AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #101 Skrevet 18. april 2015 Det finnes studier som sier at blant hele befolkningen så er det bare 6-8 % som har timeglass. Dermed kan man logisk konkludere at 45 % av de påståtte timeglassene på KG har en del som ikke helt vet hva de snakker om. De har gjort studier på hele befolkningen? Jøss, ingen ringte på min dør for å sjekke min kroppsfasong? Anonymous poster hash: f6760...afc 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #102 Skrevet 19. april 2015 Her var det mange bitre kvinner. Spesielt TS. Anonymous poster hash: b71e1...f22 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #103 Skrevet 19. april 2015 Det finnes studier som sier at blant hele befolkningen så er det bare 6-8 % som har timeglass. Dermed kan man logisk konkludere at 45 % av de påståtte timeglassene på KG har en del som ikke helt vet hva de snakker om. Disse studiene er nok veldig vitenskapelige. Anonymous poster hash: b71e1...f22 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #104 Skrevet 19. april 2015 Jeg har timeglassfiguren og hater det! Jeg klarer rett og slett ikke kle meg.. Har fått beskjed om å gå med trange klær, og jeg ser selv at det er flatterende. Men jeg tør ikke! Går derfor i oversised og elsker den moten men ser ut som jeg veier 20 kg mer enn jeg gjør..mannen min sier at jeg bør vise meg litt mer frem og at holdningene mine er mye finere med trange kreasjoner. Noen med timeglassfiguren som er flinke med klær som kunne komme med noen tips? Anonymous poster hash: 52baf...ac8
Djungelvrål Skrevet 19. april 2015 #105 Skrevet 19. april 2015 Jeg har timeglassfiguren og hater det! Jeg klarer rett og slett ikke kle meg.. Har fått beskjed om å gå med trange klær, og jeg ser selv at det er flatterende. Men jeg tør ikke! Går derfor i oversised og elsker den moten men ser ut som jeg veier 20 kg mer enn jeg gjør..mannen min sier at jeg bør vise meg litt mer frem og at holdningene mine er mye finere med trange kreasjoner. Noen med timeglassfiguren som er flinke med klær som kunne komme med noen tips?Anonymous poster hash: 52baf...ac8 Etuikjoler https://www.zalando.no/dameklaer-etuikjole/
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #106 Skrevet 19. april 2015 Etuikjoler https://www.zalando.no/dameklaer-etuikjole/ Takk- ja de er fine😊jeg har kjøpt et par til pent fra tiger of sweeden. Skulle gjerne hatt disse kjolene helt ned til anklene, jeg har nemlig stygge legger også😒Anonymous poster hash: 52baf...ac8
kjøttmeis Skrevet 19. april 2015 #107 Skrevet 19. april 2015 (endret) Edit: I følge målene jeg tok nå nettopp (med teip, la de ut over gulvet og sammenlignet ) er jeg pære. Hoftene er bredere enn bryst-partiet, mens midjen er smalest. Skuldrene og hoftene er like brede, så ville aldri gjettet pære, men er visst det da! Er jo ikke rart at klestipsene for pære-figur passer meg best... Endret 19. april 2015 av kjøttmeis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå