Gjest badeand1 Skrevet 1. september 2013 #9741 Skrevet 1. september 2013 Men jeg kan poste sang da. Blir du med på nest siste dans, Mortem? Med den sangen der? nah. Hva med someone like you? Den er fiiiiin.
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #9742 Skrevet 1. september 2013 (endret) Råkk'n råll.... God stemning da. Du kunne godt ha valgt en annen avatar. Den der minner meg om en annen her inne. Hehe. Hva ? Jeg synes den var litt kul, jeg. Men hvem da ? Endret 1. september 2013 av pilldorf
Singha Skrevet 1. september 2013 #9743 Skrevet 1. september 2013 Bob Dylan cover jo. Jeg kan få Bob til å synge i stedet. Går det bra da?
Gjest badeand1 Skrevet 1. september 2013 #9744 Skrevet 1. september 2013 Kan vel alltids få til litt dans med den også.
Singha Skrevet 1. september 2013 #9745 Skrevet 1. september 2013 Siste dans blir med Vestlandsfanden etterpå.
Cordelia Skrevet 1. september 2013 #9746 Skrevet 1. september 2013 God stemning da. Ikke lett å legge seg når en har fått opp pulsen til den. Adele passer kanskje bedre til det bruket. Får lyst til å på konsert istedet av den andre. Å, hvorfor måtte jeg spise mer potetgull når jeg egentlig var mett?
Singha Skrevet 1. september 2013 #9747 Skrevet 1. september 2013 Å, hvorfor måtte jeg spise mer potetgull når jeg egentlig var mett? Sånt som skjer. Rart med det.
Gjest badeand1 Skrevet 1. september 2013 #9748 Skrevet 1. september 2013 Siste dans blir med Vestlandsfanden etterpå. Så absolutt en siste dans ja
Singha Skrevet 1. september 2013 #9749 Skrevet 1. september 2013 Ikke vær frekk. Dere har sikkert deres musikalske svin på skogen der på feil side av fjellet og.
Cordelia Skrevet 1. september 2013 #9750 Skrevet 1. september 2013 Sånt som skjer. Rart med det. Naturlov....
Singha Skrevet 1. september 2013 #9751 Skrevet 1. september 2013 Om den er åpen så må det spises opp. Ellers blir den dårlig, og om den blir dårlig så kan du i alle fall ikke sende den til barna i Afrika på mandag. Så du gjorde det du måtte.
Cordelia Skrevet 1. september 2013 #9752 Skrevet 1. september 2013 Ikke vær frekk. Dere har sikkert deres musikalske svin på skogen der på feil side av fjellet og. Sikkert bare å lete i dansebandkategorien det.
Gjest badeand1 Skrevet 1. september 2013 #9753 Skrevet 1. september 2013 (endret) Det veit jeg ikke. Hører ikke på norsk musikk vettu Endret 1. september 2013 av Mortem
Cordelia Skrevet 1. september 2013 #9754 Skrevet 1. september 2013 Om den er åpen så må det spises opp. Ellers blir den dårlig, og om den blir dårlig så kan du i alle fall ikke sende den til barna i Afrika på mandag. Så du gjorde det du måtte. Rett og slett et etisk riktig valg.
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #9755 Skrevet 1. september 2013 (endret) Ikke lett å legge seg når en har fått opp pulsen til den. Adele passer kanskje bedre til det bruket. Får lyst til å på konsert istedet av den andre. Å, hvorfor måtte jeg spise mer potetgull når jeg egentlig var mett? Hehe. Det er jo ikke så gale å følge rytmen litt og bli litt giret da, av lignende musikk og assosiasjoner. Og sånn musikk er jo alltid mye bedre live og da. Stemningen på konsertene er noe helt eget. Eller, det er jo ganske vanlig for en bra konsert da. Og hva er det bruket, mener du? Når man kjeder seg? Hehe. Ja, potetgull gjør således med en. Hvilken spiser du på? Selv spiser jeg litt på Mexican Fiesta i kveld. Men ikke helt den musikken der da. Endret 1. september 2013 av pilldorf
Singha Skrevet 1. september 2013 #9756 Skrevet 1. september 2013 Det veit jeg ikke. Hører ikke på norsk musikk vettu Hører du kategorisk ikke på musikk som er laget av nordmenn rett og slett fordi den er laget av nordmenn?
Cordelia Skrevet 1. september 2013 #9757 Skrevet 1. september 2013 Hehe. Det er jo ikke så gale å følge rytmen litt og bli litt giret da, av lignende musikk og assosiasjoner. Og sånn musikk er jo alltid mye bedre live og da. Stemningen på konsertene er noe helt eget. Eller, det er jo ganske vanlig for en bra konsert da. Og hva er det bruket, mener du? Når man kjeder seg? Hehe. Ja, potetgull gjør således med en. Hvilken spiser du på? Selv spiser jeg litt på Mexican Fiesta i kveld. Men ikke helt den musikken der da. Bruket var vel når en skal prøve å bli søvnig. Men fin sang allikavæl. Savner studiene når en kunne gå på konserter jevnlig.
Cordelia Skrevet 1. september 2013 #9758 Skrevet 1. september 2013 Det veit jeg ikke. Hører ikke på norsk musikk vettu Gått glipp av jævlig mye da. Sett bort ifra nevnte kategori.
Singha Skrevet 1. september 2013 #9759 Skrevet 1. september 2013 Savner studiene når en kunne gå på konserter jevnlig. Hva er unnskyldningen din nå da?
Gjest badeand1 Skrevet 1. september 2013 #9760 Skrevet 1. september 2013 Hører du kategorisk ikke på musikk som er laget av nordmenn rett og slett fordi den er laget av nordmenn? Jeg hører ikke på musikk som synges på norsk fordi jeg ikke liker det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå