Gå til innhold

Pandores bryllupsdagbok


Pandore

Anbefalte innlegg

Nå synes jeg det er på tide at jeg begynner å skriver dagbok også. Jeg gifter meg med min kjære 2.juli 2005, så det er 15 måneder igjen ennå. Men jeg har jo begynt å planlegge litt likevel. Var og undersøkte om jeg fikk reservere kirke i dag, men jeg måtte vente til over nyttår. Synes det er rart at jeg ikke kan reservere før da, men jeg får ringe etter nyttår og ordne det. Skal skrive mer om meg selv senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden dette er en dagbok, så bør jeg kanskje fortelle litt om meg selv og min kjære.

Jeg er ei jente på 22 år som er ferdig utdannet sykepleier til sommeren. Min kjære er snart 23 og jobber som elektriker. Vi traff hverandre på Internett (Irc) i januar 2002 og ble sammen i februar. For en måned siden, 21.februar, forlovet vi oss. Hadde bestemt det en god stund før, og dro til Trondheim på shoppingtur.Det var ihvertfall det alle trodde vi skulle.... Vi forlovet oss i toppen av Tyholttårnet med vakker utsikt over hele Trondheim. Selv om det var planlagt, så var det veldig romantisk.

Så nå har vi satt bryllupsdato. 2.juli 2005 gifter vi oss i kirken der jeg ble døpt og konfirmert. Jeg har planlagt mye allerede, leser jo en del av det andre skriver på KG, og blir inspirert av det.... Det blir spennende å begynne planleggingen helt seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det 15 mnd igjen til vi gifter oss. Det virker som en evighet, men jeg tror faktisk tida kommer til å gå fort. Tida går veldig fort nå, bare 2 mnd til jeg er ferdig med utdannelsen og skal begynne å jobbe. Tror det blir rart å begynne å tjene penger - og ha mye mer ansvar.... Men sånn er det vel å bli voksen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei . Så flott at vi blir flere 2005 -bruder her inne :tommelsmil:

Ville bare gratulere med dagboka di. Kommer nok til å følge med deg videre i planlegginga :wink:

Lenke til kommentar