Gjest .-L-. Skrevet 2. september 2013 #9863 Skrevet 2. september 2013 Veldig mange i Norge har penger da, og får vel noen kroner ekstra i året på avkastningen fra aksjene sine osv om Høyre kommer til makten. Min far stemmer AP, men han innrømmer jo at han ikke hadde hatt noe i mot om Høyre kom til makten rent personlig for sin økonomi. Og så er de vel forholdsvis liberale, i forhold til en del røde og grønne partier? Ellers så leser vel folk bare at de tilbyr lavere skatter og tror at det betyr at lønninga deres blir større over natta. (Og det blir den jo, forsåvidt, selv om høyrestyring gjerne ikke betyr at reallønna over tid kommer til å bli større enn den er nå). Jo, forsåvidt sant. Hvis man vil ha mer frihet til å velge en privat løsning på et eller annet så er det ikke så dumt å stemme høyre. Når det kommer til skattepolitikken, så tjener jo ikke akkurat en arbeider så mye på litt skattelette. Jo, men altså. Se på oss menn da. La oss bruke fotball som et eksempel. Det er ikke lov å bruke henda, så derfor bruker man ikke henda. Og om noen gjør det så blir de uglesett eller utvist. Om jenter har kommet på denne regelen om at kun damer skal gå med hvit (det må i alle fall være de som fortsetter å ha denne regelen, selv om de kanskje ikke har funnet den opp, for jeg nekter å tro at noen menn overhodet bryr seg om hva gjestene har på seg), så må de vel klare å følge den? Hvis ikke man bryter reglene så blir det jo ikke drama, og drama er must..
Gjest badeand1 Skrevet 2. september 2013 #9864 Skrevet 2. september 2013 Så deilig å våkne opp med hodepine og sår hals ><
Singha Skrevet 2. september 2013 #9865 Skrevet 2. september 2013 Så deilig å våkne opp med hodepine og sår hals >< Våknet du nå?!
Gjest badeand1 Skrevet 2. september 2013 #9866 Skrevet 2. september 2013 (endret) Yes. Nei, jeg sto opp halv fire. Våkna ved tretia. Endret 2. september 2013 av Mortem
Singha Skrevet 2. september 2013 #9868 Skrevet 2. september 2013 Jeg to opp litt over seks, som vanlig, etter at naboen holdt meg våken til litt over ett. Morsomt.
Gjest badeand1 Skrevet 2. september 2013 #9869 Skrevet 2. september 2013 Oktober blir en bra tv-serie måned. Alle seriene mine kommer tilbake
Singha Skrevet 2. september 2013 #9870 Skrevet 2. september 2013 (endret) Jeg er trøtt. Og jeg fryser på beina. Og jeg kjeder meg. Endret 2. september 2013 av Singha
Gjest badeand1 Skrevet 2. september 2013 #9871 Skrevet 2. september 2013 Ta en varm dusj og hopp rett til sengs.
Singha Skrevet 2. september 2013 #9872 Skrevet 2. september 2013 Har tatt en varm dusj. Nekter å sove nå, kommer jo til å våkne før midnatt.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. september 2013 #9873 Skrevet 2. september 2013 er så godt å få bekrefta at ein har teke ei rett avgjersle
Singha Skrevet 2. september 2013 #9874 Skrevet 2. september 2013 Skal du være luremus igjen nå, eller har du tenkt å si hva som faktisk skjedde?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. september 2013 #9875 Skrevet 2. september 2013 Skal du være luremus igjen nå, eller har du tenkt å si hva som faktisk skjedde? du veit jo det!
Singha Skrevet 2. september 2013 #9876 Skrevet 2. september 2013 Eg veit ikkje koss du har fått det bekrefta!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. september 2013 #9877 Skrevet 2. september 2013 (endret) nei, men det blir jo å utbrodera han. det går ikkje. eg har iallefall tatt rett avgjersle. Endret 2. september 2013 av Stjerner og planeter
Singha Skrevet 2. september 2013 #9878 Skrevet 2. september 2013 Luremus! (Neida. Jeg skal slutte å være dust. Så bra!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå