbok, så bør jeg kanskje fortelle litt om meg selv og min kjære.

Jeg er ei jente på 22 år som er ferdig utdannet sykepleier til sommeren. Min kjære er snart 23 og jobber som elektriker. Vi traff hverandre på Internett (Irc) i januar 2002 og ble sammen i februar. For en måned siden, 21.februar, forlovet vi oss. Hadde bestemt det en god stund før, og dro til Trondheim på shoppingtur.Det var ihvertfall det alle trodde vi skulle.... Vi forlovet oss i toppen av Tyholttårnet med vakker utsikt over hele Trondheim. Selv om det var planlagt, så var det veldig romantisk.

Så nå har vi satt bryllupsdato. 2.juli 2005 gifter vi oss i kirken der jeg ble døpt og konfirmert. Jeg har planlagt mye allerede, leser jo en del av det andre skriver på KG, og blir inspirert av det.... Det blir spennende å begynne planleggingen helt seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det 15 mnd igjen til vi gifter oss. Det virker som en evighet, men jeg tror faktisk tida kommer til å gå fort. Tida går veldig fort nå, bare 2 mnd til jeg er ferdig med utdannelsen og skal begynne å jobbe. Tror det blir rart å begynne å tjene penger - og ha mye mer ansvar.... Men sånn er det vel å bli voksen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei . Så flott at vi blir flere 2005 -bruder her inne :tommelsmil:

Ville bare gratulere med dagboka di. Kommer nok til å følge med deg videre i planlegginga :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det endelig påske, men jeg må sitte og skrive hovedoppgave. Ikke akkurat spennende, men det er greit å få gjort mest mulig. Det er lenge igjen til bryllupet ennå, men jeg tenker stadig på forskjellige ting. Var og undersøkte om jeg fikk reservere kirke, men det var ikke mulig før etter nyttår. Syns det høres pussig ut. Jeg skal få reservert lokale til sommeren (ca. et år før). Vet sånn ca. hvor vi skal feire, men må ta en kikk der først og se hvordan det er. Dette er ordnet til nå:

:hjerte: Min forlover (bestevenninna mi)

Bare en ting, men det er en begynnelse det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg ringe og høre om lokalet vi har tenkt på er bra. Det hadde vært greit å få høre litt om det og kanskje prisen. Det blir spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er endelig lokale i orden. Var der og så i dag,og det var utrolig fint og ikke minst stort. Tror det blir fint med bryllup der. Det er en gammel brygge.

Nå er dette ordnet:

:hjerte: Forlover til meg

:hjerte: Lokale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I dag har jeg fått ordnet med fotograf, så nå er det en ting mindre å tenke på...

Nå er dette i orden:

:hjerte: Forlover til meg

:hjerte: Lokale

:hjerte: Fotograf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Har nettopp kommet hjem fra en ukes ferie i Romania. Der fant jeg drømmekjolen med tilbehør, til den nette sum av kroner 1200 :-) Trodde aldri i verden at jeg kom til å finne meg en så billig kjole.

Så nå er dette i orden til 2.juli neste år:

:hjerte: Lokale

:hjerte: Fotograf

:hjerte: Forlover til meg

:hjerte: Kjole

:hjerte: Slør

:hjerte: Veske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig pris på den kjolen din altså, virkelig!

Lykke til med videre planlegging, det er lenge igjen nå, men tiden kommer nok til å gå fort for det. Fort og sakte på en gang.. Rart med det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebillig pris på drømmekjolen med tilbehør! Jammen gøy når en får en så flott deal. Lykke til med den videre planleggingen.

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ja, nå er det under 1 år til jeg gifter meg med min kjære. Har ikke vært så aktiv med å skrive her i det siste, men det blir vel mer etter hvert som ting faller mer og mer på plass. Jeg føler at vi allerede har fått ordnet en del av de viktigste tingene. Det er bare kirken vi må vente på, får ikke reservere før etter jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg og forloveden min skal gifte oss den 2.juli. Dette er tydeligvis et problem for noen slektninger av meg. En tante av meg uttalte at hun syntes det var dumt å gifte seg om sommeren. De skulle jo tross alt ha ferie på den tida. Jeg ble skikkelig forbanna. Hvis det er viktigere med deres ferie enn at de kommer i bryllupet vårt, så får det bare være. Jeg bytter ikke dato for det! De vet om datoen nå, og de får innbydelse tidlig neste år, så de har ikke noen unnskyldning... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...