BlendaSensitive Skrevet 8. april 2013 #81 Skrevet 8. april 2013 Trinny&Sussannah opererer jo med temmelig mange flere fasonger enn eple, pære og timeglass. Kalkulator: http://www.bodyshapecalculator.co.uk/trinny-and-susannahs-12-body-shapes Quiz: http://bodyshapestyle.com/wp-content/plugins/Trinny-Susannah-Body-Shape-Quiz.jpg Ifølge de så er man cello om man er såkalt plus size, og timeglass om man er normalvektig! Dermed hopper vel en god del ut av timeglass fasongen. Blandt annet meg!! 3
Glynis Skrevet 8. april 2013 #82 Skrevet 8. april 2013 (endret) Ikke i nærheten engang. Jeg er en blanding av gulrot og opp-ned-trekant. Endret 8. april 2013 av Glynis
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #83 Skrevet 8. april 2013 Jøss. Jeg er en frukt. Anonym poster: 27295af29cda0378598a834072c1391d
Cata Skrevet 8. april 2013 #84 Skrevet 8. april 2013 Hm, den kalkulatoren fikk meg til å bli en banan???? Jeg som alltid har fått høre at jeg er så rak i ryggen
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #85 Skrevet 8. april 2013 Hm, den kalkulatoren fikk meg til å bli en banan???? Jeg som alltid har fått høre at jeg er så rak i ryggen Jepp, i henhold til EU-direktiv nr 2257/94 skal en banan være rak i ryggen. Anonym poster: 27295af29cda0378598a834072c1391d 1
Gjest Badabing Skrevet 8. april 2013 #86 Skrevet 8. april 2013 (endret) Mange tror nok at de har timeglassfasong om man bare tar utgangspunkt i de tre mest kjente kroppsfasongene - timeglass, pære og eple. Ser det er mange som tror de er pære i denne tråden også. Det finnes der i mot mange flere fasonger (med mange ulike navn), og hvis man finner en beskrivelse som virkelig passer for deg kan det være lettere å finne flatterende klær. Kjapt googlesøk, så finner jeg flere kroppsfasonger; http://www.tv2.no/gm...<br /><br />Det er ikke den beste oversikten jeg har funnet, men orker ikke å lete så mye. Selv kjenner jeg meg mest igjen i Kjegle i denne oversikten i hvert fall. Før kunne jeg nok funnet på å si at jeg har timeglassfasong selv. Kanskje jeg egentlig er Cello? Hva blir egentlig forskjellen? Jeg er ikke helt timeglass i alle fall, men av de vanlige har den beskrivelsen passet best. Tror også en del av oss er det såkalte 8-tallet, som kan minne om timeglass. Fikk Vase på testen. Endret 8. april 2013 av Badabing
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #87 Skrevet 9. april 2013 Jeg er 86-59-86. I følge seks forskjellige kalkulatorer, Trinny & Susannahs beskrivelser, og det jeg ser i speilet, har jeg timeglassfigur. Ikke at det spiller en stor rolle, men da jeg fant denne tråden måtte jeg sjekke Anonym poster: 6eb4dd3290c6049f5f6f110c6b45d0c1
estrella Skrevet 9. april 2013 #88 Skrevet 9. april 2013 Absolutt ikke Bredere skuldre enn hofter, små pupper, lite midje (ser du godt etter så ser du at jeg er smalere rett under puppene, men ikke nok til å kvalifisere som "timeglass midje"). Jeg er visst en kornett ifølge tester
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2013 #89 Skrevet 10. april 2013 Det er kun her på KG at brorparten av kvinnene har timeglassfigur. Ute i den virkelige verden så er det mer sjeldent å se disse timeglassdamene. Ut i fra svarene som kommer i denne type tråder, skulle man jo sett flust av dere overalt. Så hvor gjør dere av dere? Gjemmer dere? Eller er det kun på nettet dere er timeglassdamer
KaDust Skrevet 10. april 2013 #90 Skrevet 10. april 2013 Det er kun her på KG at brorparten av kvinnene har timeglassfigur. Ute i den virkelige verden så er det mer sjeldent å se disse timeglassdamene. Ut i fra svarene som kommer i denne type tråder, skulle man jo sett flust av dere overalt. Så hvor gjør dere av dere? Gjemmer dere? Eller er det kun på nettet dere er timeglassdamer Vet ikke med de andre, men jeg sitter som regel inne og skjuler dessuten formene mine med klær 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #91 Skrevet 10. april 2013 Jeg er 80-60-80, i stedet for 90-60-90. Haha. Så, en mini-timeglassfigur, kanskje? Jeg er hvert fall ingen pære, da skuldrene mine er det bredeste på kroppen min. Anonym poster: 85dbb8e932a4f203481a6626684bfbf2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #92 Skrevet 10. april 2013 Det er jo ikke noe galt i å ha andre fasonger. Det er simpelthen morsomt at så mange går rundt og påstår de er noe de ikke er. Det må jo ha noe med at timeglass blir fremstilt som den ultimate fasongen. Ellers regner jeg med at folk hadde vært like mye ute med å fremstille seg selv som en pære. Er det mer morsomt enn at du vet bedre hvaslags kroppsfasong fremmede på nettet har, enn de selv? Anonym poster: 5958563bcd54fd09dbe8b72a5d4f6a91 2
Silfen Skrevet 10. april 2013 Forfatter #93 Skrevet 10. april 2013 Er det mer morsomt enn at du vet bedre hvaslags kroppsfasong fremmede på nettet har, enn de selv? Anonym poster: 5958563bcd54fd09dbe8b72a5d4f6a91 Det finnes studier som sier at blant hele befolkningen så er det bare 6-8 % som har timeglass. Dermed kan man logisk konkludere at 45 % av de påståtte timeglassene på KG har en del som ikke helt vet hva de snakker om. 1
Pearl2.0 Skrevet 10. april 2013 #94 Skrevet 10. april 2013 (endret) P Endret 5. februar 2016 av Perle
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #95 Skrevet 10. april 2013 Det finnes studier som sier at blant hele befolkningen så er det bare 6-8 % som har timeglass. Dermed kan man logisk konkludere at 45 % av de påståtte timeglassene på KG har en del som ikke helt vet hva de snakker om. Eller så fanger overskriften i denne tråden blikkene til større andel av de som allerede vet at de har timeglassfigur Anonym poster: 5958563bcd54fd09dbe8b72a5d4f6a91 3
Silfen Skrevet 10. april 2013 Forfatter #96 Skrevet 10. april 2013 Eller så fanger overskriften i denne tråden blikkene til større andel av de som allerede vet at de har timeglassfigur Anonym poster: 5958563bcd54fd09dbe8b72a5d4f6a91 Det gjør den nok helt sikkert, det forklarer likevel ikke det langt høyere antallet. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #97 Skrevet 10. april 2013 Det er kun her på KG at brorparten av kvinnene har timeglassfigur. Ute i den virkelige verden så er det mer sjeldent å se disse timeglassdamene. Ut i fra svarene som kommer i denne type tråder, skulle man jo sett flust av dere overalt. Så hvor gjør dere av dere? Gjemmer dere? Eller er det kun på nettet dere er timeglassdamer Det er jo ikke akkurat sånn at jeg kler meg for å vise fram figuren min Vet ikke med deg, men jeg ser sjelden på kroppen til andre når jeg er ute. I Norge er man jo dessuten godt påkledd hele året, minus sommermånedene. Og der jeg kommer fra har vi knapt sommer.. Det finnes studier som sier at blant hele befolkningen så er det bare 6-8 % som har timeglass. Dermed kan man logisk konkludere at 45 % av de påståtte timeglassene på KG har en del som ikke helt vet hva de snakker om. Men har man målt hele verdens befolkning, eller bare i et land? Skal ikke se bort fra at det kan være variasjoner fra land til land? At i noen områder er en slik kroppstype mer vanlig? På samme måte som at gjennomsnittshøyden i Nederland er mye høyere enn i Kina eller Mexico? Ikke vet jeg.. Jeg ser ikke "typisk norsk" ut uansett Uansett tror jeg mange mener de er timeglass fordi de nesten er det? Kanskje man er like store rundt hoftene som rundt puppene, men at midja ikke er liten nok? Det er ikke så mange cm som skiller timeglass fra banan? Jeg ville forresten aldri lest denne tråden om jeg ikke selv mente jeg hadde timeglass, så det kan jo være noe i det også Anonym poster: 6eb4dd3290c6049f5f6f110c6b45d0c1
miramis Skrevet 10. april 2013 #98 Skrevet 10. april 2013 Har ikke målt meg men tror jeg er timeglass. Har definert midje, vide hofter og skuldre. God del med rumpe og pupper. ^^
Djungelvrål Skrevet 11. april 2013 #99 Skrevet 11. april 2013 Det er kun her på KG at brorparten av kvinnene har timeglassfigur. Ute i den virkelige verden så er det mer sjeldent å se disse timeglassdamene. Ut i fra svarene som kommer i denne type tråder, skulle man jo sett flust av dere overalt. Så hvor gjør dere av dere? Gjemmer dere? Eller er det kun på nettet dere er timeglassdamer Ikke så lett å få vist smal midje når vi kle oss i tjukke kåper 9 måneder av året. 2
Djungelvrål Skrevet 11. april 2013 #100 Skrevet 11. april 2013 (endret) Jeg er 80-60-80, i stedet for 90-60-90. Haha. Så, en mini-timeglassfigur, kanskje? Jeg er hvert fall ingen pære, da skuldrene mine er det bredeste på kroppen min. Anonym poster: 85dbb8e932a4f203481a6626684bfbf2 Nei, har du timeglassfigur er midjen ca 30 % smalere enn byste og hofter, din er 20 % smalere. Er du 90-60-60 er det en perfekt timeglassfigur. Endret 11. april 2013 av *Cat* 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå