¤~Paprika~¤ Skrevet 8. april 2013 #41 Skrevet 8. april 2013 (endret) Jeg har ikke store nok pupper, eller brede nok skuldre til å være timeglass, så da er jeg vel en slags pære. Eller vase? Ikke timeglass, i allefall. Endret 8. april 2013 av ¤~Paprika~¤
KaDust Skrevet 8. april 2013 #42 Skrevet 8. april 2013 Jeg er 96 - 67 - 96. Tror nok ikke det er timeglassfigur, men aner ikke hvor jeg skal plassere meg.
Gjest Trolltausa Skrevet 8. april 2013 #43 Skrevet 8. april 2013 (endret) Jeg er 96 - 67 - 96. Tror nok ikke det er timeglassfigur, men aner ikke hvor jeg skal plassere meg. I følge kalkulatoren er du timeglass Endret 8. april 2013 av Trolltausa
KaDust Skrevet 8. april 2013 #44 Skrevet 8. april 2013 I følge kalkulatoren er du timeglass Åja. Klestipsene til timeglass passer meg ikke i det hele tatt, derfor jeg antok at jeg ikke var det.
Gjest Raindrops Skrevet 8. april 2013 #45 Skrevet 8. april 2013 Nå har jeg fakisk målt og plottet inn i kalkulator. byste 82 midje 65 rumpe 93 Jeg er en pære!
Miller Skrevet 8. april 2013 #46 Skrevet 8. april 2013 Jeg er en banan! Jeg som har trodd jeg var timeglass, som så mange andre her. Men er bare en cm ifra timeglass, så jeg overlever
Meridian Skrevet 8. april 2013 #47 Skrevet 8. april 2013 Jeg trodde jeg var timeglass og mange sier det til meg også, men iblant har jeg lurt på om jeg er pære. Fant ikke målebånd, så måtte måle med et bånd og deretter måle med linjal, men jeg var veldig nøyaktig. Fikk målene 94 - 78,5 - 111,5 ... så hva er jeg da?
Silfen Skrevet 8. april 2013 Forfatter #48 Skrevet 8. april 2013 Jeg trodde jeg var timeglass og mange sier det til meg også, men iblant har jeg lurt på om jeg er pære. Fant ikke målebånd, så måtte måle med et bånd og deretter måle med linjal, men jeg var veldig nøyaktig. Fikk målene 94 - 78,5 - 111,5 ... så hva er jeg da? Pære, skje eller bjelle. 1
Meridian Skrevet 8. april 2013 #49 Skrevet 8. april 2013 Pære, skje eller bjelle. Men skuldrene mine er like brede som hoftene, så jeg trodde det var det som var timeglass ... hadde jeg hatt større pupper hadde jeg nok hatt timeglassfigur! Men jeg syns det er fint å være pære, føler meg ikke som noen skje eller bjelle
Meridian Skrevet 8. april 2013 #50 Skrevet 8. april 2013 Åja. Klestipsene til timeglass passer meg ikke i det hele tatt, derfor jeg antok at jeg ikke var det. Klestipsene til timeglassfigur passer til meg, men jeg er visst pære.
Gjest Raindrops Skrevet 8. april 2013 #51 Skrevet 8. april 2013 Men skuldrene mine er like brede som hoftene, så jeg trodde det var det som var timeglass ... hadde jeg hatt større pupper hadde jeg nok hatt timeglassfigur! Men jeg syns det er fint å være pære, føler meg ikke som noen skje eller bjelle Det er puppene som avgjør. Jeg har også skuldre som er like brede som hoftene mine, og jeg tror at hvis alle hadde målt der så ville nok over halvparten vært timeglass. Det er kanskje nettopp det som gjør at alle tror de er timeglass. Og ja, pære er awesome!
muffin26 Skrevet 8. april 2013 #53 Skrevet 8. april 2013 Tror ikke jeg er timeglass heller ikke eple siden jeg har definert midje.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #54 Skrevet 8. april 2013 Dette er en av mine største Pet peeves.. I dagens samfunn er det et veldig mindretall av kvinner som er ekte timeglass, men det slenges rundt påstander om det hele tiden.. Timeglassfiguren var vanligere før i tiden, og det er mange teorier om hvorfor den er i ferd med å forsvinne (for det er den), men mye tyder på en kombinasjon av kosthold, trening, forurensing, medisiner og hormonforstyrrende stoffer. En kompleks sak mao. Selv hadde jeg disse målene før graviditeten: Bryst: 99 Midje: 68 Hofter: 104 Skuldrene mine er omtrent like brede som hoftene. Jeg har fått mye oppmerksomhet for mine kurver opp igjennom, og det er sjelden jeg treffer andre kvinner som klassifiserer. Bildebevis: Det er ikke sånn at noen figurer er bedre enn andre, men det irriterer meg at så mange hevder de er timeglass når de egentlig er pærer, vaser eller til og med eplefasong! En ting er å si at du ikke vet, men å hardnakka påstå at du er timeglass når det smaleste punktet på kroppen din er hoftene blir for dumt. Et ekte timeglass kjennetegnes av hofter og skuldre/brystparti som er ca like brede, med MARKANT smalere midje. Det skal være påfallende som er gammeldags Colaflaske. http://www.bodyshapecalculator.co.uk/the-hourglass-body-shape Anonym poster: 4cfa30a541a0a8b6f92f3e21d13293bb 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #55 Skrevet 8. april 2013 Like morsomt som de sure som sier at ingen har timeglassform er de som vil være unike med sin timeglassform.. Finn på noe mer spennende. Anonym poster: 009646281f8efee339ed614d4d84360e 2
Kira-delta Skrevet 8. april 2013 #56 Skrevet 8. april 2013 Kan nok aldri "skryte" på meg timeglassfigur med min fine rektangelkropp Egentlig syns jeg pæreform er den fineste
KaDust Skrevet 8. april 2013 #57 Skrevet 8. april 2013 Dette er en av mine største Pet peeves.. I dagens samfunn er det et veldig mindretall av kvinner som er ekte timeglass, men det slenges rundt påstander om det hele tiden.. Timeglassfiguren var vanligere før i tiden, og det er mange teorier om hvorfor den er i ferd med å forsvinne (for det er den), men mye tyder på en kombinasjon av kosthold, trening, forurensing, medisiner og hormonforstyrrende stoffer. En kompleks sak mao. Selv hadde jeg disse målene før graviditeten: Bryst: 99 Midje: 68 Hofter: 104 Skuldrene mine er omtrent like brede som hoftene. Jeg har fått mye oppmerksomhet for mine kurver opp igjennom, og det er sjelden jeg treffer andre kvinner som klassifiserer. Bildebevis: Det er ikke sånn at noen figurer er bedre enn andre, men det irriterer meg at så mange hevder de er timeglass når de egentlig er pærer, vaser eller til og med eplefasong! En ting er å si at du ikke vet, men å hardnakka påstå at du er timeglass når det smaleste punktet på kroppen din er hoftene blir for dumt. Et ekte timeglass kjennetegnes av hofter og skuldre/brystparti som er ca like brede, med MARKANT smalere midje. Det skal være påfallende som er gammeldags Colaflaske. http://www.bodyshape...lass-body-shape Anonym poster: 4cfa30a541a0a8b6f92f3e21d13293bb Den artikkelen der er et godt eksempel på at klærne til timeglassfigur ikke passer meg i det hele tatt. Pencil Skirts ser så forbanna fælt ut på meg at det er helt latterlig.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #58 Skrevet 8. april 2013 Den artikkelen der er et godt eksempel på at klærne til timeglassfigur ikke passer meg i det hele tatt. Pencil Skirts ser så forbanna fælt ut på meg at det er helt latterlig. Da burde du sjekke om du egentlig har en av de andre fasongene som ligger opp mot timeglass: http://www.bodyshapecalculator.co.uk/trinny-and-susannahs-12-body-shapes Jeg ser dødsbra ut i pencil skirts, men hvis ikke klærne mine er tettsittende (særlig i midjen) ser jeg ut som en feit sekk med poteter.. Anonym poster: 4cfa30a541a0a8b6f92f3e21d13293bb 1
Gjest Raindrops Skrevet 8. april 2013 #59 Skrevet 8. april 2013 Jeg bruker klær som står på nei-listen til pæreform hele tiden, og føler meg fantastisk. Flere av klærne de foreslår gjør at jeg mister absolutt alt som kan minne om former. Tror jeg fortsetter med både blyantskjørt og stramme bukser jeg, ser ingen grunn til å gjemme hoftepartiet mitt.
KaDust Skrevet 8. april 2013 #60 Skrevet 8. april 2013 Da burde du sjekke om du egentlig har en av de andre fasongene som ligger opp mot timeglass: http://www.bodyshape...-12-body-shapes Jeg ser dødsbra ut i pencil skirts, men hvis ikke klærne mine er tettsittende (særlig i midjen) ser jeg ut som en feit sekk med poteter.. Anonym poster: 4cfa30a541a0a8b6f92f3e21d13293bb Synes som sagt at ingen av de der passer meg, og når målene mine er 96 - 67- 96 ser jeg heller at ingen av de passer meg heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå