Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest pilldorf
Skrevet

Hehe, rockestjerne er ikke så dumt det nei, leve av musikk hvis en var musikalsk anlagt hadde vært noe det. Helikopterpilot er vel en av de mer far fetched jobbdrømmene jeg har. Men til litt mer realistiske, så noe kreativt. Fotograf, eller tekstforfatter i reklamebyrå.

Hehe. Ja, jeg er svært enig i at noe kreativt hadde definitivt vært det beste. Som å være en rockestjerne (med egne låter da) f.eks. Og helikopterpilot hørtes litt spennende ut da. Pilot generelt kanskje. Bør være litt kreativ og teknisk flink hvis en ønsker å være fotograf eller en tekstforfatter da.

Det fine med slikt, er jo å jobbe med noe som representerer seg selv, og ikke bare noe enhver annen kunne ha fått til under de samme omstendighetene.

Og slikt motiverer jo og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Ja, jeg er svært enig i at noe kreativt hadde definitivt vært det beste. Som å være en rockestjerne (med egne låter da) f.eks. Og helikopterpilot hørtes litt spennende ut da. Pilot generelt kanskje. Bør være litt kreativ og teknisk flink hvis en ønsker å være fotograf eller en tekstforfatter da.

Det fine med slikt, er jo å jobbe med noe som representerer seg selv, og ikke bare noe enhver annen kunne ha fått til under de samme omstendighetene.

Og slikt motiverer jo og.

Ja, litt selvstendighet og frihet gjør med en gang en jobb litt lettere å bære. Tror ihvertfall det er der jeg jeg hadde fungert best.

Har tatt en av disse valgomatene jeg og. Endte vel opp mellom Krf og Venstre.

Lyst på litt te.

Gjest pilldorf
Skrevet

Ja, litt selvstendighet og frihet gjør med en gang en jobb litt lettere å bære. Tror ihvertfall det er der jeg jeg hadde fungert best.

Har tatt en av disse valgomatene jeg og. Endte vel opp mellom Krf og Venstre.

Lyst på litt te.

Å være en journalist hadde kanskje og vært litt interessant, når jeg tenker meg om. Eller en spalteskriver evt.

Krf og Venstre er fine parti. Gå gjerne for Krf du.

Og la deg litt te da.

Skrevet (endret)

Å være en journalist hadde kanskje og vært litt interessant, når jeg tenker meg om. Eller en spalteskriver evt.

Krf og Venstre er fine parti. Gå gjerne for Krf du.

Og la deg litt te da.

Ja, så lenge en slipper unna de verste tabloidene, så er det nok en ganske givende jobb det. Feature eller noe sånt, da kan en jo fungere som både fotograf og journalist.

Ja, jeg har vel alltid sittet på midten og balansert sånn. Så det er mulig pendelen svinger i den retningen. De største partiene er ikke så veldig spiselige for tida. Man får se på dagen.

Teen står og ryker den. :biggrin:

Nå begynner kveldsloppene å hoppe litt. Får håpe de roer seg snart, så det ikke blir altfor langt til sengetid.

Endret av Cordelia
Gjest pilldorf
Skrevet

Ja, så lenge en slipper unna de verste tabloidene, så er det nok en ganske givende jobb det. Feature eller noe sånt, da kan en jo fungere som både fotograf og journalist.

Ja, jeg har vel alltid sittet på midten og balansert sånn. Så det er mulig pendelen svinger i den retningen. De største partiene er ikke så veldig spiselige for tida. Man får se på dagen.

Teen står og ryker den. :biggrin:

Nå begynner kveldsloppene å hoppe litt. Får håpe de roer seg snart, så det ikke blir altfor langt til sengetid.

Ja, som freelancer også gjerne, om det hadde vært mulig.

Og tja, de store partiene får nå sagt sitt dem og. Jeg har en grei tro på at det blir regjeringsskifte nå jeg da.

Du fikk notisen om at det er koffein i te forøvrig?

Skrevet

Hehe, lest den notisen for lenge siden. Men satser på at det er nok beroligende stoffer i den til at det overdøver. Det er vel uansett vesentlig mindre koffein i teen enn kaffen.

Gjest pilldorf
Skrevet

Klart det er, men koffein er koffein. Og man blir ikke så søvnig av det.

Koffein-fri te derimot kan jo kanskje gjøre noe med en. Eller et glass melk f.eks.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Folkens..hva heter den katta som sier pusetatt?

Edit: eller det er vel den fuggelen? Han gule? Tweety elns?

Endret av Mortem
Skrevet (endret)

Nja, koffein er ikke det verste for meg, så lenge det ikke er for mye. En kopp kaffe har helle ikke så mye å si, så lenge det ikke er espressobasert. Har en tendens til å få mer energi og hjerneaktivitet mot kvelden. Burde vel strengt tatt slått av den digitale stimulien dvs.. tv og dataskjermer. :plystre:

Endret av Cordelia
Skrevet

Folkens..hva heter den katta som sier pusetatt?

Edit: eller det er vel den fuggelen? Han gule? Tweety elns?

Å ja, den katta! Veit ikke hva den heter dog. Men det er vel Tweety/Pipp den fuggelen heter.

Gjest badeand1
Skrevet

Å ja, den katta! Veit ikke hva den heter dog. Men det er vel Tweety/Pipp den fuggelen heter.

ja.. jeg trodde at den katta sa pusetatt men det er jo fuggelen som sier det. :klask:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Ooog forresten. Hvor er Orgus? :lete:

Endret av Mortem
Skrevet

ja.. jeg trodde at den katta sa pusetatt men det er jo fuggelen som sier det. :klask:

Ja, visst søren! Stemmer jo det. :hoho:

Skrevet (endret)

Men hvem av dem er det som lesper(b eller p)?

Endret av Cordelia
Skrevet

Nei, nei den snakker babysprak. Det er faktisk Daffy fant jeg ut på Tuben nå, haha. Katta heter forresten Sylvester, og den talefeilen han har er vel bare diffus.

Gjest badeand1
Skrevet

Innvilka greier :laugh: men ja, var Sylvester jeg tenkte på. ^^

Skrevet

hehe, ikke så lett å skille talefeilene fra hverandre. Omtrent alle det der looney tunes har jo en eller annen form. :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Ja, den kaninen har vel også noe? Husker jo selvfølgelig ikke navnet på han heller. >< Snurre Sprett på norsk?

Skrevet (endret)

Bugs Bunny tror jeg. Han og han derre gærningen med børsa.

Endret av Cordelia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...