Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Løp etter han for å passe på han, Mortem. Han er allerede på vei inn i skogen :sjokkert: Ta med spikerpistol :fnise:

Endret av Evilposelos
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hakke lest nyhetene i det siste? :P

Du er redd for at L blir voldtatt og drept?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

endeleg. ferdig arbeid.

kva skjer her inne?

Gjest badeand1
Skrevet

Du er redd for at L blir voldtatt og drept?

Jaa! Og ikke bare det. Skjedde jo noe i Lier og et annet sted også.

Skrevet

endeleg. ferdig arbeid.

kva skjer her inne?

Jeg fjaser naken. (Ok, jeg har håndkle).

Skrevet

Jaa! Og ikke bare det. Skjedde jo noe i Lier og et annet sted også.

Er L jente?

Skrevet

Jeg fjaser naken. (Ok, jeg har håndkle).

:sjokk:

Gjest badeand1
Skrevet

Du.. L er hot. Han kan bli voldtatt av menn.

Men la oss bytte emne, passer ikke å prate om voldtekt på den måten her :P

Skrevet

Dette er den eneste måten voldtekt burde bli snakket på om. Dessverre er det for mange tullinger i verden til at det er mulig :<

Skrevet

eg er her

eg vart så ufatteleg trist. pms, slo opp med typen og ein nyfødd baby som nesten døde, på tv....alt oppå kvarandre

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

jeg spiste middag.

Endret av Mortem
Skrevet

eg er her

eg vart så ufatteleg trist. pms, slo opp med typen og ein nyfødd baby som nesten døde, på tv....alt oppå kvarandre

Herregud, ikkje se på sånt på TV då! :hug:

Skrevet

"Blant annet hadde hun ubetalte parkeringsbøter for rundt 60 000 kroner."

Føler jeg ikke har veldig høy medfølelse for personer som havner på Luksusfellen altså.

Skrevet

Herregud, ikkje se på sånt på TV då! :hug:

EG VEIT!! Det var det som bikka meg over kanten....

Skrevet

Her var jeg i dag. Yay me.

På veien ned tok jeg igjen ei ganske søt jente i en veldig fin lys blå treningsjakke. Hun drev og så på meg etter som jeg kom nærmere og så smilte hun når jeg så meg tilbake i det jeg løp forbi. Og jeg angret plutselig på at jeg ikke stoppet og sa hun hadde fin jakke og spurte om det gikk bra (hun gikk ganske seint og forsiktig, det kan være litt kjipt å gå ned fra Løvstakken når all steinen er våt og det er søle mellom dem). I hodet mitt på vei ned fortsatte jeg jo selvsagt å fantasere om at jeg spurte om å ta følge ned og til slutt utveksle telefonnummer etter en hyggelig samtale.

Meeeen, jeg er selvsagt feig og grunnen til at jeg skriver dette er uansett at jeg etter å ha lest denne tråden nå egentlig tror at hun drev og tittet seg over ryggen fordi hun var redd for meg, og at hun smilte fordi jeg løp fra henne i stedet for å drepe henne. Lalalala :bond:

Skrevet

attachicon.gifIMG372.jpg

Her var jeg i dag. Yay me.

På veien ned tok jeg igjen ei ganske søt jente i en veldig fin lys blå treningsjakke. Hun drev og så på meg etter som jeg kom nærmere og så smilte hun når jeg så meg tilbake i det jeg løp forbi. Og jeg angret plutselig på at jeg ikke stoppet og sa hun hadde fin jakke og spurte om det gikk bra (hun gikk ganske seint og forsiktig, det kan være litt kjipt å gå ned fra Løvstakken når all steinen er våt og det er søle mellom dem). I hodet mitt på vei ned fortsatte jeg jo selvsagt å fantasere om at jeg spurte om å ta følge ned og til slutt utveksle telefonnummer etter en hyggelig samtale.

Meeeen, jeg er selvsagt feig og grunnen til at jeg skriver dette er uansett at jeg etter å ha lest denne tråden nå egentlig tror at hun drev og tittet seg over ryggen fordi hun var redd for meg, og at hun smilte fordi jeg løp fra henne i stedet for å drepe henne. Lalalala :bond:

du skulle sagt at ho hadde fin jakke!!

Skrevet

Eg vet alltid ka eg ska sei. Eg seie det bare aldri. :<

Skrevet

Okei, nå er jeg lei. Hvorfor redigerer Morten og Posemose alltid innleggene sine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...