QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. september 2013 Forfatter #9941 Skrevet 3. september 2013 (endret) Løp etter han for å passe på han, Mortem. Han er allerede på vei inn i skogen Ta med spikerpistol Endret 3. september 2013 av Evilposelos
Singha Skrevet 3. september 2013 #9943 Skrevet 3. september 2013 Du hakke lest nyhetene i det siste? Du er redd for at L blir voldtatt og drept?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. september 2013 #9944 Skrevet 3. september 2013 endeleg. ferdig arbeid. kva skjer her inne?
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2013 #9945 Skrevet 3. september 2013 Du er redd for at L blir voldtatt og drept? Jaa! Og ikke bare det. Skjedde jo noe i Lier og et annet sted også.
Singha Skrevet 3. september 2013 #9946 Skrevet 3. september 2013 endeleg. ferdig arbeid. kva skjer her inne? Jeg fjaser naken. (Ok, jeg har håndkle).
Singha Skrevet 3. september 2013 #9947 Skrevet 3. september 2013 Jaa! Og ikke bare det. Skjedde jo noe i Lier og et annet sted også. Er L jente?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. september 2013 #9948 Skrevet 3. september 2013 Jeg fjaser naken. (Ok, jeg har håndkle).
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2013 #9949 Skrevet 3. september 2013 Du.. L er hot. Han kan bli voldtatt av menn. Men la oss bytte emne, passer ikke å prate om voldtekt på den måten her
Singha Skrevet 3. september 2013 #9950 Skrevet 3. september 2013 Dette er den eneste måten voldtekt burde bli snakket på om. Dessverre er det for mange tullinger i verden til at det er mulig :<
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. september 2013 #9952 Skrevet 3. september 2013 eg er her eg vart så ufatteleg trist. pms, slo opp med typen og ein nyfødd baby som nesten døde, på tv....alt oppå kvarandre
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2013 #9953 Skrevet 3. september 2013 (endret) jeg spiste middag. Endret 3. september 2013 av Mortem
Singha Skrevet 3. september 2013 #9954 Skrevet 3. september 2013 eg er her eg vart så ufatteleg trist. pms, slo opp med typen og ein nyfødd baby som nesten døde, på tv....alt oppå kvarandre Herregud, ikkje se på sånt på TV då!
Singha Skrevet 3. september 2013 #9955 Skrevet 3. september 2013 "Blant annet hadde hun ubetalte parkeringsbøter for rundt 60 000 kroner." Føler jeg ikke har veldig høy medfølelse for personer som havner på Luksusfellen altså.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. september 2013 #9956 Skrevet 3. september 2013 Herregud, ikkje se på sånt på TV då! EG VEIT!! Det var det som bikka meg over kanten....
Singha Skrevet 3. september 2013 #9957 Skrevet 3. september 2013 Her var jeg i dag. Yay me. På veien ned tok jeg igjen ei ganske søt jente i en veldig fin lys blå treningsjakke. Hun drev og så på meg etter som jeg kom nærmere og så smilte hun når jeg så meg tilbake i det jeg løp forbi. Og jeg angret plutselig på at jeg ikke stoppet og sa hun hadde fin jakke og spurte om det gikk bra (hun gikk ganske seint og forsiktig, det kan være litt kjipt å gå ned fra Løvstakken når all steinen er våt og det er søle mellom dem). I hodet mitt på vei ned fortsatte jeg jo selvsagt å fantasere om at jeg spurte om å ta følge ned og til slutt utveksle telefonnummer etter en hyggelig samtale. Meeeen, jeg er selvsagt feig og grunnen til at jeg skriver dette er uansett at jeg etter å ha lest denne tråden nå egentlig tror at hun drev og tittet seg over ryggen fordi hun var redd for meg, og at hun smilte fordi jeg løp fra henne i stedet for å drepe henne. Lalalala
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. september 2013 #9958 Skrevet 3. september 2013 IMG372.jpg Her var jeg i dag. Yay me. På veien ned tok jeg igjen ei ganske søt jente i en veldig fin lys blå treningsjakke. Hun drev og så på meg etter som jeg kom nærmere og så smilte hun når jeg så meg tilbake i det jeg løp forbi. Og jeg angret plutselig på at jeg ikke stoppet og sa hun hadde fin jakke og spurte om det gikk bra (hun gikk ganske seint og forsiktig, det kan være litt kjipt å gå ned fra Løvstakken når all steinen er våt og det er søle mellom dem). I hodet mitt på vei ned fortsatte jeg jo selvsagt å fantasere om at jeg spurte om å ta følge ned og til slutt utveksle telefonnummer etter en hyggelig samtale. Meeeen, jeg er selvsagt feig og grunnen til at jeg skriver dette er uansett at jeg etter å ha lest denne tråden nå egentlig tror at hun drev og tittet seg over ryggen fordi hun var redd for meg, og at hun smilte fordi jeg løp fra henne i stedet for å drepe henne. Lalalala du skulle sagt at ho hadde fin jakke!!
Singha Skrevet 3. september 2013 #9959 Skrevet 3. september 2013 Eg vet alltid ka eg ska sei. Eg seie det bare aldri. :<
Singha Skrevet 3. september 2013 #9960 Skrevet 3. september 2013 Okei, nå er jeg lei. Hvorfor redigerer Morten og Posemose alltid innleggene sine?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå