Singha Skrevet 30. august 2013 #9661 Skrevet 30. august 2013 Står jo i vilkårene du har signert for, samme hvor kjipe de er. Når jeg sa opp Viasat tidligere i år så brukte kundeservicen deres ufattelig lang tid på å få meg til å fortsette. Selv om jeg sa at jeg ikke hadde TV lengre OG at jeg kom til å benytte meg av webtjenesten deres. Tror egentlig ikke de hører etter...
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. august 2013 Forfatter #9662 Skrevet 30. august 2013 Om man ikke har funnet seg en hakkepinne kan man jo hakke på dem.
Cordelia Skrevet 30. august 2013 #9663 Skrevet 30. august 2013 Står jo i vilkårene du har signert for, samme hvor kjipe de er. Når jeg sa opp Viasat tidligere i år så brukte kundeservicen deres ufattelig lang tid på å få meg til å fortsette. Selv om jeg sa at jeg ikke hadde TV lengre OG at jeg kom til å benytte meg av webtjenesten deres. Tror egentlig ikke de hører etter... Uansett hva vilkårene er, så er jo kjipt. Og det har ihvertfall ikke stått med stor skrift. Men samma faen, gidder ikke krangle med dem. Riks-tv er det eneste jeg har mulighet til å ha uansett. Men ser jo ut som de andre leverandørene er omtrent det samme. Men kunderservice er trege, og klarer ikke en gang å svare på spørsmål. Tok lengre en 24 timer ja, og når jeg spør om det er noen ekstrautgifter i med å skifte abonnenment får jeg bare info om hva selve abonnementet koster. Følger med much de folka?!
Cordelia Skrevet 30. august 2013 #9664 Skrevet 30. august 2013 (endret) Om man ikke har funnet seg en hakkepinne kan man jo hakke på dem. Gjør det vanskeligst mulig så de gir opp, eller man i det minste tjener litt ekstra penger. Begynner å få sånt noe opp i halsen. Har ringt to forkjellige kundeservice i dag, og det er irriterende slitsomt rett og slett. De må ha det inne med teskje noen av dem. Endret 30. august 2013 av Cordelia 1
Singha Skrevet 30. august 2013 #9665 Skrevet 30. august 2013 Det verste med enkelte av dem, er at de nekter å ta i mot mail. En må ringe dem. Faens jævla dritt!
Cordelia Skrevet 30. august 2013 #9666 Skrevet 30. august 2013 Det verste med enkelte av dem, er at de nekter å ta i mot mail. En må ringe dem. Faens jævla dritt! Og alle de føkkings tastealternativene hvis man ringer! Holdt på å slenge telefonen i veggen idag.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. august 2013 Forfatter #9667 Skrevet 31. august 2013 (endret) Endret 31. august 2013 av Evilposelos 1
Gjest pilldorf Skrevet 31. august 2013 #9669 Skrevet 31. august 2013 Tjaa. Vel. Hva da ? Orker jeg å ta opp en kamp om rett og galt som andre bare ror vekk? Jeg kjenner jeg er sliten. Hva er poenget egentlig? Hvem er dette for deg? Og hva vil du oppnå med det? Vil du "redde" vedkommende fra noe? Om man ikke har funnet seg en hakkepinne kan man jo hakke på dem. En hakkepinne ? Hehe. @KongenDin er hysterisk noen ganger.
Gjest badeand1 Skrevet 31. august 2013 #9670 Skrevet 31. august 2013 Vel. Hva da ? Husker jo ikke det nå.
Gjest pilldorf Skrevet 31. august 2013 #9671 Skrevet 31. august 2013 Husker jo ikke det nå. Ikke? Hva har forandret seg siden da?
Gjest badeand1 Skrevet 31. august 2013 #9672 Skrevet 31. august 2013 (endret) Ikke? Hva har forandret seg siden da? Alt og ingenting. Litt av hvert og samtidig er alt som før men noenganger er ikke ting som de ser ut til og da kommer ekornet og spiser opp gardinene dine. og hva skjer så? jo, elefanten tramper inn hagen din og lurer på hva i helvete det er som foregår og hvem som synger så falskt klokken tre om morgenen. Han vil jo bare gå litt rundt i smøret men så kommer musa og ødelegger planene. Tven får bein og begynner å hoppe rundt i sofaen på jakt etter en is som er limt fast i taket. Klarer han å fange den? Nei, for taket er for høyt. Det er ikke han som har for små bein, taket er rett og slett for høyt. Det som har forandret seg? Det jævla taket fordi taket var lavt til å begynne med. Hvordan ellers skulle ekornet ha klart å lime fast isen? OG hva skjer når popcornet får et hjerteskjærende møte med maisen? Flua begynner å spinne spindelvev og gresset gror litt ekstra raskt i ren nytelse. Endret 31. august 2013 av Mortem
Gjest pilldorf Skrevet 31. august 2013 #9673 Skrevet 31. august 2013 (endret) Alt og ingenting. Litt av hvert og samtidig er alt som før men noenganger er ikke ting som de ser ut til og da kommer ekornet og spiser opp gardinene dine. og hva skjer så? jo, elefanten tramper inn hagen din og lurer på hva i helvete det er som foregår og hvem som synger så falskt klokken tre om morgenen. Han vil jo bare gå litt rundt i smøret men så kommer musa og ødelegger planene. Tven får bein og begynner å hoppe rundt i sofaen på jakt etter en is som er limt fast i taket. Klarer han å fange den? Nei, for taket er for høyt. Det er ikke han som har for små bein, taket er rett og slett for høyt. Det som har forandret seg? Det jævla taket fordi taket var lavt til å begynne med. Hvordan ellers skulle ekornet ha klart å lime fast isen? OG hva skjer når popcornet får et hjerteskjærende møte med maisen? Flua begynner å spinne spindelvev og gresset gror litt ekstra raskt i ren nytelse.Hm. Bra sagt. Forsåvidt. Slik jeg ser det, både elefanter og mus kan synes det er moro å tasse rundt grøten, men generelt siden dem ikke leker så bra sammen burde de muligens finne seg noen med litt flere fellesinteresser? Og et kaos satt i system, med kjepper i hjulene og smør som blir kastet bort er ikke nødvendigvis den beste investeringen. Taket har alltid vært (for) høyt forøvrig. Men det føles vel som om det ikke er noen ganger når det må bøye seg helt ned til TVen for å friste med isen eventuelt. Hvordan kan TVen se den om ikke? Og smelter isen eller er det egentlig bare ett speilbilde av en? Og hva som skjer når popcorn får et hjerteskjærende møte med maisen? Veit vel ikke? Hva ville en rosin sagt til en drue? Ville rosinen klart å si noe ? Endret 31. august 2013 av pilldorf
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. august 2013 Forfatter #9674 Skrevet 31. august 2013 Hva er poenget egentlig? Hvem er dette for deg? Og hva vil du oppnå med det? Vil du "redde" vedkommende fra noe? Hehe. @KongenDin er hysterisk noen ganger. Feilbehandling av pasient som seinere døde, men det er bare jeg som bryr meg om det og kjenner egentlig at jeg ikke orker. Har lyst til at de skal få bot og bedre rutinene. Ja, det er han
Gjest pilldorf Skrevet 31. august 2013 #9675 Skrevet 31. august 2013 Feilbehandling av pasient som seinere døde, men det er bare jeg som bryr meg om det og kjenner egentlig at jeg ikke orker. Har lyst til at de skal få bot og bedre rutinene. Ja, det er han Vel, da burde du skrive en innholdsrik rapport eventuelt og sende det til sykehuset eller pressen. Å ta på seg prosjekter for å lære andre om hva som er riktig og galt, og hvordan rutinene deres kan forbedres, er som regel fånyttes. Ikke er det ditt ansvar heller. Hvordan ser dine rutiner ut forøvrig? Er dem langt mer produktiv? I det store og det hele?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 31. august 2013 #9677 Skrevet 31. august 2013 Mmmmmmmm fårikål lukter så godt wtf?
Lucid Skrevet 31. august 2013 #9679 Skrevet 31. august 2013 Lurer på om jeg har EKSTREMT dårlig kondis. Jeg sliter med å puste selv når jeg sitter i ro. Men ikke når jeg går mye, da får jeg bare vondt i skarpleggen.Noen som vil bytte kropp? Garantien har desverre gått ut, og den er godt brukt. Utvendig ser den relativt grei ut, hvis du ser bort i fra at det er noen kilo ekstra på magen, og en del arr i samme område etter diverse operasjoner. Innvendig er en annen sak, men det er ikke noe man skriver i en salgsannonse, er det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå